Les 15: Perektif – Verlede Tyd met Di in Duits

> Forums > Duitse Tye en Konvensies > Les 15: Perektif – Verlede Tyd met Di in Duits

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    MuhaяяeM
    Deelnemer
    DAS PERFEK (VERLEDE TYD MET -Dİ)

    • VOORLOPIGE INLIGTING
    • [/lys]

      Tot dusver het ons die huidige tyd (Präsens) en die verlede tyd met -di (ook Präteritum of Imperfekt genoem) in Duits bestudeer.

      In hierdie les gaan ons die onderwerp van Das Perfekt ondersoek. Perfekt, soos Präteritum, beteken verlede tyd met -di.
      Beskryf aksies wat in die verlede gedoen en afgehandel is.
      Daar is sekere verskille tussen die twee; Präteritum word gewoonlik in die geskrewe taal gebruik, dit word in idiome gebruik, dit word baie gebruik in sprokies, romans of verhale, Perfekt word in die omgangstaal gebruik, nie in werke soos romans en verhale nie.
      Hierdie twee tye kan verwys na alle verlede tye volgens hul plek, behalwe vir die verlede tyd met-mash.
      Hulle kan byvoorbeeld ooreenstem met tye soos "Ek het gewerk", "Ek het gewerk", "Ek het gewerk", maar hulle word nie gebruik vir tye met -mish soos "Ek het gewerk", "Ek het gewerk nie".

      Soos ons in ons vorige lesse gesien het, in die tyd van Präteritum en Präsens,

      ONDERWERP + VERBALE + ANDER ITEMS

      Maar vir Perfekt (verlede tyd met -di), verander hierdie volgorde: die patroon wat in Perfekt gebruik word, is soos volg:

      ONDERWERP + HULPWERKWOORD + ANDER ITEMS + ESASWERKWOORD

      Soos gesien kan word, kom die begrip hulpwerkwoord voor wat ons nie in ons vorige lesse gesien het nie.

    • II. HULPWERKWOORD
    • [/lys]

      Twee hulpwerkwoorde word gebruik om Perfekt te maak, dit is; HABEN en SEIN is olifante.
      Hierdie werkwoorde is nie sinvol as dit as hulpwerkwoorde gebruik word nie, dus kan dit nie in Turks vertaal word nie.
      Terwyl perfek gemaak word, word hierdie werkwoorde gekonjugeer volgens die huidige tyd (Präsens) (hierdie reël verwar u nie; ons het dit as aanvullende inligting gegee, u moet net weet).
      Kom ons gee die vervoeging van hierdie werkwoorde volgens die huidige tyd.

      partytjie die COMM SEA
      ben / ich het bin
      sen / du U Bist sekere
      o / er / sie / es hoed is
      ons / wir het is
      jy / ihr habt seidema
      hulle / sie het is
      jy / Sie het is

      In die tabel hierbo word die persoonlike skote van die haben en sein hulpwerkwoorde wat in Perfekt gebruik word, gegee.
      Word bepaal deur die onderwerp se hulp werkwoordstuk, sodanig dat die eerste persoon enkelvoud onderwerp "ich" as 'n hulpwerkwoord in 'n sin of "bin" of "habe" gebruik gaan word.
      Die vak sal die tweede meervoudige persoon wees, dws 'n "habt" of "seid".

      In 'n sin wat met Perfekt opgestel is, moet hierdie hulpwerkwoorde volgens die onderwerp vervoeg word; die tabel hierbo moet gememoriseer word, want daar is 'n onderwerp-hulpwerkwoordversoenbaarheid in sinne wat met perfekt gemaak word.
      Die hoofwerkwoord (partizip perfekt) verander nie volgens persone nie, dit is dieselfde vir alle persone (ons sal hieronder sien). Daarom het Perfekt onderwerp-hulpwerkwoorde verenigbaarheid in sinne wat destyds vasgestel is.

      Aangesien ons 'n hulpwerkwoord na die onderwerp in Perektif sal gebruik en ons twee hulpwerkwoorde het, "haben" en "sein", sal ons in hierdie geval "haben" of "sein" gebruik?
      Watter een sal ons kies? Wat kies ons?
      Ons antwoord op hierdie vrae is soos volg: Ons bepaal watter hulpwerkwoord ons in Perfekt moet gebruik deur na die hoofwerkwoord te kyk.
      Sommige werkwoorde word gebruik, sommige word gebruik, sommige werkwoorde word gebruik. Ons besluit watter werkwoord gebruik gaan word deur na die hoofwerkwoord van die werkwoord cümlen te kyk.

