Elektroniese Woordelys Inligtingstryd

> Forums > Nuus en Aankondigings oor Almancax Produkte en Dienste > Elektroniese Woordelys Inligtingstryd

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    MuhaяяeM
    Deelnemer
    Nog 'n bekroonde vasvra van almancax!

    Bekroonde vasvra vir elektroniese woordeboek

    Deelname aan die elektroniese woordeboek bekroonde vasvra-kompetisie sal om 01.02.2013:23 op Vrydagaand, 30 (vanaand) begin en eindig om 02.02.2013:20 op Saterdag, 00 (môre-aand).Die kompetisie kan slegs wees. tussen hierdie ure ingeskryf. Deelnemers kan boaan die bladsy inskryf. Hulle sal vir die kompetisie kan inskryf deur op die "Vavrakompetisie"-knoppie in die kieslys aan die kant te klik en die Elektroniese Woordeboek-bekroonde Vasvra-kompetisie vanaf die bladsy te kies wat oopmaak.
    Daar sal 'n totaal van 20 vrae in die kompetisie wees.
    Die wedstryd kan slegs een keer ingeskryf word, selfs al word die kompetisie onderbreek as gevolg van kragonderbrekings en probleme met die internet konneksie.
    'N Deelnemer mag nie registreer en deelneem aan die forum met verskillende lede se name en soortgelyke misbruik nie.
    Aan die einde van die kompetisie sal die deelnemer met die hoogste telling (of meer korrek die deelnemer) die eerste wees in die lys van punte wat uitgereik moet word.
    As daar meer as een deelnemer is met die hoogste aantal punte (die mees akkurate getal), sal die wedstryd tye oorweeg word. Die wenner word as die eerste beskou om die toets in die kortste tyd te voltooi. As die toets voltooiingstyd dieselfde is, sal die markpunte wat hulle in die Almanx-forums ingesamel het, met dank gekontroleer word. en die een met die meeste punte.
    Die punte wat deur alle deelnemers wat aan die prysvasvra deelneem, sal outomaties by die einde van die wedstryd by die markpunte gevoeg word.
    Nota: Jy moet 'n lid wees van minstens 10 daaglikse Almanx om aan hierdie kompetisie deel te neem.
    Elke vraag is 250 punte werd en sal op hierdie manier na markpunte oorgedra word. 10 markpunte sal byvoorbeeld by 'n mededinger gevoeg word wat 2500 korrek as gevolg van die kompetisie maak.

    Alle uitgawes om die prys aan die deelnemer te stuur, sal deur almanaks gedek word.

    394-firsat-electronic-sozluk-6-language-translation-105457302.jpg

    Toekenning: 6 Meertalige Elektroniese Woordeboek

    Pakket sluit in: Elektroniese Woordeboek, Gebruikershandleiding, Battery

    6 Meer as 60.000 woorde in tale, Engels, Duits, Frans, Italiaans, Spaans, Turks.

    20 is vinniger as gewone woordeboek.

    Verhoog die spoed van kinders wat skool toe gaan in die Duitse en Engelse klasse.

    As jy in die buiteland vas sit, spaar dit jou in moeilike tye, selfs as jy nie Duits of Engels praat nie.

    6 Multilingual 10.000 woordkapasiteit (60.000 woorde in totaal) Engels, Duits, Frans, Italiaans, Spaans, Turks.

    World Clock, Currency Converter, Sakrekenaar, Klok, Alarm, Groot LCD Skerm, klein en liggewig ontwerp.

    Batteryduur tot 6 maande tot 12 maande, afhangende van die intensiteit van gebruik.

    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Soos ek in my boodskap hierbo genoem het, het ons wedstryd geëindig met 02.02.2013: 20: 00 datum en ons fuk_18 lid het die eerste geword.
    Baie geluk aan fuk_20, die wenner van die 16 vraag vir die korrekte antwoord op die 18 vraag.
    Die punte wat deur die vriende wat aan die kompetisie deelneem, word as markpunte in hul rekeninge gelaai.
    Dankie vir jou aandag.

    reyyan om
    Deelnemer

    Ek het die wedstryddatum gemis. volgende keer insha'Allah. ook ons ​​wen vriend geluk

    Roye
    Deelnemer

    Yaaaaa het my ook die horison vertel, maar vandag het ek die plek van die kompetisie besef :(  ek het alles reg gedoen, ek sal nou huil :)

    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Moenie bekommerd wees nie, ons wedstryde sal voortgaan :)

    Roye
    Deelnemer

    ons sien uit na :)

Wys 5 antwoorde - 1 tot 5 (totaal 5)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.