Lesing 21: Duitse Pronouns

> Forums > Basiese Duitse lesse van nuuts af > Lesing 21: Duitse Pronouns

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    almancax
    besoeker

    In ons vorige uitgawes het ons persoonlike voornaamwoorde bestudeer.
    Nou sal ons die vervoeging van persoonlike voornaamwoorde volgens die naamwoord ondersoek.
    Laat ons eers hierdie skoot verduidelik.
    Normaalweg Ben die persoonlike voornaamwoord is in duidelike vorm. Om hierdie persoonlike voornaamwoord te maak i
    In Turks word die agtervoegsel -i aan die einde en op hierdie manier gevoeg goedere Die woord word verkry.
    Bu goedere woord ook Ben Ek is die -i weergawe van die persoonlike voornaamwoord. bana
    Byvoorbeeld sen persoonlike voornaamwoord jy, as die staat gesonde U moet al hierdie inligting ken, maar ons het nogtans 'n kort uiteensetting gegee vir vriende wat dit nie weet of vergeet nie.

    Kom ons gee nou die vervoegingstabel van persoonlike voornaamwoorde volgens state:

    ek: ek mich: ek mir: ek
    jy: jy dich: jy Dir: vir jou
    daar: o (manlik) iHN: haar iHM: hom
    sie: o (vroulik) sie: dit Ihr: aan hom
    es: o (neutraal) es: haar iHM: hom
    Wir: ons ons: ons ons: ons
    Ihr: jy euch: jy euch: grootte
    sie: hulle sie: hulle Ihnen: vir hulle
    Sie: jy (soort) sie: jy Ihnen: grootte

    Klik asseblief om die vervoegingstabel van persoonlike voornaamwoorde volgens gevalle meer gereeld te sien.

    Hierdie tabel moet absoluut gememoriseer word.
    Jy kan maklik al die voornaamwoorde memoriseer met kort interval herhalings.
    U kan ook uitvind hoe hierdie voornaamwoorde in sinne in die Duitse leergedeelte op die forum gebruik word.
    Persoonlike voornaamwoorde het 'n ander de -in as hierdie, maar ons sal dit nie hier insluit nie omdat dit nie gebruik word nie.

    Ons wens u sukses toe ...

    Die Koran is krag en voedsel vir die harte. Dit genees vir siele. Herhaling van voedsel verhoog die sterkte. Met herhaling neem die smaak toe namate dit meer me'luf en me'nus word. (Mesnevi-i Nuriye)
    lastinka
    Deelnemer

    Dankie vir die deel…………………………….

    intelligensie
    Deelnemer

    ek: ek mich: my: ek
    du: jy dich: jy dir: jy
    er: o (manlik) ihn: haar ihm: haar
    sie: o (vroulik) sie: haar ihr: haar
    es: o (neutraal) es: haar verwaarlosing: haar
    wir: ons ons: ons ons: ons
    ihr: siz euch: jy euch: grootte
    sie: hulle sie: them ihnen: hulle
    Sie: jy (vriendelik) sie: jy Ihnen: jy

    Ongelukkig is die persoonlike voornaamwoorde onakkuraat. Vertel die waarheid sal wees.
    Sie: jy, jy, jy
    Respekte.

    Nazira
    Deelnemer

    Wat u gesê het, is nie waar nie

    Voorbeeld Pron 1. nom 3 Sing.

    sie; wenn ich sie wäre = as ek sy was;
    du bist größer als sie = jy is ouer as hy
    sie sind Lehrerinnen = hulle is onderwyser
    ich treffe sie heute Abend = Ek ontmoet haar vanaand

    Bogenoemde vraag word ook so verduidelik

    Sie = jy (amptelik)
    wenn ich Sie wäre = as ek jy was
    darf ich Sie mal stören = Ek wonder of ek u kan steur
    ek meine Sie = Ek het jou gesê

    ek = i
    du = jy
    er / sie / es = o
    wir = ons
    Ihr / sie = jy
    sie = hulle

    saygilar

    nalanw
    Deelnemer

    Sie kommen heute nicht Hulle kom nie vandag nie. Sie hier beteken nie beleefde sie nie, dit beteken hulle... So, soos Nazire Hanım gesê het