      Oor die algemeen is die mees gebruikte hulpwerkwoord in Perektif "het& Quot; Sommige van die besondere onreëlmatige werkwoorde is "wees"Word gebruik.
      U kan sien in watter werkwoord beslaglegging, werkwoord en werkwoord in die volgende werkwoordlys.
      Soos ons vroeër gesê het, Duitse grammatika het 'n struktuur wat intensiewe memorisering, so haben werkwoord waarmee vereis, is dit nodig om die werkwoord te memoriseer om te sien wat beskikbaar is.
      Hier is 'n klein groepering; Dit word gebruik as die werkwoord sein wat betekenis gee aan 'n verandering van staat of beweging (byvoorbeeld, ondertoe gaan, gaan uit, gaan van regs na links, of gaan in enige rigting op die plat oppervlak).

      Om die mees gebruikte onreëlmatige werkwoorde met hul betekenisse te sien, om te leer watter werkwoorde u moet gebruik en watter werkwoorde om sein te gebruik. kliek hier maar as u nie die onderwerp ken nie, lees eers die onderwerp tot aan die einde.

    • III. HOOFWERKWOORD (PARTISIP PERFEK)
    • [/lys]

      Partizip Perfekt, Perfekt is 'n spesiale vorm van werkwoord wat gebruik word om sinne op te stel.
      Terselfdertyd sal ons ook die werkwoord vorm van Partizp Perfekt die skep van die Plusquamperfekt'te tyd sal ons sien gebruik.
      Partizip Perfekt is nie die vervoeging van 'n werkwoord volgens die persoon nie, dit is 'n weergawe van die werkwoord wat verkry word deur 'n paar aanhangsels aan die werkwoord toe te voeg, en dit is nodig om die Partizip Perfekt-state van die werkwoorde te memoriseer om 'n sin in Perfekt (verlede tyd met -di) te maak.
      Soos ons in ons vorige lesse gesien het, het ons 'n paar agtervoegsels na die wortel van die werkwoord gebring om 'n sin in Präsens te maak, dit wil sê in die huidige tyd of Präteritum, maar Perfekt is nie so in die tyd nie. Die verandering van aanhangsels volgens individue word nie gebring nie.
      Partizip Perfekt, aan die einde geleë in die sin en partye deur değişmez.perfekt tyd sinne hulpwerkwoorde verander niks in vergelyking met wanneer die opstel van die party, hoofwerkwoord (hier die naam van Partizip Perfektlerini) verandering volgens persoon, die onderwerp van 'n staat ie sin vir alle individue aansienlik beïnvloed werklike.

      Om die waarheid te gevorm Perfekt Partizip werkwoord sommige aanhegsels bygevoeg nie, maar omdat die besonder onreëlmatige werkwoorde in hierdie bylae onder watter sal bygevoeg word om seker te wees, is naamlik Perfekt Partizip gevalle veroorsaak dade deur die gebrek aan 'n spesifieke reël moet individueel weet.
      Maar gegewe 'n eenvoudige reël vir gereelde werkwoorde, die toepassing van hierdie reëls op Perfekt Partizip moontlike gevalle van gereelde werkwoorde te skep.

      Partizip Perfekt van gewone werkwoorde word verkry op grond van die volgende reël:

      ge juweliersware + Wortel van werkwoord + t juweliersware

      voorbeelde:

      "Lieben"Die wortels van die werkwoord"liebe"Om die Partizip Perfekt-toestand van die werkwoord te verkry, ge aan die einde van die wortel t Ons voeg.
      Ek bedoel: Ge le le t t


      geliebter (Let wel: om die wortel van 'n werkwoord te vind, word die infinitiewe agtervoegsel verwyder, waar die infinitiewe agtervoegsel is, so die woord lieb bly.)

      Hören wortel van die werkwoord h roll. Ten einde die Partizip Perfekt-vorm van hierdie werkwoord te verkry, ge tot aan die einde van die wortel. t Ons voeg.
      Ek bedoel: Geh t


      gehört

      daarom, Lieben Partizip Perfekt van die werkwoord geliebter d. Hören Partizip perfekt van die werkwoord gehört roll.
      Op hierdie manier kan jy Partizip Perfekt vorms van gereelde werkwoorde skep.

