Les 1: Voorlopige Inligting

> Forums > Duitse Tye en Konvensies > Les 1: Voorlopige Inligting

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    almancax
    besoeker
    LEER OM TE LEER

    Let op: U moet vertroud wees met die onderwerpe van Turkse grammatika sodat u dit en die onderwerpe wat daarna verduidelik kan word, ten volle verstaan.
    As daar inligting oor die sinne en items in Turkse grammatika is, sal jy binne 'n kort tydjie wegbreek.

    EENVOUDIGE SESSIE INSTALLERING

    Ons beskou sinne wat saamgestel is uit 'n onderwerp en 'n predikaat as eenvoudige sinne.
    bv

    Ek gaan.
    Jy lag.
    Hulle sal lees.

    Cümleleri is 'n baie eenvoudige sinstrukture. As jy aandag gee, word die onderwerp-predikaat verenigbaarheid waargeneem in die bogenoemde drie sinne.

    Vak-predikaat ooreenstemming is noodsaaklik in korrekte en betekenisvolle aanwysings.
    As 'n klousule onversoenbaar is met die onderwerp, dan is die sin verdraai en betekenisloos. Kom ons ondersoek die voorbeelde,

    Ek sal gaan.
    Jy lees dit.
    Jy het gekom.

    Cummings is korrupte cümlelerdir. Handelinge in die verlede is volgens die konsep van werkwoorde nie aangetrek nie en die onderwerp-predikaat onverenigbaarheid het na vore gekom.

    Byvoorbeeld, beskadig, "Ek sal gaan" volgens die onderwerp, "Ek gaan" of deur die installering, "Hulle gaan" moet gereël word vonnis.
    Wel, aangesien die gesegde met die onderwerp in 'n sin altyd versoenbaar moet wees, dan is ons net 'n paar voorbeelde Kom ons skryf die sin edinebiliriz.ist jou 'n idee oor die onderwerp van die sin verwys na die gesegde.

    Ek kom.
    Jy geskryf het.
    Hulle het.
    Jy is volgende.

    Neem 'n paar sinne hierbo.
    Die persoon (vak) wat die werk in die "Ek kom" stelling doen, word maklik verstaan ​​as die eerste persoon, "ek".
    "jy skryfSoos verstaan ​​kan word, is die onderwerp van die sin "SIZ& Quot;
    "SummerDie onderwerp van die sin is "hulle” is.
    "jy is die ToekomsDie onderwerp van die sin is "sen& Quot;
    Natuurlik kyk ons ​​na die predikaat van die cümlenen, ons ken die essensie van daardie cümlenin.
    Wel, die werkwoorde gee ons net inligting oor die onderwerp van die clan?
    Natuurlik nie.
    Terselfdertyd gee die feite ons inligting oor die onderwerp van cümlen, oor wanneer die werk gedoen word, oor die raam en modus van die cümlen.
    Werkwoorde vorm die predikaat van die sin en werkwoorde is infinitief Dit word 'n staat genoem.
    Infinitief agtervoegsel van werkwoorde in Turks -mek of -outeur Dit is.
    In Duits, hierdie infinitiewe agtervoegsel -en en soms -n  Dit is.
    Vergelyk nou die feite aan albei kante om die situasie beter te verstaan.

    spielen Turkse vertaling van werkwoord speel Elke twee werkwoorde is oneindig.

    speel -  en
    speel - outeur

    Soos gesien kan word, is die infinitiewe agtervoegsel volgens die bogenoemde werkwoorde en in Duits en mak in Turks.

