Hoe om Duits en vreemde taal te leer?

> Forums > Aktiewe leer en Duitse woord memorisatie metodes > Hoe om Duits en vreemde taal te leer?

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    esma 41
    Deelnemer

    Vreemde taal... hoe om dit die beste te leer?? ?

    U wil na 'n land gaan waar die taal wat u leer gepraat word, en u weet dat dit die maklikste en vinnigste manier is om daardie taal te leer. Maar om in 'n nuwe land in te stap, lyk aanvanklik vreemd. dit sal tyd neem om gewoond te raak aan 'n nuwe omgewing, kultuur en taal. U kan ook geraak word deur in 'n ander tydperk te verkeer. Maar wees gemaklik en probeer om u nuwe omgewing raak te sien.

    1- Maak foute (!): Maak soveel foute as wat jy kan in die taal wat jy leer... Jy hoef nie altyd reg te praat nie. As mense kan verstaan ​​wat jy sê, maak dit nie saak of jy foute maak nie, ten minste eers. Om in 'n vreemde land te woon is nie 'n grammatikatoets nie.

    2- Vra as jy nie verstaan ​​nie: Wanneer ander praat, hoef jy nie elke woord te vang nie. Om die hoofgedagte te verstaan ​​is gewoonlik voldoende. Maar as jy dink die punt wat jy nie verstaan ​​nie is belangrik, VRA! 'n Paar nuttige woorde oor hierdie onderwerp: Verskoon my? vir Engels. Verskoon my, wat het jy gesê? Kan jy asseblief stadiger praat? Het jy gesê dat... Ek het dit nie opgevang nie... Kan jy dit asseblief herhaal? Wat was dit? Ek is jammer ek het jou nie gehoor nie. Jammer, wat beteken “……………….” beteken? (Maar moenie gebruik: Praat jy Engels? Maak asseblief jou mond oop wanneer jy praat! Gee my 'n breek!) Vir Duits (Entschuldigung, wie bitte? Entschuldigung, was haben Sie gesagt?, Würden Sie bitte langsamer sprechen? of Bitte, Jy kan uitdrukkings gebruik soos sprechen Sie langsam!, Haben sie gesagt das..., Können Sie das wiederholen bitte? Was war das? Entschuldigung, was bedeutet das?

    3- Inkorporeer die taal wat jy leer by jou belangstellingsareas: Mense hou daarvan om te praat oor dinge wat vir hulle interessant is. Waarin stel jy belang? Probeer om soveel woorde as wat jy kan oor hierdie onderwerpe te leer. Vra mense rondom jou waarin hulle belangstel. Dit is 'n fassinerende metode en help jou altyd om nuwe woorde te leer. Op hierdie manier sal jy sien dat jy ander beter begin verstaan. Belangstellings is soos vrugbare reën wat op 'n tuin val. Om oor jou taalvaardighede te praat, sal jou help om vinniger, sterker en beter te leer. 'n Paar nuttige woorde: Waarin stel jy belang? vir Engels My gunsteling stokperdjie is … ek hou baie van …..ing… Vir baie jare het ek…. Waarvan ek hou …..is … Wat is jou stokperdjies? Vir Duits...

    4- Praat en Luister: Daar is altyd iets om oor te praat. Kyk rondom jou. As iets vir jou vreemd of anders lyk, duik direk in die gesprek. Dit sal jou ook help om jou vriendskap te verbeter. Luister na mense, maar luister om die uitspraak van woorde en die ritme van die taal te vang. Maak seker om te gebruik wat jy weet. In baie tale word woorde van mekaar afgelei. Probeer in hierdie geval die betekenis van die woord uit die betekenis daarvan in die onderwerp aflei. Wanneer jy met inheemse burgers van die land praat, probeer om die gesprek aan die gang te hou. Moenie paniekerig raak as jy nie verstaan ​​wat die ander persoon sê nie. Probeer om die hoofgedagte te verstaan ​​en gaan voort met die gesprek. As jy steeds sukkel om te verstaan, vra hom om die sin te herhaal. As jy aanhou praat, sal die onderwerp in die loop van die gesprek meer verstaanbaar word. Dit is 'n goeie manier om jou taal te verbeter en nuwe woorde te leer, maar wees versigtig: Soos hulle sê, "moenie alles glo wat jy hoor nie, glo die helfte van wat jy sê"...

    5- Probleem, stel vrae: Daar is geen beter manier om ons nuuskierigheid te verlig nie. Die vrae sal nie net help om te begin praat nie, maar ook om aan te hou praat.