      Soos ons vroeër gesê het, is daar baie uitsonderings op die Duitse grammatika. Daar is 'n paar uitsonderings.
      1. Sommige gereelde werkwoorde kom nie voor nie.
      2. Voeg 'n t-tag by werkwoorde waarvan die wortels eindig met d, t, m, n, en voer 'n letter e tussen die t-tag en die werkwoordwortel in.
      Daarom moet die werkwoorde wat aan hierdie groep behoort, ook gememoriseer word.
      Wat onreëlmatige werkwoorde betref; Ongelukkig kan so 'n reël nie vir onreëlmatige werkwoorde gegee word nie. Daarom moet elke onreëlmatige werkwoord een vir een gememoriseer word, ten minste die Partizip Perfekt van die mees gebruikte.
      Inligting oor die Partizip Perfekt van onreëlmatige werkwoorde word hieronder gegee.

      Kom ons gaan voort met 'n paar klein voorbeelde om die onderwerp en Perfekt tyd te versamel om sinne te skryf.

      Eenvoudige sinne wat in die verlede tyd met perfek vasgestel is:

      ich habe gehört: Ek het gehoor

      ich: Onderwerp (1. enkelvoudige persoon)
      habe: Hulp werkwoord (vervoeging van haben werkwoord volgens 1. enkelvoudige persoon)
      gehört: die hoofwerkwoord (Partizip Perfekt van die werkwoord hören)

      Hier het ons die hulpwerkwoord “haben” gebruik, omdat “haben” saam met die werkwoord “hören” ((Memorisering)) gebruik word.

      sie haben gehört: Hulle het gehoor

      sie: Vak (3. Meervoudige persoon)
      werkwoord (vervoeging van die werkwoord haben volgens meervoud)
      gehört: Hoof werkwoord (Partizip Perfekti van die werkwoord werkwoord)

      daar hoed gehört: Heard

      er: Onderwerp (3. enkelvoudige persoon)
      lyn: hulpwerkwoord (vervoeging van werkwoordhaben deur 3.
      gehört: Hoof werkwoord (Partizip Perfekti van die werkwoord werkwoord)

      ek bin herkrankt: ek het siek geword

      ich: Onderwerp (1. enkelvoudige persoon)
      bin: Hulpwerkwoord (sein werkwoord 1.
      erkrankt: Die hoof werkwoord (Partizip Perfekti van die werkwoord erkranken)

      Hier gebruik ons ​​die werkwoord “sein”, omdat en sein saam met die werkwoord “early r (Memorization)) gebruik word.

      sie ist erkrankt: Siek (siek)

      sie: Vak (3. enkelvoudige persoon)
      ist: Hulpwerkwoord (vervoeging van sein werkwoord deur 3.
      erkrankt: Die hoof werkwoord (Partizip Perfekti van die werkwoord erkranken)

      Soos gesien in die eenvoudige voorbeelde hierbo, verander Partizip Perfekt (werklike werkwoord) nie volgens die individu nie, bly dit dieselfde vir alle individue.
      Die hulpwerkwoord volg die onderwerp, byvoorbeeld, dit is voldoende om die posisie van die vak met die hulpwerkwoord te verander om 'n sin te maak.

      daar hoed gehört: Heard.
      hoed is gehört? : Hoor?

      jy het gehört: jy het gehoor.
      het jy gehört? : Het jy dit gehoor?

      as examplified.

      nou het ons die hoofelemente van Perfekt geleer, dit is; sin volgorde, hulpwerkwoord en partisip perfekt. Nou skryf ons 'n paar voorbeeldsinne. Daar is geen verskil tussen gereelde en onreëlmatige werkwoorde in terme van fiksie nie. Die enigste verskil is die skep van Partizip Perfektlerdir.

      Laat ons dus nou die betekenis gee van die mees gebruikte onreëlmatige werkwoorde, Partizip Perfects en die hulpwerkwoord (sein / haben) wat een vir een daarmee gebruik word.

      duits-perfekte1.png
      duits-perfekte2.png
      duits-perfekte3.png

      In die eerste kolom (links) van die tabelle hierbo word die infinitiewe vorm van die werkwoord gegee, in die tweede kolom word die partizip Perfekt-vorm van die werkwoord gegee, dit is die deel wat gebruik sal word om 'n sin in Perfekt te maak. Partizip Perfekt van elke werkwoord moet onthou word. In die kolom word die hulpwerkwoord wat met hierdie werkwoord gebruik moet word, getoon.
      In Perfect word die hulpwerkwoord "haben" meestal gebruik. Ons het probeer om byna al die onreëlmatige werkwoorde wat met "sein" hierbo gebruik word in te sluit. Daarom sal dit heel waarskynlik korrek wees om haben te gebruik met 'n werkwoord wat nie ingesluit is in die tabel hierbo.

    • IV. VOORBEELDSINNE
    • [/lys]


      Ich habe gespielt: Ek het gespeel.

      Ich habe in diesem Garten gespielt: Ek het in hierdie tuin gespeel.