    As die infinitief van 'n werkwoord gegooi word, word die res van die werkwoord as die werkwoord beskou.
    Werkwoord voeg tyd om fees te vier of haal bykomende infinitief werkwoordstam word weggegooi en die oorblywende partye, ens Wanneer 'n monster verduidelik die getirilir.b voeg.

    lees Ons laat die infinitiewe agtervoegsel van die werkwoord weg en ons het "LeesDie woord " bly. Kom ons voeg nou 'n persoon en 'n tyds-agtervoegsel by hierdie woord. Byvoorbeeld, kom ons voeg 'n 1ste persoon enkelvoud agtervoegsel en 'n teenwoordige tyd agtervoegsel by.

    lees - yor - um

    laat ons nou die byvoegings wat ons gemaak het aan hierdie werkwoord verduidelik.
    lees: die wortels van die werkwoord
    yor: huidige tyd eki
    um: 1. individuele persoon (ek)

    Kom ons doen nou nog 'n paar skote:

    OKU - JOR - SON
    LEES - DU - N
    READ - YOR - UZ
    LEES - DU - K

    Kom ons gee aandag aan een punt hier. Kom ons leer die klas en neem die aksies wat ons lees.
    Albei is 1. Ten spyte van die feit dat dit 'n meervoudige persoon was, hoekom het hulle verskillende persoon aanhangsels gehad?
    Dit hou verband met die grammatikale struktuur en is te wyte aan die verskillende tye wat gebruik word. In Duits neem werkwoorde ook verskillende affikse aan volgens verskillende tye en persone.
    Net soos in ons taal, word die infinitiewe agtervoegsel van die werkwoord verwyder en die agtervoegsels word by die wortel van die werkwoord gevoeg.

    Kom ons neem 'n de facto geskiet in Duits:

    Lerneren : Leermek
    Ons gooi die skale van die werkwoord en agtertoe lerne die woord bly.
    Nou is hierdie lus 'n persoon en tyd om tot die gevolgtrekking te kom. 1. Ek bring enkelvoudige persone en bied tye agtervoegsels.

    Lerner - e : Leer - iyor - um
    Soos u kan sien, -e Die gebeurtenis is beide huidige en 1. gee individuele betekenisse.

    Lerner - t : Leer - yyor - jy

    Lern – te : Leer - di - m

    Bo in die daad van skiet 'n paar verbeterings aan te leer bykomende sal deeglik leer om op te tree volgens die tyd.

    Kom ons vestig jou aandag op 'n punt.
    Soos u kan sien, het ons die infinitiewe agtervoegsels van die werkwoorde verwyder en die werkwoord vervoeg deur agtervoegsels by die wortel van die oorblywende werkwoord te voeg, hoewel die meeste werkwoorde op hierdie manier gekonjugeer is, is daar 200 onreëlmatige werkwoorde wat nie hierdie reël volg nie.
    As die werk van 'n werkwoord nie verander nie, aangesien die werkwoord getrek word, dan word hierdie werkwoord Gereelde werkwoorde is Dit is dan.
    Maar as die werkwoord se wortel tydens die aantrekkingskrag verander, onreëlmatige werkwoorde Dit is dan.
    Gereelde werkwoorde soms swak werkwoorde, onreëlmatige werkwoorde word soms sterk werkwoorde genoem.
    So, hoe weet ons of die wortels van die werkwoord sal verander?
    U moet alle onreëlmatige werkwoorde memoriseer om hierdie vraag te beantwoord.
    Op hierdie stadium kan jy eers begin met die memorisering van die mees gebruikte in die daaglikse lewe.
    Maar ek wil daarop wys dat, daar is geen ander manier om hierdie dade en lote te memoriseer nie!

    WAT IS HULP?

    Daar is die konsep van hulpwerkwoorde in Duits. Hulpwerkwoorde het verskeie funksies in die sin. In wese is daar 3 hulpwerkwoorde in Duits. Dit is sein – haben – werden hulpwerkwoorde. Hierdie hulpwerkwoorde het nie Turkse ekwivalente en hulpwerkwoorde nie. kan nie alleen in die sin gebruik word nie. Absoluut Hulle moet saam met 'n normale werkwoord in die sin gebruik word sodat hulle die tyd of betekenis van die hoofwerkwoord kan verander.
    Bogenoemde hulpwerkwoorde kan ook as normale werkwoorde gelyktydig gebruik word.
    As hulle as 'n gewone werkwoord gebruik word, het hulle betekenis en kan dit alleen gebruik word. Ons sal die hulpwerkwoord meer in detail sien as ons lesse vorder.

