Lesing 18: Duitse Naam-i Hali (Akkusativ Lesing)

> Forums > Basiese Duitse lesse van nuuts af > Lesing 18: Duitse Naam-i Hali (Akkusativ Lesing)

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    Lara
    besoeker
    NAME-I HALİ (AKKUSATİV)

    Name in Duits (met die uitsondering wat ons 'n bietjie later sal gee) deur hul artikels te verander
    Hulle word verander na -i. Artikels word soos volg verander:

    Ons verander die "der" artikelini na "den" om die name wat "kuns" in die -i is, te plaas.
    Geen veranderinge word aangebring aan die name en artikels van geartikuleerde "das" of "sterf" nie.
    Trouens, die woord "eine" bly onveranderd.
    Trouens, die woord "ein" verander na "einen" (om te sê)
    Trouens, die woord "keine" bly onveranderd.
    Trouens, die woord "kein" verander na "keinen".

    Kom ons ondersoek die uitsondering wat ons hierbo genoem het;
    Terwyl die meervoud van selfstandige naamwoorde beskryf word, is sommige naamwoorde meervoudig deur aan die einde -n of -en te neem.
    Dit was name met die laaste letters -schaft, -heit, -keit, -in, -lei, -rei, -ung.
    Onder hierdie selfstandige naamwoorde met die lidwoord "der", wanneer die selfstandige naamwoord na sy akkusatiewe vorm omgeskakel word, word die lidwoord "der" "den".
    en die woord word in die meervoudsvorm gebruik, dit wil sê die meervoud wat eindig met -n of -en en die artikel
    Alle selfstandige naamwoorde met "der" word altyd in meervoudsvorm in die akkusatiewe vorm van die selfstandige naamwoord gebruik. Hierdie uitsondering is slegs
    -i is nie 'n spesifieke kenmerk van die staat nie, dit is geldig vir alle state van die naam.
    Dit is die reëls vir die -i toestand van die naam. Sien die voorbeelde hieronder.

    EENVOUDIGE VORM


    akkusatiewe saak

    der Mann (man)


    den Mann (man)
    der Ball (bal)


    van Ball
    der Sessel (leunstoel)


    den Sessel (sitplek)
    Soos u kan sien, word daar gesê dat daar geen verandering in die woord is nie.

    der Student


    van Studenten (student)
    der Mensch (mens)


    van Menschen (mense)
    Omdat die uitsondering wat net in die twee voorbeelde hierbo genoem word, die woorde is
    Dit is gebruik in die meervoudspellings in -i.

    das Auge (oog)


    das Auge (oog)
    das Haus (huis)


    das Haus (huis)
    die Frau (vrou)


    die Frau (vrou)
    die Wand (muur)


    die Wand (muur)
    Soos ons hierbo gesien het, is daar geen verandering in das en sterf artefakte en woorde nie.

    ein Mann (een man)


    einen Mann ('n man)
    ein vis (een vis)


    einen Fisch ('n vis)
    kein Mann (nie 'n man nie)


    keinen Mann (nie 'n man nie)
    kein Fisch (nie 'n vis nie)


    keinen Fisch (nie 'n vis nie)
    Soos u kan sien is daar ein-einen en kein-keinen verandering.


    keine Frau (nie 'n vrou nie)


    keine Frau (nie 'n vrou nie)
    geen week (nie 'n week nie)


    geen week (nie 'n week nie)
    Soos hierbo gesien, is daar geen verandering in eine en keine artikels en die woord nie.

    Halal sirkel is breed, dit is genoeg vir plesier. Dit is nie nodig om te sondig nie. (Woorde)
    zegroz
    Deelnemer

    Dankie vir jou moeite…

    yazyagmuruxnumx
    Deelnemer

    In die geval van die naam, sou ek iets vra wat na my kop kom van die gedeelte waar sommige woorde dig geskryf is. EK BEGIN MOET NIE vorentoe kyk nie)

    yazyagmuruxnumx
    Deelnemer

    admin rakadas het nog steeds nie my vraag beantwoord nie. Ek sal bly wees as u my hieroor inlig

    nalanw
    Deelnemer

    Burda den Studenten is nie meervoud nie, dit is enkelvoud en akkusatief ….
    In akkusatief neem alle meervoude DIE….
    In die datief word meervoude van den gemaak en die agtervoegsel n word aan die einde van die woord gevoeg…..

