Les 23: Byvoeglike naamwoorde en byvoeglike frases in Duits

> Forums > Basiese Duitse lesse van nuuts af > Les 23: Byvoeglike naamwoorde en byvoeglike frases in Duits

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    MuhaяяeM
    Deelnemer
    Byvoeglike naamwoorde en byvoeglike naamwoorde in Duits

    • I. ADJES
    • [/lys]

      Die status, kleure, vorms, getalle, volgorde, ligging, ens. Van bates. Die woorde wat die eienskappe spesifiseer, word adjektiewe genoem.
      Byvoeglike naamwoorde voorafgaan selfstandige naamwoorde en word gebruik met selfstandige naamwoorde.

      groot in 'n tuin lank populierbome ...
      Populierbome in 'n tuin ...

      Kind speel op die speelgrond pragtige Kinders in hul hande rooi ballonne ...
      Kinders speel op die speelgrond met ballonne in hul hande ...

      jong man, bejaardes die man het die plek op die bus gegee ...
      Die man het hom plek in die bus gegee ...

      Die woorde wat met vetdruk in die bogenoemde sinne geskryf is, is een adjektief. Sifatlarını sin sien ons die vermindering van die betekenis van die sin.
      As ons die toestand van die wesens, hul kleure, hul vorms, hul getalle, hul orde, hulle plekke, ens. Herdefinieer. Die woorde wat die eienskappe spesifiseer, word adjektiewe genoem. Byvoorbeeld, woorde soos rooi, groot, klein, oud, oud, nuut, mooi, lelik is byvoeglike naamwoorde.
      (In Turkse grammatika is hierdie woorde nie byvoeglike naamwoorde wanneer dit alleen gebruik word nie, dit is net selfstandige naamwoorde. As hulle egter saam met 'n selfstandige naamwoord soos "rooi pen" gebruik word, kry hulle byvoeglike eienskappe, in welke geval "rooi pen" 'n byvoeglike frase. As hierdie woorde voor 'n werkwoord gebruik word, word dit bywoorde genoem.)

      In Duits is woorde soos jung (jonk), grün (groen), derm (goed) byvoeglike naamwoorde.
      Sinne kan alleen gebruik word, as dit weer as die werklike koevert kwalifiseer.
      Die aantal byvoeglike naamwoorde wat alleen op hierdie manier in Duits gebruik word, is egter baie min.
      Die meeste byvoeglike naamwoorde benodig 'n naam langsaan, en die belangrikste taak van die byvoeglike naamwoord is om 'n wese te karakteriseer, daarom sou dit meer gepas wees om die woord rooi as 'n byvoeglike naamwoord te sien in die woorde 'rooi ballon ansa', eerder as om slegs rooi tek te noem.

      Van die mees gebruikte byvoeglike naamwoorde in Duits is:

      jig: goed
      schlecht: sleg
      Hässlich: lelik
      Schön: mooi
      grün: groen (en alle kleure is byvoeglike naamwoorde)
      jung: jonk
      onderkant: bejaardes
      Vuil: lui
      gesund: gesond
      kruk: geduldig
      teef: laag
      hoch: hoog
      fleissig: hardwerkend
      klein: klein
      neu: nuut
      onderkant: oud
      klug: slim
      Skaap: skoon
      lang: lank
      .
      .
      .

      Daar is nie veel inligting wat oor die gebruik van byvoeglike naamwoorde deur hulself gegee kan word nie.

    • II. ADJ COMPLETIONS
    • [/lys]

      Een of meer van die byvoeglike naamwoorde, een of meer name, kleur, formaat, nommer en so aan. In terme van die woord groep word adjektiewe klousule genoem.
      Byvoorbeeld, rooi ballon, groen das, vinnige verwerker, jongman, lang populierboom, soos 'n frase, is 'n frase adjektief.
      Terwyl adjektiewe frases in Turks gevorm word deur die kombinasie van 'n byvoeglike naamwoord en 'n selfstandige naamwoord, word die volgende algemene patroon gebruik vir byvoeglike naamwoordfrases in Duits:

      ARTIKKEL + ADJ + NAAM

      Soos in die bostaande patroon gesien, is byvoeglike naamwoorde tussen artikel en naamwoord.
      Aangesien daar sekere soorte artikels is soos definitief, onbepaald, negatief dubbelsinnig in Duits, moet byvoeglike naamwoorde ook by die artikel aanpas.
      moet verskillende byvoeglike naamwoorde volgens elke artikel en byvoeglike naamwoorde gebruik.
      Dit sou verkeerd wees om te sê.
      Byvoeglike naamwoorde geneem deur byvoeglike naamwoorde, artikels, of die naam enkelvoud of meervoud, die naam wissel volgens die staat.

      VOLTOOIDE REËL MET NAAM MET ARTİKELİ DER - DİE - DAS

      ARTİKEL + ADJ + E-JEWELRY BYGEVOEG OM TE ADJUST + NAAM

      Byvoeglike naamwoord: verrot: Rooi
      Naam: das Buch: Boek
      Frases: das rote Buch (Rooi boek)

      Byvoeglike naamwoord: Sub: Bejaardes
      Vir Naam: der Mann: Adam
      Replikasie: der alte Mann (Ou man)

      Byvoeglike naamwoord: klein: Klein
      Naam: sterf BLume: Flower
      Frase: die klein Blume (Klein blom)

      Soos in die voorbeelde gesien, is daar-die-das, ongeag watter artefakte ons gebruik, ons voeg by die byvoeglike naamwoord -e.
      Die voorbeelde hierbo was vir enkelvoudse name. Kom ons kyk nou na die meervoudse name.
      Soos u weet, is die artikeli gebruik met meervoudige name.
      Hierdie keer gebruik ons ​​die -n-tag, nie die -e-tag, bykomend tot die byvoeglike naamwoord nie.