    Hier het ons enkele grammatikale inligting namens enkele belangrike punte gegee.
    In die volgende lesse gaan ons voortdurend grammatikale sinopstellings van die eenvoudigste sinstrukture tot die mees komplekse sinne te alle tye verduidelik.
    Ons wens u alle sukses toe ...

    O man, is dit moontlik dat die persoon wat u hierdie wapen gegee het en so 'n munt-i barmhartigheid en 'n hathem-i-kwalifikasie verleen het deurdat simi u sonder toesig gelaat het, u nie belangrik ag nie, nie aandag gee aan u optrede nie, die hele heelal wat aan u ondergeskik is, is absurd. moet hy die geslagsregister van frats 'n vrot, bedorwe, onbeduidende boom maak? Laat hy sy barmhartigheid, wat soos die son lyk, ontken, en sy wysheid, wat op geen manier twyfel aanvaar nie en wat nie doeltreffend is nie? Aha! .. (Lem'alar)
    Ek azizata
    Deelnemer

    Ek wil die vriend bedank wat sy Duitse onderwysinligting gestuur het. Ek sluit aan by u forum, ek hoop dat u kan help met inligting oor Duits leer en CD-boek as 'n hulpmiddel.
    Ek dink die manier waarop ek van kalkoen skryf, is gewoonlik waar ek sê dat dit beter is as Duitsland

    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Welkom.
    Ons CD- en boekpublikasies sal ook in die komende jare aan u voorgehou word.

    gtokat
    Deelnemer

    hallo;
    Ek is op soek na nuwelinge.
    Die uitkontraktering van biotechmaatskappye hier is die gebruik van kicadas en Switserse gom. Ek kan die verskil 'n bietjie verstaan, maar ek moet Duits leer.
    Sal dit nie meer voordelig en onvergeetlik wees om hulpbronne soos boeke of CD's te hê soos ons vriende gesê het nie?
    Dankie ..

    toraman
    Deelnemer

    Wow, jy het jou gesondheid baie goed verduidelik. dankie. :)

    erhanornekxnumx
    Deelnemer

    Ek is 'n nuwe lid en ek was 'n baie mooi webwerf danke

    Dreamboy
    Deelnemer

    hmm ek het verstaan ​​ek is die mees Turkse mak mak eki ;)

    xxdiablo
    Deelnemer

    Tskler was 'n baie nuttige webwerf.

    SERTURK
    Deelnemer

    Hallo, ek is Serkan van Istanbul en ek het van jou webwerf geleer danksy 'n vriend van my wat in München, Duitsland woon. Ek beplan om in die komende jare in Berlyn te woon, so ek wou nou Duits begin leer. Ek sou wees baie bly as jy my hiermee kan help.Wat kan ek doen en waar kan ek begin? Ek weet glad nie... Ek wag vir jou hulp en voorstelle, liefde en respek.

    Smirna
    Deelnemer

        Welkom my vriend... Kyk, jy het al van die regte plek af begin. :) Ja, probeer om die lesnommers in volgorde te volg, vanaf les 1, memoriseer eenvoudige daaglikse spraakpatrone stadig. Los jouself na die webwerf, jy sal besef dat jy begin leer het...

    Ek iborot
    Deelnemer

    dankie ek hoop dit sal werk

    muratxnumx
    Deelnemer

    dankie vir u inligting

    Symbolla
    Deelnemer

    EK HET ONGEVEER DRIE MAANDE GELEDE DUITSE TAALONDERRIG BEGIN VAN NUUT AF EN DIT WAS BAIE GOED TOE EK MY KENNIS TOT DUsver KOMBINEER EN DIE GRAMMATIKA WAT JY IN TURKS VERDUIDELIK HET.. DANKIE...

    korteks
    Deelnemer

    Ek leer allerhande harde werk vir jou om te leer :)

    kermelik
    Deelnemer

    Ek is 'n nuweling, jy het 'n baie goeie werk op jou werf gedoen en jy doen 'n baie goeie werk.

    hakanxnumx
    Deelnemer

    JY HET 'N SUPER WERF GEKEP, WAT KAN EK SÊ, DANKIE AWESOME

Wys 15 antwoorde - 1 tot 15 (totaal 42)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.