Maklike woorde

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    noodring
    Deelnemer

    Hallo mense,

    Ich heiße Ferhat. Jetzt lerne ich Deutsch an der Universität. Ich lerne gern Deutsch. Ich bin 21 Jahre sub. Ich bin aus Bursa. Momentan weiss ich ein bisschen Deutsch.

    Ich möchte euch helfen. Dit vind meer programme. Dit is '' EasyWords ''. Ek is so 'n program wat hier nie kan vind nie.

    genoeg Duits vir nou.  :)

    In elk geval, kom ons gaan terug na die onderwerp. Die EasyWords-program is gratis, u kan dit maklik via google gebruik. Hoe werk EasyWords? U kan met EasyWords werk deur die woordeboeklêer van die program of deur u eie woordeboeklêer te skep. My raad aan u is om u eie woordeboek te skep.

    1-) Ons laai die program af en voer dit uit.

    2-) In die instellingsafdeling kies ons die woordeboeklêer waarmee ons wil werk, die vraestydperk, die vraagtipe en stoor ons dan die instellings.

    3-) Die EasyWords-program sal woorde vra volgens die tydperk wat u kies uit die woordeboeklêer wat ons ingestel het. Volgens die vraagtipe sal klassieke of keusevraagtipe kom.

    Dankie. Ek het my DVD bestel, ek wag. Baie dankie vir hierdie diens. :)

  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.