Les 8: Plurale van Naamkodes

> Forums > Duitse Tye en Konvensies > Les 8: Plurale van Naamkodes

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    Adalya
    besoeker

    In hierdie afdeling, die voormalige derste die meervoud van die
    Ons sal ondersoek.
    Natuurlik, 'n enkele sin met verskeie voorwerpe
    daar sal sekere verskille wees tussen die sinne wat gebruik word.

    Kom ons gaan voort met ons Engelse gesteunde monsters,


    Dit is 'n huis **** Dit is 'n kat

    Dit is 'n huis **** Dit is 'n kat

    Das ist ein Haus **** Das ist eine Katze


    Dit is huise *** Dit is katte

    Dit is huise

    Das sind Hauser *** Das sind Katzen

    As ons die bogenoemde voorbeelde ondersoek,
    ons kan veranderinge oplet.

    hier,
    Die woord das het nie verander nie, want “das” beteken ook “hierdie”.
    Ek het sind geword, het meervoudige woorde op hierdie manier gebruik.
    ein of eine artikulasies is nie gebruik nie (om redes sien onduidelik artikeller)
    Nog 'n verandering is die gebruik van die meervoud, nie die enkelvoud nie.

    voorbeelde;

    dit is 'n bal *** dit is balle
     
    das ist ein Ball *** das sind Baelle

    dit is 'n bal *** dit is balle


    dit is 'n kind *** dit is kinders

    das ist ein Kind *** das sind Kinder

    dit is 'n kind *** dit is kinders (of kinders)

    Ons sal nie die voorbeelde te veel uitbrei nie.
    jy kan soveel verskillende monsters kry as wat jy wil met verskillende woorde.
    Prestasies ...

    Ek is Eyyühel-Aziz! As u die ellende van die wêreld verlaat wat u môre sal verlaat deur u vandag bloot te stel aan vernedering en skande, sal u baie heilig en hoog wees. Want as jy hom verlaat voordat hy jou verlaat, sal jy jou goed kry en van jou kwaad ontslae raak. Maar as die situasie ma'kuse word, word die opgrawing 'n ma'kuse. (Mesnevi-i Nuriye)
    die masilh
    Deelnemer

    Baie dankie vir die vertelling Adalya
    Ons leer ook Engels behalwe Duits :)
    danke schön

    bombastik_lov om
    Deelnemer

    Ek wil enige plek vra, EK HET DIE EINDE VAN DIE WOORD IN DIE SIND EN IN DIE ENKEL KOELELIK VERSTAAN AS EK HULP HULP HULP HULP HULLE HULLE GEBRUIK HIER HAUS-ER MSN ADRES, EK HELP U OM HULP TE HELP

    Derwisch
    Deelnemer

    Ek wil enige plek vra, EK HET DIE EINDE VAN DIE WOORD IN DIE SIND EN IN DIE ENKEL KOELELIK VERSTAAN AS EK HULP HULP HULP HULP HULLE HULLE GEBRUIK HIER HAUS-ER MSN ADRES, EK HELP U OM HULP TE HELP

    hi,

    In Duits verskil die meervouds- en enkelvoudsvorme van die meeste selfstandige naamwoorde van mekaar. Die werkwoord sein verskil ook volgens mense. U kan inligting oor die besige state van u naam vind in die onderstaande adres.
    https://www.almancax.com/forum/index.php?topic=21.0

    Die werkwoord "sein" word volgens die "present indicative" (präsens-indikativ) vervoeging soos volg vervoeg:

    ek ... duisend
    du…bist_ Sie…sind
    er/sie/es…ist
    wir … sindh
    ihr…seid_ Sie…sind
    sie...sind

    Die sin wat jy gegee het... "Die/Sie sind Häuser." …dit sal meer akkuraat wees om te sê dit is huis(e).

    LG
    Derwisch

    Sanem
    Deelnemer

    danke sehr baie goeie vertellings meer cumnle ons dink ons ​​kan beter verstaan

    esmaxnumx
    Deelnemer

    das sind bücher

    Lefaz
    Deelnemer

    Dankie, ek het hulle nodig gehad. :)

    gapmgd
    Deelnemer

    tesekkurler
    Nie meer sal die webwerf mooi wees nie

    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Vooraanstaande lede, in hierdie afdeling waar ons die titel van die Duitse tye en kodes gee, is daar Duitse lesse voorberei deur Almancax-instrukteurs.

    Soos u kan sien, is daar baie boodskappe met interessante en nie-verwante vrae oor hierdie onderwerp.

    Die enigste deel van die Almancax forums waar Duitse vrae gevra en beantwoord word Vrae en antwoorde oor DUITSE Hulpversoeke, vrae, huiswerk, nuuskierigheid oor Duits moet in die afdeling genaamd VRAE EN ANTWOORDE OOR DUITS geskryf word.

    Hierdie onderwerp is gesluit om boodskappe te skryf sodat dit nie verder versprei sal word nie. U kan die artikels wat u wil stuur, stuur deur 'n nuwe draad oop te maak.
    Ons hoop dat u sal verstaan, dankie vir u belangstelling.

Wys 8 antwoorde - 1 tot 8 (totaal 8)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.