Les 14: Wenke vir artikels

> Forums > Basiese Duitse lesse van nuuts af > Les 14: Wenke vir artikels

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    Lara
    besoeker

    In die vorige hoofstukke het ons gesê dat alle generiese name 'n artikel het en dat woorde saam met hul artikels moet onthou word.
    Vir u gemak het ons dit gepas gevind om 'n groepering te maak wat inligting bevat oor watter soorte name by watter artikel gebruik word.
    Ons dink dat dit vir u baie gemaklik sal wees as u die groepering bestudeer en memoriseer.
    Dit kan egter ook wees dat u geen woord in enige groep opgeneem het nie, in welke geval u weer na die woordeboek sal moet kyk.

    NAME MET KUNSLER

    – Dagname, maand- en seisoenname word saam met die lidwoord der gebruik.
    – Rigting- en windname word saam met die lidwoord der gebruik.
    – Die name van alle lewende dinge wat manlik is (ram, bul, haan, ens.) word saam met die lidwoord der gebruik.
    – Alle geldeenhede word saam met die artikel der gebruik (behalwe die Mark:mark, das Pfund:sterlin, die Krone:krone)
    – Motorhandelsmerke word saam met die artikel der gebruik.
    Woorde wat eindig met die letters – -ig – ing – ich – ast – en – ant – ent –​en – eur – ier – iker – s – ist – ismus – of – är word saam met die lidwoord der gebruik.

    NAME MET KUNSLIKE SIS

    – Alle vroulike wesens (behalwe das Weib: vrou en das Mädchen: meisiekind)
    – Meervoudsvorm van alle selfstandige naamwoorde, ongeag geslag
    – Getalle
    – Name van vrugte, bome en blomme (behalwe Der Apfel: appel)
    – Selfstandige naamwoorde met die laaste letter -e en het gewoonlik twee lettergrepe
    – Wat ook al die naam van 'n skip is, sy artikel is sterf.
    – Laaste letters; in, ion, ei, tät, heit, ung, schaft, keit, ere, elle, itis, ive, ose, a, ade, ouderdom, ette, ine, ie, sis, ik, ur, enz, ille, üre, selfstandige naamwoorde met anz
    Die selfstandige naamwoorde met die artikel is sterf.



    NAME MET GEDEELTE DAS

    – Algemene name vir beide manlike en vroulike wesens en die nageslag van elke wesens
    – Selfstandige naamwoorde afgelei van werkwoorde of byvoeglike naamwoorde
    - Chemiese elemente
    - Name van plekke soos teaters, kafees, hotelle
    – Laaste letters; Die lidwoord van die naamwoorde ing, ma, icht, chen, tum, ett, tel, lein, ment, in is das.

    Ek wonder of jy net vir die wêreld geskape is, dat jy al jou tyd daaraan bestee!

    Woorde

    gevaarlike
    Deelnemer

    Danke schön;) Ek het 'n eksamen gehad, ek het gekom

    duak
    Deelnemer

    Dit lyk nou al vir my of die artikels bietjie deurmekaar gaan raak... maar dit maak nie saak nie, bietjie oefening is dalk genoeg...

    jonturk
    Deelnemer

    Soveel as wat ek hiermee sukkel, sukkel ek ook met rigtinginligting. an der, zu, in ens...

    Die beste ding is om die woorde saam met hul artikels te memoriseer...

    kenan
    Deelnemer

    Hierdie groep ding was 'n bietjie meer ontspannend. Dankie..

    mefu
    Deelnemer

    Ek onthou dat artikels wat eindig met 99% eindig.
    Kan u dit regstel as daar fout is?

