www.almancax.com Team

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    Redakteur
    besoeker
    WEBMASTER & ADMINISTRATEUR
    Muharrem EFE
    DUITSE ONDERWYSERS
    Muharrem EFE
    Kontak Elif direk

    acelyaxnumx
    Deelnemer

    Dankie almal.Ek kry regtig nie woorde om te se nie, julle het puik werk gedoen.Hulle het nie verniet gesê ek sal vir 40 jaar 'n slaaf wees vir enige iemand wat my 'n brief geleer het nie.Ons, julle lede, sal dalk nie jou slawe kan wees nie, maar wees verseker ons gebede sal altyd met jou wees. Mag God jou gee waarvoor jy ook al wens. Baie dankie. Drukkies. Met baie liefde……

    die kelebekgib
    Deelnemer

    Ek wil graag my dank uitspreek teenoor die span wat al hierdie moeite spandeer het. Hulle is almal baie behulpsaam en vriendelik. Sterkte!

    jy wonder
    Deelnemer

    pragtige werfzoeker vind ek gevind :)

    andic
    Deelnemer

    Dankie aan almal wat bygedra het. Jy is super....

    evo
    Deelnemer

    Baie dankie, hierdie webwerf sal my help

    die masilh
    Deelnemer

    …die nuwe weergawe van die webwerf is baie mooi; Welgedaan aan almal.

    acelyaxnumx
    Deelnemer

    Beste groete vir hierdie bose oog kraal in Duits…..

    Eurovision
    Deelnemer

    Ek wens u volgehoue ​​sukses

    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Dankie almal :)

    diep
    Deelnemer

    DANKIE AAN ALMAL WAT BYGEDRA HET...

    die Lehrer
    Deelnemer

    DIT IS 'N BAIE SUKSESVOLLE WERF... BLY EK IS OOK 'N LID VAN HIERDIE WERF...

    asigitaris
    Deelnemer

    Hi Ek is 'n nuwe lid. Ek studeer aan die anatoliese hoërskool en hoewel ek Duits al vir die 3de jaar gesien het, kan daar nie gesê word dat ek baie geleer het nie en ek kon nie: ek het op hierdie webwerf afgekom terwyl ek op soek was na 'n goeie bron op die internet. baie dankie :) Selfs om Duits aanlyn te vind, was vir my 'n probleem :)

    Smirna
    Deelnemer

      Wat is volgens u die opstandige kitaar die rede waarom u nie Duits leer nie? ;) Ek is seker dat u hier kan soek wat u soek, welkom

    asigitaris
    Deelnemer

    hb :) dankie :) ja, miskien 'n bietjie meer tyd aan my kitaar spandeer :P Die eksamen was vandag. Dit was middelmatig: ek het hard gewerk van hier af... Wel, wanneer jy alles in een dag probeer leer, is dit al wat daar is. :)

    Mcscream
    Deelnemer

    http://WwW.aLmAncAx.CoM Eindelose dankie aan u spangesondheid vir u inspanningsvriende. Ek het u webwerf vir 'n kort tydjie gevolg. Ek het gisteraand my lidmaatskap gemaak. Ek is regtig bly om by u te wees. U doen 'n baie nuttige en baie nuttige werk. Ek wens u die sukses toe Van u sukses Arkadşlar ;) Sterkte…

Wys 15 antwoorde - 1 tot 15 (totaal 83)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.