Gratis Duitse woordeskatkaarte Veldtog begin

> Forums > Nuus en Aankondigings oor Almancax Produkte en Dienste > Gratis Duitse woordeskatkaarte Veldtog begin

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    MuhaяяeM
    Deelnemer
    UPDATE: ONS GRATIS Duitse opleidingsveldtog word beëindig en bedank vir die intensiewe aandag aan al ons lede en besoekers.
    Ons produkte word te koop aangebied en u kan ons produkte besit deur 'n prys te betaal wat die waarde van die mark waardeer.

    skok! skok! skok!

    DIT IS NIE GEHOOR NIE! NIE GESIEN NIE! NIE GEGEE NIE!

    NOG 'N GEWELDIGE BEVORDERING VAN DIE GRATISSTE WEBWERWE!

    Soos bekend, stuur ons die Duitse EDUCATION DVD, wat die gewildste produk is in die opname wat ons die afgelope maande gereël het, ongeveer 2 maande gratis.
    Nou is ons verheug om ons produk, Duitse woordkaarten, aan te bied wat die tweede plek is onder die gewildste produkte in ons opname, en ons kondig die naam van ons veldtog aan:

    DAAR SAL NIE VAN DUITS GELEER WORD NIE!
    DILEYENE DUITS ONDERWYS DVD
    DİLEYENE DUITS WOORDKAARTE
    BEIDE TOT DIE WENS
    TOTAAL GRATIS
    Vrag van u af
    PRODUKTE VANAF ONS

    Kenmerke van ons Duitse flitskaarte:

    1. Anders as die flitskaarte in die mark, is die artikels in baie groot lettertipes geskryf, baie maklik om te lees.
    2. Elke kaart het 10-14 woorde aan die een kant, die kaarte is heen en weer, daar is 23 kaarte in totaal. Meer as 600 woorde word met meervoude en artikels gegee. Daar word ook 60 Duitssprekende patrone bygevoeg.
    3. Dit is die woorde wat diegene wat vir die A1-eksamen voorberei, moet ken.
    4. Dit is die mees gebruikte woorde in die daaglikse lewe.
    5. Kaarte is sellofaanbedek, moeilik om te skeur.
    6. Besigheidskaartgrootte, maklik om te dra.

    Hieronder is foto's van sommige kaarte, die aantal kaarte wat gestuur moet word is 20, daar is ongeveer 600 woorde.
    Die woorde word gegee met hul meervoude en artikels.

    Beelde van Duitse DVD's en flitskaarte:


    duits-set-1.jpg

    duits-set-2.jpg

    duits-set-3.jpg

    duits-set-4.jpg

    ONS DUITSE WOORDKAARTE is vanaf vandag saam met die DUITS ONDERWYS-DVD gestuur.
    Namate die aantal produkte toeneem, is dit NIE MOONTLIK OM DIE VERZENDGELD TE VERHOOG NIE, die versendingsgeld het NIE VERANDER NIE, dit is volgens die stede soos gewoonlik tussen 7 en 9 TL.

    Dankie vir u belangstelling in die voorste Duitse onderrigwebwerf almancax en almancax produkte.

    gokhan.gzl
    Deelnemer

    Ek wil die almacax-webwerfadministrateurs bedank dat hulle die DVD aan die vrag gegee het sonder om op 'n uitgang te wag. Ek sal net nog een klein voorwerp in die vrag kry wat aan my gestuur is. As ek nie die kelime-kaarte vra nie, kan ons administrateurs dit dan aan ons kan aflewer?
    geniet die dag

    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Aangesien ons woordkaarte vanaf Maandag begin versprei het, kon diegene wat DVD's versoek het nie voor hierdie datum gestuur word nie, maar slegs DVD's is gestuur.
    Ons kan natuurlik ook die kaarte stuur, mits u die afleweringsfooi betaal.

    netalman deur
    Deelnemer

    hallo,

    Soos al die dienste wat u tot dusver gratis aangebied het, sal hierdie nuwe kaarte baie, baie nuttig wees vir diegene wat Duits wil leer, en hulle werk sal baie makliker wees tydens die voorbereiding vir die eksamen. God seën jou. Ons wens u voortgesette sukses toe.

    saalesque
    Deelnemer

    Die dvd het vandag aangekom. Baie dankie aan die Almanx-werknemers

    pappa81
    Deelnemer

    Eerstens, goeie werk, die produk het van vandag af aangekom. Die produk is goed, maar daar is 'n probleem. Dit is nodig om die kopers presies in te lig. 'n Bedrag van 7 - 9 TL is aangegee oor die versendingsfooi. Ek het geraai dat die fooi hoog is omdat ek dit voorheen via PTT-vrag gestuur het. Dit het so uitgedraai, ek het die beampte gevra hoekom dit so hoog is, en op die ou end was dit nie eers 1 desi nie. Wat vir my gesê is was die prys van die produk binne + versendingsfooi. Ek dink dit sal meer doeltreffend wees as die produk nie gratis is nie, maar teen 'n lae prys. My doel is om mense in te lig.

