Negatiewe gevolge van nie permanente verblyf nie "Niederlassungserlaubnis"

> Forums > Besigheid en werkslewe in Duitsland > Negatiewe gevolge van nie permanente verblyf nie "Niederlassungserlaubnis"

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    istanbullu is
    Deelnemer

    Hallo vriende, groete vir almal

    Dit is twintig maande sedert ek na Duitsland gekom het, en hulle het my sessie na 20 jaar met 1 jaar verleng toe ek daar aangekom het. Intussen het ek die integrasie kursus + burgerskap eksamen gegee / voltooi.
    Ek het gehoor aangesien my verblyfpermit nie onbepaald is nie, kan daar probleme wees met die bankwese (om 'n kredietkaart te bekom - om 'n lening aan te gaan) en om werk te kry. (Dit lyk asof hulle onbepaalde sessies verkies)
    Ek het selfs al gehoor dat ons toestemming moet vra as u een werk vir 'n ander werk verlaat? Het ons vriende gehad wat probleme met hierdie of ander probleme gehad het?

    Ek vra vir kommentaar van vriende wat kennis / ervaring oor hierdie onderwerp het.

    Met my groete en respek aan die Almancax familie.

    yenicerixnumx
    Deelnemer

    Hallo boetie.

    Laat my eerstens skryf wat ek van die bank ervaar het. Ek het begin, ons het die gewone bankrekening saam met my vrou van my modder gebruik, en toe het ek my rekening van die bank af oopgemaak toe die werkplek unbefristet vetragi gegee is. Eerstens het ek die huisgeleentheid betree. Ek het gedink dat ek 'n huislening sou neem, ons is bank toe, want my sessie was tot 2020, geen bank wou nie 'n huislening hê nie. hulle het nie gegee nie. Hulle het gesê dat wanneer die sessietydperk onbepaald is, hulle baie rabat gebruik het om nie come of iets te mis nie. toe probeer ek 'n normale lening kry. hierdie keer het hulle die berekening gemaak met die maksimum bedrag wat ek kan terugbetaal, geldig tot die laaste maand van my sessie. Laat ons byvoorbeeld aanvaar dat die sessie in die tweede maand van 2017 eindig. U benodig ook 2 euro. Hoeveel kan u paaiemente 1000 terugbetaal? U kan geen moeite doen nie. maar yook aanvaar nie targo, sparda, sparkasse, barclays as jy sê dat ek 250 euro per maand kan betaal nie. U moet maandeliks 100 betaal. En natuurlik is die rentekoerse die hoogste. Daar is 'n webwerf genaamd check250. Angebots vind u die lenings met die laagste rente. Ongelukkig kan diegene wat 'n tydelike verblyfkaart het nie voordeel trek uit die tariewe daar nie. Met ander woorde, selfs al is u onbeperk, moet die verpligte sessie onbepaald wees, natuurlik vir hierdie langtermynskuld. Wat het ek gedoen, ek sou 'n motor koop, ek het na die galery gegaan, ek het die motor teen 24% gekoop. logiesste het dit gekom.
    Ek het 'n kredietkaart hier, 'n vriend het my aanbeveel. Dit het baie goed vir my gewerk. U kan ook aansoek doen as u wil. Dit begin vanaf die 1000-limiet.
    As u 'n wettige versoek wil hê dat u vir 1 jaar gewerk het, moet u dit ten minste 4 weke tevore in kennis stel. Hierdie sessie is dieselfde, al dan nie. Behalwe dit, hoef u geen spesiale toestemming te vra nie.

    istanbullu is
    Deelnemer

    Groete weer,

    Dankie yeniceri57 broer vir die lang en beskrywende artikel. Ek het aandagtig gelees wat hy vertel het. Met ander woorde, as die sessie nie onbeperk is nie, hou dit die rentekoerse hoog of verminder dit die afbetalingstydperke. Dus, vir nou werk ons ​​in hierdie situasie finansieel in hul guns. As u nie omgee nie, kan u die naam van hierdie kredietkaart deel?

    Ek het ook 'n tweelingburger kind, dus sal ek probeer om 'n onbeperkte sessie te hou voordat ek 3 jaar voltooi. As gevolg hiervan het ek alles op grond van integrasie voltooi.
    Ek dink nie hulle sal dit doen nie, maar kom ons kyk, ek waag 'n kans.

    Nogmaals dankie vir u antwoord.
    Groete en beste groete...

    yenicerixnumx
    Deelnemer

    net soos daai boetie

    Dit is moeilike mense. hulle het nog nie soveel seergemaak nie. hierdie plekke sonder 'n kredietkaart. Wat nou gebeur, gebeur met ons sodat hulle verby kom.
    Toe ek my b1-sertifikaat kry, vra ons u ausländerbehorde. hy het geen manier gesê nie. Hy het gesê jy moet wag vir die sessie. Daarom het hulle nie vir ewig gegee nie. maar dit sal nuttig wees om u situasie anders te vra.

    selametle

    hartelose
    Deelnemer

    Groete, laat my 'n voorbeeld gee van die leningsgeleentheid. Ek het nog 27 maande sessie. Targo bank wou 'n lening van vyf jaar gee, maar wil 5 euro terugbetaal vir 19.000, ens. U het nie Schufan nie, maar u graad is laag, ens. Ek het egter 'n kredietkaart met 'n limiet van 31.000 euro vir 4 jaar. As gevolg van die duur van die sessie, het ek 7.500 maande krediet gekry by u jaarlikse creditplus-bank op tjek11.35, terwyl ek aansoek gedoen het, het ek 12.500 euro ontvang. In 24-24 dae het die geld 12.500 en 4 euro teruggekeer. Natuurlik is die paaiemente hoog, maar ek kan 5 euro per maand betaal. sparkasse dis ek. My eie bank betaal 'n rente van 13.177 euro vir 677 euro. My advies is om krediet van tjek548 te kry soos 'n ander vriend gesê het, dit sal baie aangenaam wees. Moet absoluut nie 'n lening by die targo-bank neem nie. Ek het probleme met langtermynlenings weens die gebrek aan geld, maar gister. Ek het 'n onvoorwaardelike aansoek gedoen, ek is onbepaald tot 'n maand. Inkomste groete

Wys 4 antwoorde - 1 tot 4 (totaal 4)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.