    6- Let op die gebruik: Die gebruikswoord is gewoonlik om na te kyk hoe mense praat. Soms kan dit baie lekker wees om te gebruik. Dit mag vir u vreemd voorkom dat die manier waarop mense praat, woorde anders uitspreek as wat u sê. Gebruik in sy eenvoudigste vorm verwys na hoe taal algemeen en natuurlik gebruik word.

    7- Dra 'n notaboek: hou altyd 'n notaboek en 'n pen by jou. As u 'n nuwe woord hoor of lees, skryf dit dadelik neer. Probeer dan om hierdie woorde in u toespraak te gebruik. Leer nuwe idiome. Een van die snaaksste dinge oor die bestudering van vreemde tale, wat meestal idioomtale is, is om idiome te leer. Skryf hierdie stellings in u notaboek. As u dit wat u geleer het op u toespraak toepas, sal u vinniger onthou en praat.

    8- Lees iets: Die drie beste maniere om 'n ander taal aan te leer: lees, lees en lees. Namate ons nuwe woorde leer deur te lees, pas ons ook toe wat ons reeds ken. Later sal dit makliker wees om hierdie woorde te gebruik en te verstaan ​​as ons dit hoor. Lees koerante, tydskrifte, borde, advertensies, busbane en alles wat u nog kan vind.

    9- Onthou dat elkeen 'n tweede vreemde taal kan aanleer, realisties en geduldig kan wees. Onthou dat die leer van 'n taal tyd en geduld verg.

    10- Om 'n nuwe taal aan te leer, is ook om 'n nuwe kultuur te leer: wees gemaklik met kulturele reëls. Wees sensitief vir die reëls en gewoontes van die kultuur wat streng vir u mag wees terwyl u 'n nuwe taal aanleer. U moet praat om uit te vind. Moenie bang wees om vrae binne of buite die klaskamer te stel nie.

    11- Neem verantwoordelikheid: Jy is verantwoordelik vir jou eie taalleerproses. Wanneer ’n vreemde taal aanleer is die onderwyser, kursus en boek natuurlik belangrik, maar moenie die reël vergeet dat “die beste onderwyser jyself is nie”. Vir 'n goeie leerproses moet jy jou doelwitte bepaal en die werk doen wat jou sal help om jou doelwitte te bereik.

    12- Organiseer die manier waarop u leer: op 'n georganiseerde manier sal u help om te onthou wat u bestudeer het. Gebruik 'n woordeboek en goeie kursusmateriaal.

    13- Probeer ook van u klasmaats leer: Net omdat ander studente in dieselfde klas op dieselfde vlak is as u, beteken dit nie dat u nie iets by hulle kan leer nie.

    14- Probeer om uit jou foute te leer: Moenie bang wees om foute te maak nie, almal kan foute maak. As jy vrae vra, kan jy jou foute omskep in 'n voordeel om 'n vreemde taal aan te leer. Is daar 'n ander manier om die sin wat jy gebruik het te sê?

    15- Probeer om te dink in die taal wat u geleer het: As u byvoorbeeld in 'n bus is, moet u uself beskryf waar u is, waar u is. U sal dus u taal oefen sonder om iets te sê.

    16- Ten slotte, geniet dit terwyl jy 'n taal leer: Maak verskillende sinne met die sinne en idiome wat jy geleer het. Probeer dan die sin wat jy in 'n daaglikse gesprek gemaak het, kyk of jy dit gepas kan gebruik. Daar word gesê dat die lewe alles oor ervaring gaan, om 'n vreemde taal te leer is presies so...

    esma 41
    Deelnemer

    Vriende, lees die eerste stappe om Duits, van u waardevolle lede, te leer.
    Hoe het u die eerste keer Duits begin leer?

    Ek het in die Kleuterskool Duits begin leer.  :)
    Wel, my Duits is nie sleg nie.

    So jy ?

    Ek wag vir u kommentaar. 
    Dankie by voorbaat.  ;)

    lenge is
    Deelnemer

    1- Maak foute(!): Maak soveel foute as wat jy kan in die taal wat jy leer...  As mense kan verstaan ​​wat u sê Dit maak nie saak of jy dit verkeerd verstaan ​​nie, ten minste eers ....

    Die probleem is dat mense ongelukkig nie kan verstaan ​​wat ek sê nie; hulle kyk na my gesig. ;D

    14- Probeer om uit jou foute te leer: Moenie bang wees om foute te maak nie, almal kan foute maak. As jy vrae vra, kan jy jou foute omskep in 'n voordeel om 'n vreemde taal aan te leer. Is daar 'n ander manier om die sin wat jy gebruik het te sê?

    Oooo ek maak soveel foute dat as dit sonde sou wees om vals vonnisse te maak, ek beslis die hel sou wees.