    Derwisch
    Deelnemer

    Sie kommen heute nicht Hulle kom nie vandag nie. Sie hier beteken nie beleefde sie nie, dit beteken hulle... So, soos Nazire Hanım gesê het

    hi,

    Meneer, ek kon nie verstaan ​​wat u gesê het nie. Het ek in die onderwerp gedelf sonder om dit ten volle te verstaan, of was daar iets wat ek gemis het?
    Ek woon steeds 'n Duitse kursus by, op 'n intermediêre vlak. Van daar en volgens wat ek weet, "Heute kommen sie nicht." Beteken dit nie dat hulle nie vandag kom nie? “Heute kommen Sie nicht.” -Jy (dit is die beleefde vorm) kom nie vandag nie- goed?

    Ek weet dit is 'n bietjie laat, maar ek het dit net besef. As ek verkeerd is, korrigeer my asseblief...

    nalanw
    Deelnemer

    Wat jy sê is waar, maar daar is geen verskil tussen Sie kommen heute nicht en Heute kommen Sie nicht... Die betekenis is dieselfde.

    Dit is gegee as 'n antwoord op een van die volgende onderwerpe... Ons vriend kon nie verstaan ​​watter soort Sie dit is nie...
    Jy verstaan ​​reeds die sie hier tydens die gesprek... as 'n persoon van 'n gemeenskap praat en sê sie kommen heute nicht of heute kommen sie nicht, verstaan ​​ons dit beteken hulle...
    Met ander woorde, hierdie sin kry betekenis met die sinne wat daarop volg...
    Sie kommen heute nicht (Heute kommen sie nicht): Hulle kom nie vandag nie
    Sie kommen heute nicht (Heute kommen Sie nicht): U kom nie vandag nie
    Sie kommt heute nicht(Heute kommt sie nicht):O Hy kom nie vandag nie.

    nalanw
    Deelnemer

    1.WOED: Hast du mit alex und nancy gesprochen?
    ANTWORT: Ja, sie kommen heute nicht.

    2.WOEDE: Entschuldigung, Soll ich heute für die Prüfung kommen?
    ANTWORT: Nein, Sie kommen heute nicht, sie haben morgen die Prüfung.

    3.WOED: Hallo Derwisch, Kommt deine Freundin?
    ANTWORT: Nein, sie kommt heute nicht.

    Derwisch
    Deelnemer

    hi,

    Danke gut… Ihre Erklärungen sind immer klar und perfect. Darum bedanke ich mich...

    KAZENIS
    Deelnemer

    Dankie

    AtLantis
    Deelnemer

    DANKE SCHÖN ALLE: d

    memolixnumx
    Deelnemer

    Om te sê (ons wil vanaand na u toe kom) moet ek die frase skryf: wir möchten heute abend zum euch kommen.

    wys
    Deelnemer

    Om te sê (ons wil vanaand na u toe kom) moet ek die frase skryf: wir möchten heute abend zum euch kommen.

    Wir möchten heute abend zu euch kommen.

    bandiet orsor
    Deelnemer

    U webwerf is baie mooi, ek hou daarvan om dit te volg

    Sanem
    Deelnemer

    Ek dink die skote van die genetika is nie gegee nie, of ek kan dit nie sien nie.

    wys
    Deelnemer

    Ek dink die skote van die genetika is nie gegee nie, of ek kan dit nie sien nie.

    Ja, dit is nie. Genitiv op die gespesifiseerde bladsy
    Besittings is minder as, maar in Nominatief (en manlike geslag onverskillig).

Wys 15 antwoorde - 1 tot 15 (totaal 35)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.