Ek het geskei.

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    Ohne ideaal
    Deelnemer

    Hi vriende. Ek het die forum nogal besig gehou in die verlede. My gade is 'n Duitse burger en ek is Turks. Ek het die huis verlaat nadat ek vir 5 jaar en 9 maande onder dieselfde dak gewoon het. Ek het vir 1 jaar iewers anders gewoon en in Turkye geskei. Toe het ek egskeiding in Duitsland bekendgestel met 'n gesertifiseerde Duitse vertaling van die egskeidingsertifikaat. So nou is ek amptelik geskei. Toe ek my vrou verlaat, het my vrou 'n brief aan die buitelanders se kantoor gestuur en gesê dat sy nie wil hê ek moet in Duitsland woon nie, dat sy wil hê ek moet teruggestuur word na Turkye, dat ek met haar vir Duitsland getrou het, en het 'n baie leuens aan my beampte. Ek het op daardie stadium sopas aansoek gedoen vir 'n verblyfkaart, en hulle het nie daardie brief ernstig opgeneem en vir my my koshuiskaart gegee nie. Met die 6-maande Fiktionabescheinigung het hulle my laat wag tot die laaste dag van die 6 maande en vir my 'n nuwe afspraak gegee. Hierdie keer was die spertyd weer antrageen met 'n 1-jaar verblyfpermit onafhanklik van die gade. Ek het daardie 1-jaar sessie gekry en aan die einde van die 1 jaar het hulle my weer gebel en vir my 'n 2-jaar sessie gegee. Ek het 'n sperdatum om volgende maand 'n koshuiskaart te kry. Nou is my eintlike vraag, kan ek Duitsland weer sonder enige probleme binnegaan nadat ek vir 'n week Turkye toe is met hierdie verblyfkaart wat aan my gegee sal word? Die buitelandse kantoor het baie probleme met my gehad, so slegte dinge kom by my op. My nuwe verblyfkaart bevat geen beperkende elemente nie, reg? As hierdie man byvoorbeeld na Turkye gaan, sal hy nooit terugkom nie? Kan so iets moontlik wees?

    hartelose
    Deelnemer

    Hallo, julle is geskei, ons kan steeds nie ontslae raak van julle verdoemende vrae nie. :) Ek voel nie eers die behoefte om jou vraag te beantwoord nie. Ek hoop jy verstaan ​​die antwoord. Veilige reis vooruit. :)

Wys tans 1 antwoord (1 totaal)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.