Siviele Ingenieurswese

> Forums > Besigheid en werkslewe in Duitsland > Siviele Ingenieurswese

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    slaapwandelaar
    Deelnemer

    Hallo, ek gaan Duitsland toe met gesinshereniging. Ek is 'n siviele ingenieur met 4 jaar ondervinding. Ek praat nie Duits nie, hoe moet ek te werk gaan om werk te kry sodra ek vertrek? Oor hoeveel maande-jare kom iets weer op koers?

    Hallo, ek gaan Duitsland toe met gesinshereniging. Ek is 'n siviele ingenieur met 4 jaar ondervinding. Ek praat nie Duits nie, hoe moet ek te werk gaan om werk te kry sodra ek vertrek? Oor hoeveel maande-jare kom iets weer op koers?

    hallo,

    Eerstens, wanneer jy hierheen kom met gesinshereniging met A1-vlak Duits, neem die verpligte integrasie- en taalkursus wat jy moet gaan 6 maande. Maar natuurlik maak daardie kursus nie oop soos jy gekom het nie. Daar is mense wat wag vir die opening van daardie kursus oor 5 maande of 2 maande. God weet hoe lank jy kan wag as gevolg van Corona. Ek sê dit nie om jou entoesiasme te ontmoedig nie, moenie dit verkeerd verstaan ​​nie. As jy nie Engels het nie, is dit nie moontlik om as 'n ingenieur te werk sonder om ten minste B2-vlak Duits te hê nie. Hoe weet ek? Daar was ’n ouer broer wat jare lank as ingenieur in die integrasiekursus gewerk het. Hy het ook Duitsland toe gekom met sy vrou se werk (sy vrou was ook 'n ingenieur) met 'n bloukaart.

    yenicerixnumx
    Deelnemer

    Hallo, ek gaan Duitsland toe met gesinshereniging. Ek is 'n siviele ingenieur met 4 jaar ondervinding. Ek praat nie Duits nie, hoe moet ek te werk gaan om werk te kry sodra ek vertrek? Oor hoeveel maande-jare kom iets weer op koers?

    Konstruksie is een van die mees gesogte beroepe in Duitsland. Hiervoor moet jy eers ekwivalensie verskaf.
    U kan u situasie opklaar deur hierdie webwerf te gebruik:  https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/tr/index.php

    Natuurlik sal ekwivalensie alleen nie voldoende wees nie. Soos Leowoman in haar vriendin gesê het, jy moet eers die taal leer. As jy nie 'n ekwivalensie kan kry nie, beteken dit dat jou diploma nie deur die Duitse owerhede aanvaar word nie. Dit sal beslis op sy salaris reflekteer. Want skryf is die belangrikste ding vir Duitsers. hulle doen nooit, ooit 'n verbale werk nie. Selfs die kleinste ding, die oorspronklike papierdokument is baie belangrik. Vir ingenieurswese kan jy hier na die universiteit gaan, jy kan die ekwivalensie gedoen kry Ek dink jy moet vir 1 jaar studeer, en dan kan jy die eksamen aflê en verseker die ekwivalensie van 'n departement wat geen ekwivalensie het nie. jy kan egter aansoek doen vir werk met die dokumente wat jy het sonder om 'n ekwivalensie te hê of universiteit toe te gaan, maar aangesien die titel ingenieurswese is, sal die taal beslis vereis word.

    Jy sal minstens 1 jaar nodig hê nadat jy gewoond geraak het aan die omgewing, sosialisering, taalleer, sosiale lewensoriëntering. Dit is natuurlik heeltemal aan jou. Hierdie tydperk kan verkort of verleng word. Ek wens jou sukses en geluk toe in hierdie tyd.

Wys 2 antwoorde - 1 tot 2 (totaal 2)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.