    16- Ten slotte, geniet dit terwyl jy 'n taal leer: Maak verskillende sinne met die sinne en idiome wat jy geleer het. Probeer dan die sin wat jy in 'n daaglikse gesprek gemaak het, kyk of jy dit gepas kan gebruik. Daar word gesê dat die lewe alles oor ervaring gaan, om 'n vreemde taal te leer is presies so...

    Wel, ek probeer om pret te hê, maar die probleme wat ek in die eerste 2 opsies ervaar, verander in pyniging eerder as om pret te hê.

    Eerstens het ek die kursusse by die Duitse Kultuursentrum bygewoon, maar toe het ek 'n lang pouse geneem en probeer om te leer deur die opvoedkundige stelle, boeke en hierdie webwerf te gebruik. :)

    esma 41
    Deelnemer

    1- Maak foute(!): Maak soveel foute as wat jy kan in die taal wat jy leer...  As mense kan verstaan ​​wat u sê Dit maak nie saak of jy dit verkeerd verstaan ​​nie, ten minste eers ....

    Die probleem is dat mense ongelukkig nie kan verstaan ​​wat ek sê nie; hulle kyk na my gesig. ;D

    14- Probeer om uit jou foute te leer: Moenie bang wees om foute te maak nie, almal kan foute maak. As jy vrae vra, kan jy jou foute omskep in 'n voordeel om 'n vreemde taal aan te leer. Is daar 'n ander manier om die sin wat jy gebruik het te sê?

    Oooo ek maak soveel foute dat as dit sonde sou wees om vals vonnisse te maak, ek beslis die hel sou wees.

    16- Ten slotte, geniet dit terwyl jy 'n taal leer: Maak verskillende sinne met die sinne en idiome wat jy geleer het. Probeer dan die sin wat jy in 'n daaglikse gesprek gemaak het, kyk of jy dit gepas kan gebruik. Daar word gesê dat die lewe alles oor ervaring gaan, om 'n vreemde taal te leer is presies so...

    Wel, ek probeer om pret te hê, maar die probleme wat ek in die eerste 2 opsies ervaar, verander in pyniging eerder as om pret te hê.

    Eerstens het ek die kursusse by die Duitse Kultuursentrum bygewoon, maar toe het ek 'n lang pouse geneem en probeer om te leer deur die opvoedkundige stelle, boeke en hierdie webwerf te gebruik. :)

    Lengur terwyl u hierdie deursettingsvermoë het  :) Ek is seker dat u op die tesis tyd Duits kan praat soos u moedertaal.  :)

    Mädchen
    Deelnemer

    Die onderwyser het elke dag die oefening in die les gegee wat ons behandel het. Die onderwyser het so gevorder. Hy het herhaaldelik ...

    Mädchen
    Deelnemer

    my probleem is 'n bietjie uitspraak, my stem is dun, sodat dit nie goed pas nie: S

    lenge is
    Deelnemer

    Lengur terwyl u hierdie deursettingsvermoë het  :) Ek is seker dat u op die tesis tyd Duits kan praat soos u moedertaal.  :)[/ B]

    Ek hoop, Franse skrywer Balzacjy het 'n bekende gesegde gehad;"Om die meester van kennis te wees, is dit nodig om 'n dienskneg van werk te wees." hy.
    En ook Napoleon 'un "Onmoontlik is 'n woord wat net in die woordeboeke van dwase voorkom." belofte. Haahhh, dit is my beginsel. :) Sy is in elk geval te Frans  ;D

    esma 41
    Deelnemer

    Lengur terwyl u hierdie deursettingsvermoë het  :) Ek is seker dat u op die tesis tyd Duits kan praat soos u moedertaal.  :)[/ B]

    InshaAllah. Franse skrywer Balzacjy het 'n bekende gesegde gehad;"Om die meester van kennis te wees, is dit nodig om 'n dienskneg van werk te wees." hy.
    En ook Napoleon 'un "Onmoontlik is 'n woord wat net in die woordeboeke van dwase voorkom." belofte. Haahhh, dit is my beginsel. :) Sy is in elk geval te Frans  ;D

    Konfuzius sê byvoorbeeld: Ek weet nie seker dat ek niks weet nie. ' ;D

    Wat Arksilao gesê het:  ;D 'Het ek die inligting? Ek weet nie."

    Wat het Sokrates gesê:  :)  "Ek weet niks anders as wat ek niks weet nie."

    Wat Mark Twain gesê het:  ;D  'Onderwys is alles. perskes was eens 'n bitter amandel;
    Blomkool is niks anders as 'n kool wat deur die universiteit opgelei word nie. ' ;D

    Benjamin Disraeli: "Oor die algemeen is die persoon met die beste kennis die suksesvolste persoon in die lewe."

