Maklike manier om die Woord te leer

> Forums > Aktiewe leer en Duitse woord memorisatie metodes > Maklike manier om die Woord te leer

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    mbilalxnumxt is
    Deelnemer

    Hallo ek is Bilal
    Ek woon al 'n rukkie in Duitsland. Ek leer Duits op skool. en ek sal jou vertel hoe ek dit verbeter het.
    Terwyl jy televisie kyk of 'n boek lees, probeer om sommige van die sinne wat jy hoor of lees in Duits te vertaal. Ek het dit nie spesifiek gedoen nie, maar ek sê dit onwillekeurig in Duits. Ek dink dit is 'n goeie ding :).

    Moenie probeer om baie woorde in een vergadering te memoriseer om woorde te memoriseer nie. Soek 'n woord as jy verveeld is. En pas dit toe op die woorde wat u teëkom. Herhaal die woord 5 keer saam met die artikel. Gebruik dit met al die grammatika wat u in die sin ken. herhaal die laaste keer 5 keer.

    Praat gewoonlik met een Duitser of 'n Duitssprekende persoon per dag as u dit nie kan kry nie. As daar 'n woord is wat u nie verstaan ​​nie, vra of kyk na die woordeboek en pas die memoriseringstaktiek toe.

    En leer soveel Grammatic as wat u kan.

    Ek hoop ek het gehelp. byby:) byby:) byby:)

  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.