A1 Duitse Gesinshereniging Eksamenkursus in Istanbul

< Forums < Algemene Duitse en Duitse A1 Familiekombinasie Kursusse < A1 Duitse Gesinshereniging Eksamenkursus in Istanbul

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Geagte lede en besoekers, ALS die Almancax-span, VOORSIEN U U JARE IN DUITS ONDERWYS EN DUITSLAND VISA, PASSPORT, A1-EKSAMEN, GESINSVERENIGING, ONDERWYS IN DUITSLAND, DIE MEESTE BEGINSEL, IS ONS DIE BESTE. ONS HET DIE UITSLAAG VERKIES EN HET U AAN U ANTWOORD GEDIEN.

    Geagte vriende, ONDERSOEK VOLGENS DIE RESULTATE A1-EKSAMEN 80% VAN WAT EKSAMEN EERSTE inskrywing in KAZANAMIYOR is. DRIE VYF SPRAAKPATRONE WORD GESLUIT EN GESTUUR NIEMAND KAN DIE VERGOEDING VAN DIE GELD AAN DIE KURSUS GEGEE WORD NIE, DIE KURSUS eindig sonder om in Duits te leer. KURSUSSE WAT WAARBORG OM EKSAMEN A1 TE SLAAG EN EIE KURSUSSE TE PRODUSEER.

    Sulke gebeurtenisse in Turkye is te veel wat hulle ervaar deur GÖREBİLİRSİNİZ.DEĞERL-vriende. VOORBEELD AANTAL KURSUS die regte, BEREID DEUR Duitse eksamen A1 in ons FORUM IN TURKIJE, is regtig baie klein.

    Daarom kan u die goeie Duitse kursusse wat u hier ken, deel.

    zilanxnumx
    Deelnemer

    Hallo. Algemene inligting vir Duitsland. Ek wil graag Oostenryk vra. Ek sal bly wees as u antwoord. Ek is bly as u antwoord. Ek het familiehereniging vir Wene gehad. Dit is al 13 maande. Ons dossier by die polisie het die eerste huwelik van my werk ondersoek. Hulle is vir die eerste keer met hulle getroud, en die aanklaer het die ondersoek in Desember gestaak. Vra om te vra, wag daarvoor, ons sal weier, het hulle gesê. Daar is 7 weke verby, enige kennisgewing het nou gekom, indien hierdie polisie-aas, as dit so is, sal dit nie verwerp word nie, wag ons nog steeds vir 'n antwoord.

Wys tans 1 antwoord (1 totaal)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.