    'Een ding is seker. Om die waarheid van iets te betwyfel.

    twyfel is om te dink.

    Denke is bestaan.

    Daar bestaan ​​dus geen twyfel dat ek bestaan ​​nie.

    Ek dink, dan is ek.

    My eerste kennis is hierdie vaste inligting.

    Ek kan nou al die ander inligting uit hierdie inligting haal. '

    Ren Descartes


    "Ek weet nie seker dat ek niks weet nie."
    ;D (hoe duidelik verbaal)

    Arxilaus

    My aanhalings is nie Frans nie, maar eerder internasionaal.  ;D so internasionaal  :)

    esma 41
    Deelnemer

    Opdateer

    SEDAT08
    Deelnemer

    Sedert ek die eerste keer in Duitsland gekom het, het ek alles gevra sonder om te huiwer, want dit is jammer om nie te weet nie, dit is jammer om nie te leer nie. Ek het myself as teiken gekies, ek leer 2 woorde per dag, ek skryf op papier en vergeet nooit, ek het baie woorde geleer. Ek lees die koerant, kyk TV, ek wil na 'n rukkie in die boek lees.

    Die Privaat
    Deelnemer

    InshaAllah. Franse skrywer Balzacjy het 'n bekende gesegde gehad;"Om die meester van kennis te wees, is dit nodig om 'n dienskneg van werk te wees." hy.
    En ook Napoleon 'un "Onmoontlik is 'n woord wat net in die woordeboeke van dwase voorkom." belofte. Haahhh, dit is my beginsel. :) Sy is in elk geval te Frans  ;D

    U is 'n bietjie Frans oor die onderwerp :)

    serakanu
    Deelnemer

    mrb vriende,
    Ek het 17 dae gelede na Duitsland gekom en my kursus het nog nie begin nie, maar die mense rondom my vra hoe ek so baie geleer het, en ek is ook verbaas as hulle dit sê :)
    Op grond van my indrukke is my eerste raad om "nie skaam te wees" oor enigiets wat jy doen nie, want die persepsie van die omgewing is nie dieselfde hier as wat dit in TR is nie.Vrydag, Saterdag, gaan beslis na kroeë! Gaan ontmoet mense, hier kommunikeer mense nie op grond van kennis van mekaar nie maar op grond daarvan dat hulle op dieselfde plek is.Gaan na die bioskoop of die treinstasie en neem waar, jy het in elk geval baie tyd in die eerste periodes. :) Verder, as jy 'n bietjie Engels ken, sal jy goed gaan, maar dring daarop aan om Duits te praat. en die tweede een is om 'n minnaar te kry wat plaaslik in daardie land is. :) Ek is gelukkig, miskien het ek die eerste naweek 'n meisie gehad, alhoewel dit deesdae baie lastig is, mag elke Duitse meisie wat tevrede is met haar toestand, dit nie kook nie. meer icip probeer ontspan :D En 'n boekiepen is 'n moet vir oral .. Ek wens alle gemak toe van almal wat probeer om aan te pas by 'n nuwe taal en kultuur soos ek. As iemand 'n Duitse e-posvriend wil maak, wens ek ek was honger, moenie sê dat die oordeel in so 'n kort tydjie onderbreek is nie, laat ons tot dusver nederig wees.

    Die Privaat
    Deelnemer

    @Serakanu

    Ek het gedink dat Duitse meisies bevooroordeeld is teen die Turke omdat hulle baie Turks is.

    Het jy so iets gevoel?

    Anonymous
    besoeker

    hallo,
    Ek beveel die uitgebreide internetwoordeboek aan wat ek pas ontdek het toe ek Duits geleer het.

    bly waai

    blou_mavis
    Deelnemer

    Soos liewe Esma gesê het, natuurlik sal daar foute wees, die belangrikste is om die waarheid te vind, na te vors, en dit is ook belangrik dat 'n persoon die vasberadenheid het om te leer. Ek het natuurlik 'n belangstelling gehad om Duits te leer sedert Ek was 'n kind. Eintlik is dit my geluk. Ek leer gewoonlik woord vir woord. Wat ook al by my opkom, ek memoriseer die Duitse taal, maar ek het 'n paar probleme met die oortollige woorde. Hoe kan ek dit oplos? kan jy help ek?

    joernaal
    Deelnemer

    My enigste probleem is dat ek opgewonde is en 'n bietjie skaam is as ek in Duits met iemand praat: verleë: ek het nie veel probleme nie, maar as ek praat, weet ek nie hoe om te kom nie ??? 'n foto is na my brein gegooi  :(

Wys 15 antwoorde - 1 tot 15 (totaal 28)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.