      Muharrem und seine Frau haben in diesem Garten gespielt: Muharrem en sy vrou het in hierdie tuin gespeel.

      Ich habe aufgeräumt: Ek het versamel.

      Ich habe mein Zimmer aufgeräumt: Ek het my kamer skoongemaak.

      Ich habe gestern mein Zimmer aufgeräumt: Ek het gister my kamer ingepak.

      Ich habe gestern Abend mein Zimmer aufgeräumt: Ek maak my kamer gisteraand netjies.

      Het jy die Zimmer aufgeräumt? : Het u u kamer opgeruim?

      Wir haben in dieser Fabrik gearbeitet: Ons het in hierdie fabriek gewerk.

      Muharrem hat sein Auto verkauft: Muharrem het sy motor verkoop.

      Hoed Muharrem sein Auto verkauft? : Het Muharrem sy motor verkoop?

      Ich bin gestern zoom Arzt gegangen: Ek is gister dokter toe.

      Bist du gestern zoom Arzt gegangen? : Gaan jy gister dokter toe?

      Is dit moontlik om in die Kino gegangen te word? : Het jy gister gaan fliek?

      Ich bin in die Türkei gefahren: Ek is Turkye toe.

      Het jy dit nie nodig nie? : Het jy my nuwe hemp gesien?

      Dus, ons het die onderwerp van Das Perfekt afgehandel, in ons volgende les sal ons die onderwerp van Plusquamperfekt (verlede tyd met mis) behandel, die basis van ons nuwe onderwerp is ook gebaseer op die bogenoemde onderwerp, dus is dit noodsaaklik om die onderwerp van Perfekt te leer om die onderwerp van Plusquamperfekt te leer.

      …Die grootste gawe en plig in hierdie tyd is om geloof te red en te werk op 'n manier wat die geloof van ander versterk. (Bediuzzaman)

    nag 2
    Deelnemer

    Interne habe gestern afwesig Suppe gekocht. (Ek het gisteraand sop gekook.)

    Ich habe heute morgen mit meiner Freundin gefrühstückt. (Ek het vanoggend saam met my vriend ontbyt gehad.) ;D

    Meine Freundin-hoed in Lotto Geld gewonnen. (My vriend het geld by Lotto verdien.)

    Ek het 'n paar Woche meiner Mutter geholfen.
    (Ek het Ma verlede week gehelp.)

    Ich habe fast seid 1 Monat wider mit den Deutsch Übung angefangen. (Ongeveer 'n maand het ek weer met Duits begin werk.)

    Is dit waar dat daar geen manier is nie... ::) skaam oor:)

    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Dit lyk asof daar iets vreemd in sin 2 is ;)

    nag 2
    Deelnemer

    Ek dink ek het dit reggestel ;D
    Meneer Muharrem, ek is in die moeilikheid as gevolg van my agterlosigheid, nou is ek skaam :)

    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Ek het niks gesien wat verbeter het nie, sien ek dit verkeerd of???

    nag 2
    Deelnemer

    Ek het niks gesien wat verbeter het nie, sien ek dit verkeerd of???

    skaam:) ??? ::)

    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Goed, die vertaling het ook verander, nou is dit reg :)

    nag 2
    Deelnemer

    Goed, die vertaling het ook verander, nou is dit reg :)

    halayy :) dans :) alkis :) yuppi :) halayy :)

    yanliz008
    Deelnemer

    Dankie vir die sinne

    wappo
    Deelnemer

    Sjoe, mag God jou seën... As ons so vashaak, kom ons kyk hiernatoe... Baie dankie... ;)

    dielosch
    Deelnemer

    Hoe doen ons dit negatief?

    OZGE94
    Deelnemer

    Kan iemand asseblief die perfekte vorm van die werkwoord "teilnehmen" verduidelik????

    daphnexnumx
    Deelnemer

    Hallo, ek het hierdie webwerf pas ontdek, maar dit word baie goed verduidelik, baie dankie. Ek was 2 maande in Duitsland en probeer Duits leer. Dit is vir my baie moeilik. Ek weet nie wat om te doen nie. Ek kan nog steeds nie sinne maak en behoorlik praat nie, help my asseblief. Dankie

    ashley
    Deelnemer

    Kan iemand asseblief die perfekte vorm van die werkwoord "teilnehmen" verduidelik????

    deelgeneem

    ssseda
    Deelnemer

    dans :)

    ster22
    Deelnemer

    Hallo, ek het dringende perfekte sinne nodig. Dankie

Wys 15 antwoorde - 1 tot 15 (totaal 23)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.