Ervarings van die Duitse A1 Familie Reünie Eksamen

> Forums > Deel oor Duitse A1-eksamen, A2, B1, Duitse KPDS, KPSS en ander Duitse eksamens > Ervarings van die Duitse A1 Familie Reünie Eksamen

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    mavigece
    Deelnemer

    hallo vriende

    Ek leer studente wat die naweek die a1-eksamen moet aflê vir gesinshereniging. en ek het gewonder voor die a1 eksamen
    Betree iemand die vrae of onderwerpe en onthou dit? Ek wil my studente meer help ..
    Baie dankie by voorbaat…
    vriende hier, kom ons deel ons ervarings na die eksamen en die eksamen.

    die lug
    Deelnemer

    hallo blou nag Ek berei studente voor vir hierdie eksamen, ek is op soek na dieselfde vraag, en die vrae wat ek tot dusver geleer het, word gevra uit die boek genaamd begin 1, hören (richtig oder falsch), sprechen en kaarte word aan groepe van 3-4 mense versprei en gevra om daaroor te praat. As ek meer inligting het, of as u dit het, kom ons deel dit, kom maklik

    mavigece
    Deelnemer

    Dankie, ek het bande en vrae oor die onderwerp van haat. As u wil, kan ek die band en die boekie vir u stuur. Natuurlik is daar iets wat u baie goed weet, dat die eksamentye in sekere periodes verander word. Hierdie boekie en band kan u egter by die onderwyser lei. U kan studente voorberei deur op dieselfde manier verskillende vrae te stel.

    mel _-_ maand
    Deelnemer

    Hallo, ek het die eksamen op 31 Oktober afgelê en dit geslaag. U vra 'n vraag oor hom en hy stuur vir u 'n vraag, en dan word u gevra oor 'n ander kaart, ek dienooreenkomstig cvp, dan is daar weer winste. status

    mavigece
    Deelnemer

    Hallo Mel_ay Baie dankie vir u deel. Ek hoop dat u die eksamen geslaag het en dat u gelyk het, dit is ongelukkig 'n baie moeilike situasie.
    Weereens dankie vir die deel...

    ek mis
    Deelnemer

    slm Ek kon hierdie begin a1-boek nie vind nie, waar kan ek dit kry, ek berei my voor vir hierdie eksamen en is in 'n baie moeilike situasie.

    deug_52
    Deelnemer

    vriende, ek berei myself voor, maar ek moet so hard werk as wat ons kan, laat ons net nie te veel paniekerig raak nie, en ons moet dit heeltyd doen. kom

    ((^ SeMa ^))
    Deelnemer

    vriende, ek neem more die eksamen :(() :(:(:(


    vriende, ek neem more die eksamen :(() :(:(:(

    my vriend 1. waarom het jy tot hierdie tyd nie gevra wat more hier oorbly nie?
                  2. wat wil u oor die eksamen leer?
    laat ons u help om te vra wat die voorbeeld is wat u wil hê

    ((^ SeMa ^))
    Deelnemer

    Eintlik weet ek wat in die eksamen voor my sal kom, maar ek het gehoor dat die onderwysers wat ek wil leer, help in die eksamen, of die rede waarom ek dit gevra het, is omdat hulle net die studente help.

    Eintlik weet ek wat in die eksamen voor my sal kom, maar ek het gehoor dat die onderwysers wat ek wil leer, help in die eksamen, of die rede waarom ek dit gevra het, is omdat hulle net die studente help.

    my vriend, ek het nie gesien dat hulle iemand gehelp het nie, die eerste deel van die eksamen, dit wil sê haren lesen schreiben, ek het in totaal 65 minute oor gehad. Hulle verduidelik nie die onderwerp van die brief in Turks nie, laat my dit ook vertel

    cetin03
    Deelnemer

    Ek het pas met die kursus begin, ek het net met die kursus begin, die vrae is sekere vakke, en die onderwysers leer volgens een daarvan.

    barmeno
    Deelnemer

    Hallo, ek is Mbarmeno van Hatay. Ek berei al 2 maande voor en die kursus is op die punt om te eindig. Ek sukkel om die eksamendatum te kry. Bel hulle na 7 Januarie. Ook, 'n vriend het my gevra wat die inhoud van die eksamen is. is. Die eksamenmonster wat deur Goethe gegee is, is dieselfde as die een by die adres wat ek sal gee. Die vrae is natuurlik anders. Periodiek, maar die eksamenstelsel en vraagformate is almal dieselfde. Goethe kan nie verder as dit gaan nie. Wees verseker , kan hierdie eksamenvoorbeeld jou gids wees. Klik op die familiereünie-eksamenafdeling by www.almanyagocyasasi.com of ( http://www.goethe.de/lrn/prj/pba/sd1/mat/deindex.htm.  ) Skryf dit direk en jy sal 'n eksamenmonster ontvang.Ek hoop hierdie adres sal al my vriende help wat dit nodig het.O, en voor ek vergeet, kan jy Goethe se A1 boek van daar af koop, daar is 'n Duitse boekwinkel net 20 meter verder van die instituut.Vra die amptenaar in die inligtingsafdeling van die instituut, hy sal dadelik môre beskryf,dit is baie naby..sterkte aan almal.As iemand nuwe inligting het, deel dit asb...!!!

    barmeno
    Deelnemer

    https://www.goethe.de/lrn/prj/pba/sd1/mat/deindex.htm  Wanneer hierdie bladsy oopmaak, klik op Modelsatz, die presiese voorbeeld van al 4 afdelings van die eksamen is daar deur deur ...

    sawyer06
    Deelnemer

    Vriende, ek het vandag die Begin 1-eksamen afgelê.Ek het met 98 punte geslaag... Dit is nie 'n eksamen om voor bang te wees nie. Soek net die dokumente en studeer vir die nodige goed. Sterkte aan almal...

    Vriende, ek het vandag die Begin 1-eksamen afgelê.Ek het met 98 punte geslaag... Dit is nie 'n eksamen om voor bang te wees nie. Soek net die dokumente en studeer vir die nodige goed. Sterkte aan almal...

    geluk vriend, bravoo, jy het 'n goeie telling gekry.

Wys 15 antwoorde - 1 tot 15 (totaal 3,074)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.