    ECE
    Deelnemer

    Wanneer die woord "KEİN" in die naamwoordvorm is, word die lidwoord "KEİNEN" vir das. Is dit "KEINEN" net vir die artikel der? Ek het hier gehuiwer. Dankie…

    Nazira
    Deelnemer

    https://www.almancax.com/forum/index.php?topic=21.0

    Hier kan u inligting oor keine vind.
    Soek eers ..

    jy wonder
    Deelnemer

    AKKUSATIV = ISMIN (I) MATTE
    DER = DEN
    DIE = DIE
    DAS = DAS

    ICH = I = MEINEN = VATER = MY VADER
    DU = SEN = DEINEN = VATER = U VADER
    ER = O = SEINEN = VATER = SY VADER
    SIE = O = IHREN = VATER = SY VADER
    ES = O = SEINEN = VATER = SY VADER
    WIE = BIZ = ONSEREN = VATER = ONS VADER
    IHR = SIZ = EUREN = VATER = U VADER
    SIE = ONLAR = ihren = VATER = HUL VADER
    SIE = SIZ = IHREN = VATER = JOU VADER

    RUF DEN VATER ___ BEL JOU VADER Soos dit blyk, is akkusatiewe net oombliklik, en die maklikste een was in elk geval akkusatiewe. :)
       

    tan_umut_xnumx
    Deelnemer

    Ek wil iemand vra.:) Jy weet, die woord "ein" word "einen" vir die der lidwoord, maar bly "ein" dieselfde vir das?

    tan_umut_xnumx
    Deelnemer

    Kom ek vra jou byvoorbeeld nog iets, hoekom is daar der Wand in die sin “An der Wand ist ein poster”???

    AtLantis
    Deelnemer

    Deur die (En) aanhangsel te plaas, byvoorbeeld meinen vater, baie dankie my vader, het ek verstaan.

    nazmert
    Deelnemer

    Hallo vriende, ek stem saam met hierdie webwerf, maar ons moet saam gesels sodat ons onsself kan verbeter.
    Ek leer ook Duits. Ek sal dit waardeer as u my ook kan help. Wiedersehen!

    steenbok
    Deelnemer

    Die webwerf is viel schön, danke lehrer vir deutsch…

      deur virat...

    Anonymous
    besoeker

    Groete, ek is 'n nuwe lid. Eerstens sê ek u pogings vir 'n goeie webwerf.
      Wohin? Akk het die vraag beantwoord.
    wo? Die antwoord op die vraag is dat.
    in, auf, neben, vor, unter, hinter, über, an, zwischen (in voorsetsels)
    Akk. of dat. wo waar kuier ons? Hy sal jou vra en die regte antwoord gee.

    kruisement
    Deelnemer

    A K K                                           D A T I V   G E N T I V
    DER den einen – keinen – meinen dem einem – keinem – meinem des eines – keines – meines
    SIS die eine – keine – meine der einer – keiner – meiner der einer – keiner – meiner
    DAS das eines – keines – meines dem einem – keinem – meinem des eines – keines – meines (hier word die agtervoegsel S aan die einde van die lidwoord gevoeg)
    DIE (MEERVOUD) die keine – meine den keinen – meinen der keiner – meiner
    Ek dink dit is wat jy wou leer, ek hoop dit help.

    ozge06
    Deelnemer

    Baie dankie vir u verduidelikings, maar ek verstaan ​​die Nominatief, akkusativ en dativ op my kop. Ons kan onder vraagvorms verstaan ​​dat dit nominaal, akkusatief en datief is ?????????????
            Voorbeeld: Nominatief……wer?……was? Akkusatief……..wen? en wie? 
              Datief………wem? wo? en wie? Ons het op hierdie manier in die kursus geleer, wanneer die vraag so is, wer? Moet ons antwoord met behulp van nominatiewe artikels en akkusatiewe artikels????? BAIE DANKIE VOORAF!!!

Wys 15 antwoorde - 1 tot 15 (totaal 52)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.