Keer terug na 'n vergete taal (Wat om te doen)

> Forums > Algemene Duitse en Duitse A1 Familiekombinasie Kursusse > Keer terug na 'n vergete taal (Wat om te doen)

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    Mentat
    Deelnemer

    Hallo!

    Ek het Duits op hoërskool gesien, maak nie saak hoe jy daarna kyk nie, daar is 6 jaar verby, en ek het ook 'n b1-sertifikaat gehad. (Waarskuwings, regsmenings is soos kontrakte, maar soos ek gesê het, ek het baie probleme, die woord is te kort). My plek sal anders wees as ek deesdae vlot Duits kan praat.

    Waar moet ek begin om die taal te onthou en my praat te verbeter? Watter kursus moet ek volg? Ek woon in Istanbul, het na die Goethe Instituut gekyk, maar ek dink die registrasietye is verouderd, ek ken geen ander kursusse nie. Ek kan nie verstaan ​​of dit kwaliteit is of nie, dit is waarskynlik die kursus wat ek begin het. Wat om te doen?

    tugce_doerj is
    Deelnemer

    As u die Duits goed geleer het, is dit die beste om boeke te lees, TV te kyk en te praat. dit laat jou die taal weer onthou. Die taal wat aangeleer word, is onvergeetlik, dit raak net stomp en kom terug as ons daarna luister.

    U kan na die taalsentrum van Istanbul gaan. Die sertifikaat wat hulle gee, is geldig en baie goed. Ek het daarheen gegaan. Ek het met 91 geslaag. Ek het my eksamen begin sonder om Duits te ken.

Wys tans 1 antwoord (1 totaal)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.