Gratis Duitse Opvoedkunde Kit Veldtog eindig

> Forums > Nuus en Aankondigings oor Almancax Produkte en Dienste > Gratis Duitse Opvoedkunde Kit Veldtog eindig

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Geagte lede en besoekers, ons gratis afleweringsveldtogte vir produkte, wat ons ongeveer 2 jaar lank uitvoer, is beëindig.
    Ons wil elkeen bedank wat belangstel in ons produkte.

    Ons Duitse Onderwysstel, wat bestaan ​​uit 'n Duitse Onderwys-DVD met 'n kapasiteit van 7 CD's en 23 Duitse Woordkaarte (600 woorde en 60 spraakpatrone), word ver onder die markprys te koop aangebied, en ons lede en besoekers kan ons stel deur ver onder die markwaarde te betaal. Op die oomblik is slegs die betaalopsie aan die deur beskikbaar en alternatiewe betaalstelsels sal binnekort geaktiveer word.

    Ons nuwe produkte word tans voorberei, en ons sal binnekort by u wees met goeie veldtogte en produkte.

    Die uwe

    3,14
    Deelnemer

    –> Wanneer jy baie gou sê alternatiewe betaling, hoe gou, meneer Muharrem? :) Ek is baie nuuskierig oor die nuwe DVD's. Ek het die voriges al vir my tannie gegee. Ek is geviktimiseer??? ;D

    –> Ek dink ek moet dit 'n gewoonte maak om 'n paar keer te dink voordat ek 'n boodskap stuur. :-X

    cemalettin
    Deelnemer

    Groete meneer Muharrem, ek sal dit waardeer as u my kan kontak, dit is my e-pos adres.  cemalettin_karabas@hotmail.com 

Wys 2 antwoorde - 1 tot 2 (totaal 2)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.