Wil iemand in Istanbul Duits leer en die A1 eksamen in een slag slaag?

< Forums < Algemene Duitse en Duitse A1 Familiekombinasie Kursusse < Wil iemand in Istanbul Duits leer en die A1 eksamen in een slag slaag?

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    memduh
    Deelnemer

    Hallo ouens, dit is Memduh GÜNGÖR.

    Ek woon in die Beylikdüzü-distrik van Istanbul. Ek het Elif Hoca 2 maande gelede deur Almancax ontmoet. Ek het onderhoude gevoer met baie kursusse, maar nie een van hulle het opreg gelyk nie. Die suksesse daarvan verduidelik reeds hoe eenvoudig die onderwys dit bied. Na lang gesprekke het ek lesse by me Elif begin neem en die A23-eksamen op 2011 Desember 1 afgelê. Die uitslae het gister en 2 maande gelede gekom, hoewel ek nie eers 'n paar woorde Duits geken het nie, het ek daarin geslaag om 74 punte in 'n enkele eksamen te kry. Juffrou Elif gee so 'n goeie les dat dit onvergeetlik is, en sy het ook baie goeie hulpbronne en data. In dieselfde trant bied dit 'n heeltemal didaktiese opvoeding, nie 'n buitensporige leer nie. Die afstand tussen my huis en die plek waar ek lesse geneem het, is 2,5 - 3 uur, en ek het elke keer 6 uur heen en weer met openbare vervoer gereis. Ek het gesê LAAT DIE WEG LANK WORD AS DIE TYD LANK SAL WORD, en ek het dit beslis reg gedoen. DANKIE ONDERWYSER, DANKIE DUITS... Diegene wat 'n kursus in Istanbul soek, dwaal nie verniet nie, juffrou Elif, daar is net een opvoeder oor hierdie onderwerp en ek ken geen ander opvoeder nie.

    VISUELE DOKUMENTBEWYS IS ONDER. (Dit was my eerste eksamen en glo my, ek was baie angstig, ek het nog nooit 'n opleiding gehad nie. Danksy my onderwyser Elif was my vrees weg en het ek daarin geslaag. Dit was nie net 'n onderwyser nie, maar ook ons ​​suster.
    EEN SKoot VOLLE TREFFER ,,,,,

    a1.jpg

    mutim2
    Deelnemer

    Goeie advertensies vir elif hoca :)

    memduh
    Deelnemer

    Dis nie 'n advertensie nie, broer, glo my, feite word geskryf. Ek het persoonlik opleiding by hom ontvang. Mag God tevrede wees met my onderwyser en my suster, ek spaar nie my gebede nie, veral op die dag van die eksamen, daar was baie mense wat kursusse van groot instansies geneem het en dit vir die derde keer geneem het. Ons sit amper met professore oor in vergelyking met diegene wat beweer dat hulle die beste onderwys ontvang het....

    mutim2
    Deelnemer

    Dis waar my vriend, hoe gelukkig is jy... Ek hoop jy ontmoet altyd mooi mense volgens jou hart..

    netalman deur
    Deelnemer

    hallo,

    Ek kon nie weerstaan ​​nie, want my naam is deurgegee, ek wou skryf. :) In plaas van my advertensie, probeer hierdie komende vriende almancax op hierdie manier bedank, want hulle kom van almancax en - almal wat leef - weet hierdie periode is regtig 'n baie moeilike en lastige periode en mense kan die kleur van die werk net verstaan ​​nadat hulle 'n kursus gevolg het en 'n eksamen afgelê het. Hulle probeer mekaar net help, anders val hulle verkeerd.

    Ek dink as daar iemand is wat hier bedank moet word, is dit die Germanx amptenare.Hulle was met ons volkome ter wille van God, sonder om enige voordeel van iemand te soek, insluitend my. Daar was regtig nie veel wat ek gedoen het nie, ek het net my plig gedoen. Dit is die regte een. Dit is 'n platform waar almal, onderwysers en studente, kan baat en mekaar kan help. Mag God elkeen seën wat bygedra het. Groete en groete…

    mutim2
    Deelnemer

    hallo,

    Ek kon nie weerstaan ​​nie, want my naam is deurgegee, ek wou skryf. :) In plaas van my advertensie, probeer hierdie komende vriende almancax op hierdie manier bedank, want hulle kom van almancax en - almal wat leef - weet hierdie periode is regtig 'n baie moeilike en lastige periode en mense kan die kleur van die werk net verstaan ​​nadat hulle 'n kursus gevolg het en 'n eksamen afgelê het. Hulle probeer mekaar net help, anders val hulle verkeerd.