    Ek wil hê dat u studies deurlopend moet wees, groete, goeie werk

    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Hallo, ons het al 'n paar verklarings hieroor gemaak, laat ons dit weer doen.
    In die eerste plek wil ek u inlig oor die volgende: Daar is twee versendmetodes, die eerste is SENDER BETAALDE Vrag'stop en die tweede KOOPBETALINGSVrag'Stop.
    Afstuur betaalde versending is altyd goedkoper as enige plek, ek dink u stuur vrag voorafbetaal, waarskynlik stuur u wat u van PTT gestuur het, u stuur vrag vanaf PTT en fooie wat u betaal (dws SENDER PAY CARGO) is tans 4 is $ oral in Turkye In SENDER PAYMENT CARGO is die bediening eenvoudig, u betaal die fooi en stuur die vrag waarheen u wil.

    MAAR KOPERBETALING VERGOED-bedrywighede is anders. PTT Cargo voer veral verskillende bedrywighede uit ten opsigte van versendings met ontvangersbetaling, dws kollektiewe betaling, in vergelyking met ander vragondernemings. U kan byvoorbeeld na xxx-vragonderneming gaan en 'n vrag met koperbetaling stuur sonder om fooi te betaal. neem die afleweringsfooi van die koper af.
    Maar PTT Cargo is nie so nie, PTT Cargo oorweeg die moontlikheid dat die koper nie die versendingsfooi sal betaal nie en sê dit vir jou wanneer jy KOPER BETAALDE VRAG stuur: "U gee die afleweringsfooi vooraf, wanneer ons die vrag aflewer, haal ons die fooi by die koper in en dra dit aan u oor." sê hy en voeg by: "Wanneer ons die vraggeld wat ons van die koper ontvang, aan u oorbetaal, haal ons ook die geldoordragkoste in, aangesien ons die vraggeld van die koper ontvang. Hierdie transaksie is ingesluit in die versameling by die deurkategorie en ons hef ook die kontantfooi by die deur..” sê.
    Daarom, wanneer ons die vrag stuur, betaal ons die vragfooi vooruit, dan word die fooi wat van die koper ontvang word, na ons rekeninge oorgedra, die oordragkoste en bogenoemde koste word aan die koper weerspieël en ons sê reeds dat die VERGOETSGELD 8-9 TL vir al ons besoekers sal wees voordat hulle bestel.
    Nou sal jy sê: "As dit die geval is, hoekom stuur jy nie saam met ander maatskappye nie?" Ons het ook ander maatskappye gekontak, maar ons het 'n negatiewe reaksie gekry.Aangesien ander maatskappye hulself nie waarborg soos PTT nie, sê hulle "ons kan nie elke maand duisende vragte stuur BETAAL DEUR DIE KOPER", want niemand kan die aanvaarding van hierdie vragte waarborg nie. Onaanvaarde vragte keer terug na die vragmaatskappy as 'n verlies.
    As gevolg hiervan, alhoewel ons soms probleme ondervind, stuur ons vrag so, want dit is die goedkoopste en enigste metode vir ons besoekers.

    bernaca
    Deelnemer

    hallo,

    Ek het voorheen 'n CD gekoop en wil nou Duitse flitskaarte koop. Hoe kan ek aansoek doen? Kan jy my help?

    Dankie,

    Ontmoeting
    Deelnemer

    Ek wil dit ook hê, hoe kan ek dit bestel?

    3,14
    Deelnemer

    –> Wat is die koste van DVD's en kaarte? Ek het dalk vriende wat wil bydra en voordeel wil trek.

    –> Pryse word ook in die sub-onderwerpe geskryf. Die koste om vir 'n lang tyd onaktief te wees... :'(

Wys 9 antwoorde - 1 tot 9 (totaal 9)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.