Brein 11 Piller

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    … misterie …
    Deelnemer

    Kundiges het 'n lys van 11 items opgestel wat die breinkrag sal verhoog deur geheue- en intelligensie-atrofie te voorkom. Hier is metodes om breinkrag te verhoog:

    1- Slim dwelms: Geneesmiddels soos “Modafinil” hou die brein 90 uur wakker. Dit verhoog die chemikalieë wat toelaat dat data van een gebied van die brein na 'n ander vloei.

    2- Voedsel: Voedsel wat ryk is aan proteïene is voordelig. Gereelde ontbyt verhoog ook die verstandelike prestasie; Koolzuurhoudende drankies het die teenoorgestelde effek.

    3- Musiek: Daar is vasgestel dat veral luister na Mozart wiskundige intelligensie verhoog en dat musieklesse kinders se IK verhoog. So 'n effek van popmusiek is egter nie gesien nie.

    4- Bioniese brein: Daar word gesê dat die brein die krag van die brein verhoog deur 'n klein hoeveelheid elektriese stroom aan die brein te gee.

    5- Geestelike oefeninge: Moeilike wiskundevrae verskerp intelligensie. Die IK van die kinders wat 5 weke lank geestelik geoefen het, het met 8 punte toegeneem.

    6- Geheue-speletjies: Deur elke kaart in die kaartkaarte met 'n karakter te identifiseer en 'n verhaal met al die karakters te skep, kan u 52 kaarte in volgorde onthou.

    7- Slaap: As u nie 21 uur slaap nie, het dit 'n effek soos dronkenskap op die brein. Lekker slaap na 2 uur se studie maak dit makliker om te leer.

    8- Stap: Stap 'n halfuur drie keer per week; Dit verhoog die krag van leer, konsentrasie en logika met 3 persent.

    9- Stokperdjies: Daar is vasgestel dat bejaardes wat raaisels brei en oplos, 'n laer risiko het om siektes soos Alzheimers te ontwikkel.

    10- Konsentrasie: Dit is 'n belangrike oefening vir die brein! As u 'n werk het, neem dit ongeveer 15 minute om na kort periodes van afleiding weer konsentrasie te kry.

    11- Neurologiese skandering: Skandeerders wat beweeglikheid in die brein toon, kan ook gebruik word om die aktiwiteite van die brein na te gaan.

    (aanhaling)

    elif77
    Deelnemer

    Dankie oukei :)
    Die inligting is alles baie logies ..!

    … misterie …
    Deelnemer

    Dankie oukei :)
    Die inligting is alles baie logies ..!

    Niks elif77 nie :) :)

    vleier
    Deelnemer

    Dankie okey :) Ek is seker hierdie inligting sal help... :) dans :)

    … misterie …
    Deelnemer

    Dankie okey :) Ek is seker hierdie inligting sal help... :) dans :)

    Ek is bly…. skaam oor:)

    michaelar
    Deelnemer

    Dit is baie waar dinge wat, wanneer dit gedoen word, eintlik die prestasie ongelooflik met persentasie verhoog ...

    Anonymous
    besoeker

    Dankie

    … misterie …
    Deelnemer

    :engel: :engel: Dit maak nie saak nie... :) Ek is bly dit was nuttig vir jou... skaam jou :)

    MAHSUM_UCAR
    Deelnemer

    SLM

    speed061
    Deelnemer

    Dankie vir hierdie inligting, meneer. Maar dit sal wonderlik wees as u gedetailleerde inligting kan verskaf. Ek wil Duits leer, maar ek het baie aandagprobleme en uiterste vergeetagtigheid. Ek sal bly wees as u my in hierdie verband kan help Groete...

    3,14
    Deelnemer

    up

Wys 10 antwoorde - 1 tot 10 (totaal 10)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.