    Ek dink as daar iemand is wat hier bedank moet word, is dit die Germanx amptenare.Hulle was met ons volkome ter wille van God, sonder om enige voordeel van iemand te soek, insluitend my. Daar was regtig nie veel wat ek gedoen het nie, ek het net my plig gedoen. Dit is die regte een. Dit is 'n platform waar almal, onderwysers en studente, kan baat en mekaar kan help. Mag God elkeen seën wat bygedra het. Groete en groete…

    Ons het geleer wie u is in ons onderwyser Elif, dus wens ek u sukses toe ..

    netalman deur
    Deelnemer

    Danke schön.  :)  God seën jou.

    fotoademxnumx
    Deelnemer

    Juffrou Elif, ek is bly ek het na jou toe gekom danksy hierdie webwerf en ek het die plesier gehad om dit in een slag deur te gee, al ken ek geen Duits nie. God seën jou en Duits. Ek is bly ek beveel my aan onderwyser Elif, wat ek by ander vriende hier aanbeveel het en wat self finansieel en geestelik in een slag geslaag het in die kursus.

      eksamen datum 01.20.2012
        uitslag: 83
    Die beste groete vir Adam Demir

    guru
    Deelnemer

    Hoekom voltooi ons die kursus suksesvol? Jammer, maar selfs op u webwerf staan ​​nie waar die kursus is nie. jy is nie betroubaar nie, heeltemal adverteer.

    netalman deur
    Deelnemer

    ONS HET BEWYD MET DIE SERTIFIKATE WAT ONS DIE JAAR BETROUBAAR IS, DIE HOË GRAAD WAT IN DIE EKSAMEN ONTVANG IS, EN DIE GEEN STUDENTE WAT IN DIE EKSAMEN BLY NIE.

    TREK ons om nie ons REDES te skryf nie, maar ons streke, ALLE TURKIJE 'JY IS NIE van ons nie.

    AS DIT NIE na u toe kom nie, KAN U ONS VRA AAN DIE OORHEDE VAN DIE WERK WAT U HIER IS - DUITSLAND!

    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Hoekom voltooi ons die kursus suksesvol? Jammer, maar selfs op u webwerf staan ​​nie waar die kursus is nie. jy is nie betroubaar nie, heeltemal adverteer.

    Uit die statistieke blyk dit dat daar tot dusver nie een student is wat die A1-eksamen gedruip het nie.

    guru
    Deelnemer

    As ons logies is, kan geen 100% sukseswaarborg op enige plek in die wêreld gegee word nie. Hoekom slaag elke leerling die eksamen? Daar is nog nie eers 'n adres op die webwerf gegee nie. Dit sê vervoer met een voertuig, maar die gespesifiseerde plek is Göztepe. wonder hoe om te bereik =)

    dielosch
    Deelnemer

    Hoe is Muharrem Admin waar is hierdie kursus?

    MuhaяяeM
    Deelnemer

    As ons logies is, kan geen 100% sukseswaarborg op enige plek in die wêreld gegee word nie. Hoekom slaag elke leerling die eksamen? Daar is nog nie eers 'n adres op die webwerf gegee nie. Dit sê vervoer met een voertuig, maar die gespesifiseerde plek is Göztepe. wonder hoe om te bereik =)

    Honderd persent sukseswaarborg word gegee, die suksessyfer is voor die hand liggend. Kommentaar is voor die hand liggend.
    Dit hang van u af of u moet aansien of nie.

    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Hoe is Muharrem Admin waar is hierdie kursus?

    Hallo dielosch, jy was lankal afwesig, welkom by die forum. :)
    Die Duitse kursus in Istanbul behoort aan ons onderwyser, Elif, een van die almancax-instrukteurs, en het 'n baie hoë suksessyfer. :)

    guru
    Deelnemer

    Ek dink hierdie webwerf het 'n ooreenkoms met die vrou van Elif, ek verstaan ​​dit nie meer nie. Ek het Vrydag al self met die Elif-dame vergader. U webwerf was net Vrydag op 'n ander manier. Waarom moet ek die gedetailleerde pad vra? Ustellik Elif-dame het self oor die telefoon gesê dat ek 'n kantoor het. Ek het die goethe instituut gebel, hulle ken ook nie so 'n plek nie. Ek praat dus nie van navorsing wat ek gedoen het nie

Wys 15 antwoorde - 1 tot 15 (totaal 20)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.