      Byvoeglike naamwoord: verrot: Rooi
      Naam: die Bücher: Boeke
      Frases: die roten Bücher (Rooi boeke)

      Byvoeglike naamwoord: Sub: Bejaardes
      Vir Naam: Die Männer: Adam
      Frases: die alten Männer (ou mans)

      Byvoeglike naamwoord: klein: Klein
      Naam: sterf BLumen: Blomme
      Frase: die kleinen Blumen (Klein blomme)

      ARTIKELİ EIN - VOLTOOIINGSREËL MET NAME

      Soos ons weet, is die onbepaalde artikel van der en das ein, en die onbepaalde van die artikel is eine.
      So as jy 'n verklaring moet maak met die artikel:

      EIN + NIE-SEX NAME (DAS) ADJA ES JEWELRY ADDED + NAAM

      EIN + ERIL GENDER VIR NAMES (DER) ADJA ER JEWELRY BYVOEG + NAME

      EINE + VIR VROUWELIKE GESLAGSNAME (DIE) VOEG E SIERADE BY AANPASSING + NAAM

      Dit is nodig om die bogenoemde reël te memoriseer, net soos die ander.

      Byvoeglike naamwoord: Sub: Bejaardes
      Vir Naam: der Mann: Adam
      Replikasie: ein alter Mann ('n ou man)

      Byvoeglike naamwoord: klein: Klein
      Naam: sterf BLume: Flower
      Frase: eine klein Blume ('n klein blom)

      Byvoeglike naamwoord: verrot: Rooi
      Naam: das Buch: Boek
      Frases: ein rotes Buch ('n rooi boek)

      Soos u dalk onthou, is ein en eine artikels nie in die meervoud gebruik nie.
      Daarom kan 'n reël vir meervoudige name gegee word:

      AANSTELLING E JUWELIE BYGESLUIT + NAAM

      Byvoeglike naamwoord: Sub: Bejaardes
      Vir Naam: der Mann: Adam
      Replikasie: Alte Männer (Ou mans)

      Byvoeglike naamwoord: klein: Klein
      Naam: sterf BLume: Flower
      Woorde: klein blomme (klein blomme)

      Byvoeglike naamwoord: verrot: Rooi
      Naam: das Buch: Boek
      Frases: Rote Bücher (Rooi Boeke)

      Ons het voorbeelde gegee van byvoeglike naamwoorde wat gebruik word met enkelvoudse name hierbo.
      Al die voorbeelde het uit eenvoudige name bestaan.
      In die volgende lesse sal ons die byvoegings wat by die byvoeglike naamwoorde gevoeg is, ondersoek vir ander vorms van die naam.
      Ook byvoeglike naamwoorde volgens die selfstandige naamwoord in Duits; Die byvoeglike naamwoorde wat in-I-vorm gebruik word, word in drie verdeel as byvoeglike naamwoorde wat in -E-vorm gebruik word en byvoeglike naamwoorde wat in -In vorm gebruik word.

      Ons wens sukses.

      As u die smaak en plesier van die lewe wil hê, bring u lewe lewendig deur geloof en versier dit met oorgawe en bewaar dit deur sondes te vermy.

      Het Nursi gesê

    … misterie …
    Deelnemer

    Dankie admin…. ;D Ek het net die einde gelees, so daar is 'n paar UITSONDERINGS hier... ja:) Ek het omtrent geweet van hierdie onderwerp, so ek het nie daarna gekyk nie, maar ek sal later daarna kyk, ek dink ek kan' kry nêrens anders so 'n duidelike verduideliking nie... yuppie:) dankie tog... :angel:

    houtskool
    Deelnemer

    Dankie vir jou moeite

    babbelas
    Deelnemer

    STERKTE VIR JOU POGING.. BAIE DANKIE...

    michaelar
    Deelnemer

    : beleid: Baie dankie Postman... Jy het vir my baie blye nuus gebring... cheers :) dans :)

    ek-ba
    Deelnemer

    Dankie en dankie aan u moeite

    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Ons wens sukses.

    Wagwoord
    Deelnemer

    thanks

    dromerig
    Deelnemer

    Ek vind baie baat by u lesse. Dankie vir u ete.

    lordifa
    Deelnemer

    Ek dink ons ​​kan die nominatiewe vorm aanneem wanneer ons sinne met die werkwoord "sein" maak.

    "Der Mann is alt." Of doen ek dit verkeerd?

    argetipe
    Deelnemer

    Dit het baie goed gewerk, dankie

    Talos
    Deelnemer

    Baie dankie, juffrou, die inligting wat ek benodig.

    blou
    Deelnemer

    Dit is ongelooflik, ek het deur soveel boeke gegaan om dit te verstaan, ek is nou 'n lid, ek is bly ek het dit gedoen, moenie daaroor bekommer nie :) hoekom het ek jou nie voorheen ontdek nie ……….

    Schwertl om
    Deelnemer

    Dankie .. (selfs die onderwyser beveel hierdie webwerf by die skool aan, jy is baie goed in jou werk ... :))

    daar is baie lekker lesse klap :) hiihi :)

Wys 14 antwoorde - 1 tot 14 (totaal 14)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.