Werk afsonderlik van die gade

> Forums > Besigheid en werkslewe in Duitsland > Werk afsonderlik van die gade

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    DERDEST35
    Deelnemer

    Eerstens, hallo almal. Voordat jy my artikel lees, vra ek jou om asseblief jouself skoon te maak van jou vooroordele en om my nie aanstoot te gee of te ontstel nie...

    In die eerste plek is my ouderdom baie jonk, en ek het in Duitsland gaan skuil sonder om te weet wat die asiel beteken. Ek wil egter verklaar dat ek ons ​​land in geen opsig afgemaak het nie, dit nie lasterlik gemaak het of selfs 'n sin in sosiaal-ekonomies-politieke terme uitgespreek het nie.

    Later is ek 'n maand gelede getroud. My versoek van alle nuttige en kundige vriende wat my artikel lees, is om my asseblief 'n uitweg te gee.
    My vriendin is Duits en sy doen ausbildung. Ek wil nie hier woon nie, daar is twee strate tussen ons huis en die huis waar my pa woon. Hy werk nie en dobbel. Hy probeer my uitbuit en pas sielkundige druk uit. Aangesien my man hom ook geken het, het ons dit as 'n gesamentlike besluit beskou om na 'n ander stad te trek. Sy ausbildung voorkom dit egter. My vraag is, as ek 'n werk in 'n stad in 'n ander deelstaat vind, moet ek dan enige plek toestemming hê om daar te werk? Waar moet ek dit koop as dit nodig is en laat dit toe? Is dit in die toekoms 'n probleem vir die sessie as toestemming nie nodig is nie? My vrou sal daarheen kom as haar ausbildungu verby is. Dankie dat u vooraf u kosbare tyd gespaar het.

    fuk_xnumx
    Deelnemer

    Ek moet die buitelandse kantoor vra, maar ek dink nie dit sal 'n probleem wees nie. maar ek het gehoor dat sommige mense met edele status toestemming nodig het voordat hulle van stad verander.

    DERDEST35
    Deelnemer

    Ek moet die buitelandse kantoor vra, maar ek dink nie dit sal 'n probleem wees nie. maar ek het gehoor dat sommige mense met edele status toestemming nodig het voordat hulle van stad verander.

    Baie dankie vir jou waardevolle kommentaar. Ek hoop nie hulle veroorsaak probleme nie...

    hartelose
    Deelnemer

    Groete, ek sal direk antwoord, want ek gaan die weg wat u gevolg het. As u op soek is na avontuur, kan u nie doen wat hy sê nie. Ek kan nie die besonderhede verduidelik nie, maar dit sal lank duur. Ek het gesê. Soek avontuur soos

    DERDEST35
    Deelnemer

    Groete, ek sal direk antwoord, want ek gaan die weg wat u gevolg het. As u op soek is na avontuur, kan u nie doen wat hy sê nie. Ek kan nie die besonderhede verduidelik nie, maar dit sal lank duur. Ek het gesê. Soek avontuur soos

    Hallo, baie dankie vir u waardevolle opmerking. My doel was nie om avontuur te soek nie. Al wat ek wil hê, is 'n vreedsame huis en 'n gelukkige huwelik. Dankie vir u kommentaar.

Wys 4 antwoorde - 1 tot 4 (totaal 4)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.