    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Ja, ons het reeds hierbo genoem ..

    ahmet_cagri
    Deelnemer

    walla een van die belangrikste kwessies in Duits. Baie dankie

    lastinka
    Deelnemer

    Ek dink die moeilikste, moeilikste en irriterendste onderwerp van Duits was al drie. een is genoeg:)

    Baie dankie vir die deel van nuttige inligting...

    verhewe
    Deelnemer

    Die meeste Duitsers gebruik nie eers artikels nie. Maar dit is regtig moeilik om woorde met artikels aan te leer. Maar ons kan ook hierdie probleme oorkom

    Emili
    Deelnemer

    Hierdie artikels maak my mal />:(” title=”>:(” klas=”bbcode_smiley” />

    oz_tu
    Deelnemer

    My kop is so verward oor hierdie artikels, maar ons moet leer:

    gopanado
    Deelnemer

    Baie dankie.

    Nazira
    Deelnemer

    Moenie soveel bekommerd wees oor artikels nie; u sal leer om meer sinne te maak, meer sinne te maak, as u 'n verkeerde artikel sê, sal u dit beslis leer sonder om dit te besef, maar u moet dit altyd opstel met die juni.
    Byvoorbeeld, werden, bin, sein, habe, ens. Is meer betrokke by sinne, ek dink dit is belangriker om dit te memoriseer. natuurlik du bist er sie es ens. Hulle verbindings is belangrik. Buitendien sal u soms in die artikel leer.
    Baie sterkte aan julle almal.

    Ercan
    Deelnemer

    FEMININUM /BESKRYWING DIA BESTAANDE ARTIKELER

    NUUTSTE SIERADE
    -ei die Bücherei (biblioteek), die Metzgerei (slagter), die Dreckerei (drukkery)
    -in die Freundin(vriendin),die Lehrerin(vroulike onderwyser),die Schülerin(vroulike student)……….-heit die Krankheit (siekte), die Einheit (eenheid), die Kindheit (kinderjare),
    -keit die Höflichkeit (met vergunning), die Flüssigkeit (vloeistof) die Feuchtigkeit (humiditeit)
    -schaft die Freundschaft (vriendskap), die Eigenschaft (feature) die Verwandschaft (verwantskap)
    -ung die Bildung (onderwys), die Nahrung (voeding) die Werbung (advertensie)
    -en die kamera (kamera), die Lira (lira)
    -ade die Olympiade (olimpiysat), die Fassade (voor), die Marmelade (marmelade)
    -age die Garage (garage), die Etage (vloer)
    -anz die Eleganz (elegansie) die Bilanz (balanco), dieDistanz (afstand)
    -ette sterf in die etiket (etiket) sterf Toalette (wc) sterf in die tablet (skinkbord)
    -meuse die Friseuse (vroulike barbier), die Maseuse (vroulike masseuse)
    -die Historie (datum) die Materi (materiaal), die Kastanie (kastanje) die Akademie (akademie), die Lotterie (loeria), die Calorie (kalorie)
    -enz die Freqenz (frekwensie) die Tendenz (tendens), dieExistenz (teenwoordigheid)
    -ik die Politik (politiek) die Musik (musiek), die Lyrik (poësie) die Mathematik (matamatik)
    -ine die Margarine (margarine) die Maschine (masjien) die Vitrine (showcase) die Kabinet (kabinet)
    -ion ​​die ontploffing (bars) die Station (station); die Dimensie (grootte)
    - (i) tät die Universität (universiteit) die Qualität (kwaliteit) die Fakultät (fakulteit) die Realität (real)
    -sis, -se die Dosis (dosaj) die Basis (basic) die Analise (analise)
    -ur die Natur (natuur), die Kultur (kultuur), die Temperatur (hitte), die Cartoon (spotprent)
    -üre die Broschüre (brosör) die Engraving (gravure)

    Die seldsame juweliersware -aise, -aille, -äne, -elle, -ere, -ille, -isse, -itis, -ive, -ose, is ook by hierdie groep ingesluit..
    Ek sal volgende keer voorbeelde gee vir die DAS-definisie-voorsetsel.

    Anonymous
    besoeker

    Ek dink dit is 'n ander manier om dit te onthou, jammer: '(

Wys 15 antwoorde - 1 tot 15 (totaal 119)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.