Buite-taalkursus byna Duits?

> Forums > Aktiewe leer en Duitse woord memorisatie metodes > Buite-taalkursus byna Duits?

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    Headshot
    Deelnemer

    Hallo daar !
     
        Ek is nog nie nuut in hierdie forum nie. Maar ek dink dit is 'n baie goeie forum. Wel, sonder om 'n taalkursus van buite te volg, die internet, boeke, ens. Kan u Duits van plekke leer? Om te verstaan ​​en te praat? Ek wonder hieroor. Dankie by voorbaat !!!  :)

    sekada
    Deelnemer

    As u van nul begin, sê ek dat u 'n gids moet hê.

    blou_mavis
    Deelnemer

    Ek het van nul af begin, ek het geen hulp gekry nie, net waar om te begin is belangrik, en as u vasbeslote is, is daar niks wat nie moontlik sal wees as u sê dat ek dit doen nie.

    esma 64
    Deelnemer

    Ek het self van my af gekom om die Turkye self te probeer, ek het iets geleer van die verlede se akkusatiewe datief, maar nou weet ek nog nie agteruit in my nie. Waar byvoeglike naamwoorde se omhulsels so enkelvoudig is

    Gin tonic
    Deelnemer

    Duits is een van die tale met die meeste materiaal op die internet. Daar is regtig baie bronne om Duits te leer.
    As u vra watter metodes gevolg kan word tydens die aanleer van 'n vreemde taal:
    1-Grammatika word geleer
    2-Woord word geleer
    3-Sommige sinne word in vorms geleer
    4-Oefening word gedoen

    Deur dit te doen, kan u 'n vreemde taal leer sonder om na 'n kursus te gaan.

    ZUZUU om
    Deelnemer

    Ek is in dieselfde situasie as jy. Ek dink ek kan slaag sonder om enige kursusse te neem. Ek het begin met die alfabet, getalle, dae, maklike werkwoorde, en ek het baie gevorder, yuppie :) Maar ek het dit baie voordelig gevind om Engels te ken Ek gebruik dieselfde tegnieke terwyl ek leer.

    my Japannese
    Deelnemer

    U kan leer, maar dit sal net werk tensy u oefen.

    samet_kys
    Deelnemer

    Vriende, kan u ons vertel van die beste grammatikaboek, leesboeke, CD's vir vriende soos ek wat in die Duits van voor af sal begin? :)

    yejades
    Deelnemer

    Daar is nou soveel hulpbronne op die internet dat ek nie dink olifantkursusse is vir baie mense nodig nie. Sommige mense het natuurlik gidse nodig. Hierdie situasie verskil effens van persoon tot persoon. Daarbenewens kan taalkursusse nie veel byvoeg in praktiese terme nie, want dit is aan die individu om dit te skep. Maar as jy 'n vasberade en entoesiastiese persoon is, hoekom doen jy dit nie self nie? Ook, diegene wat voorheen 'n ander taal geleer het, weet beter wat om te doen wanneer hulle 'n tweede taal leer. Dit is natuurlik geldig vir Westerse tale. Tale soos Chinees en Russies is in 'n heel ander posisie. Die belangrikste is om die beskikbare geleenthede goed te benut. Ek het die Engelse agtergrond in die voorbereidende klas op hoërskool ontvang. Behalwe dit het ek geen kursusse gevolg nie. Want dit was vir my 'n mors van geld. Hulle het reeds 'n goeie opvoeding gegee in terme van grammatika. Die res was aan my, want as ek hulle betaal sou hulle my steeds dieselfde dinge wys. Ek het self die grammatika skoongemaak. Ek het op Skype probeer praat. Ek het gesels en dit het gewerk. Boonop het ek terselfdertyd pret gehad. Eerlik, ek voel nie die behoefte om 'n kursus te neem wanneer ek 'n ander taal leer nie. Daar is webwerwe op die internet wat baie goeie grammatika verduidelik. Ek probeer dit navors en self leer. Soos ek gesê het oor praat, is daar baie moedertaalsprekers om te help. Kry 'n mikrofoon en oefen. Jy leer hom Turks en hy sal sy eie taal leer...

    Dankie

    saalesque
    Deelnemer

    ek het pas Duits begin. Toe ek begin, koop ek Fono se Duitse 2-stel boek. Ek leer self, nou het ek 'n boek voltooi, militêre diens ingegryp, 'n bietjie vergeet. nou het ek hierdie voorval weer hanteer. Ek wag op u advies vriende

Wys 9 antwoorde - 1 tot 9 (totaal 9)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.