SHOCK SHOCK !!! TOT DIE DVD VAN DIE DORP WAT BELANG WORD VİELEN DANK FÜR

> Forums > Versoek, voorstelle, klagtes en versoeke > SHOCK SHOCK !!! TOT DIE DVD VAN DIE DORP WAT BELANG WORD VİELEN DANK FÜR

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.

    MY VADER deur BEN HOLIDAY ANNE ALONGSIDE GELDİM VILLAGE HIERDIE EEN SİTWNİZD loopbaan I YYARARLANIY van RESENSIES BEKLİYORUM BAIE FAYDANALNIY Ek probeer my VISA CROSS-VRAE HET ONS IS VERSINDE Ek kon nie OLEEN VOLGENDE HIER NIE, MAAR EK HET VANDAG MOET dit kry COOKER tşk BAIE verras MAAR SLEGS PROBLEEM DVD Yi loop nie skoot nie. Ek was 'n PROGRAM, die afleweraar, wat ek nodig het, wat ACAB BEN WEEK MIS, EK GAAN AAN ISTANBULE ORDEN I BACTERIA Tweerigting. EK HET AL KAARTE ALTYD PERFEKTE werk BAIE gedoen Tþkler Emeğinize ELİNİZE GESONDHEID U sal ED gitsem SELFDURIGE OPVOLGING DOEN, OMDAT U ONS KOEK LAZIER, SAL EK DAT U VERDER VERKEER MOET AANVAAR DAT U GOED AANVAAR

    Türkeref om
    Deelnemer

    Ja, ek het dit bestel om my geluk te probeer, maar dit het vandag aangekom, mag God jou seën, dankie germanx... klap:) klap:) yuppi:) dankeschön.

    Nadat u die DVD ingevoeg het, is u op die DVD as u op bekyk lêers in die venster wat verskyn, klik. Daar is een outomatiese afspeelmap, 2 outomaties, 1 ikoon met die naam lêers op die DVD, en as u op die eerste outorun-lêer onder die outospeel klik, word die tuisblad van die DVD oopgemaak. Dan kan u u lesse begin deur inleiding te sê. Intussen is dit duidelik uit elke aspek dat DVD 'n produk van 'n groot poging is.

    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Normaalweg moet die verwelkomingsskerm verskyn sodra u die DVD insit, natuurlik is die instellings van u rekenaar ook belangrik. As die outo-funksie nie geaktiveer is nie, moet u die autorun.exe-lêer handmatig op die DVD uitvoer.

    Ons stuur nuwe DVD's gratis aan alle vriende wat probleme met hul DVD's het (daar is geen versendingsfooi nie), as jy probleme het, asb. contact@almancax.com Laat hulle na jou e-posadres skryf en maak seker dat ons alles sal doen wat ons kan.

Wys 2 antwoorde - 1 tot 2 (totaal 2)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.