Hulp op B1 Telc Sertifisering

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    CIPET
    Deelnemer

    Hallo vriende,
    Aan die einde van Mei het ek die b1-telc-eksamen bygewoon. Vandag toe ek die uitslae behaal, kom Hören / Lesen B1, Schreiben B1, maar Sprechen A2.
    Daar was 'n Poolse dame in die spreekeksamen en 'n onderwyser uit die kursus. Toe ek diegene vra wat die vorige eksamen afgelê het, watter soort vrae hulle in die afdeling vir selfinleiding gehad het, het hulle gesê dat hulle 3 tot 5 vrae gehad het.
    Dit was vrae op b1-vlak, soos planne na die eksamen, vrye tyd, ens. Ek het voortgegaan met 'n telling van 2 uit 100 in die A95-eksamen wat deur die kursus gedoen is. Toe is ek blootgestel aan ongeveer 14 of meer vrae. Ek dink nie dat dit b1-vlak is nie. Ek het dit wat ek op die foto voor ons gesien het, in Teil 2 oorgedra in ooreenstemming met b1 en aangesien ek alleen die eksamen betree het, het die tweede onderwyser my vergesel in die beplanning in teil 3. Dit was die beste deel, maar toe die vereiste telling vir b1 75 en hoër was, het dit my 74,0 gegee.
    Ek het die kursus gevra, gevra of die vrae skriftelik gehou word. Hy het nee gesê. Ek het die tellings van die ander afdelings en die situasie en die situasie gewys sonder om die geld terug te betaal vir die eksamen wat ons weer aangebied het. Ek wil graag 'n beroep doen op die Mündliche-afdeling.
    As jy kennis of ervaring hieroor het, wag ek op jou hulp.

    Dankie.

    tugce_doerj is
    Deelnemer

    U kan 'n klag indien as u dink dat die persoon wat die toets uitvoer, doelbewus teenoor u was. Kla by die betrokke departemente. U het ook die situasie aan u skool verduidelik en gesê dat hulle die eksamen moet hernu. Nou sal u die eksamen slaag of wag totdat die klag afgehandel is.

    CIPET
    Deelnemer

    Hi almal,
    Ons beswaar het na 4 weke tot 'n resultaat gekom en hulle het gerapporteer dat daar geen fout in die tellings was nie. Ek het steeds die volgende eksamen afgelê om nie die hitte te verlaat nie en die uitslae het gekom. Laat my 'n briefie byvoeg by vriende wat geen kennis het nie. As u die B1- en politieke eksamen slaag binne twee jaar vanaf die datum waarop u Duitsland binnegekom het, kan u die helfte van die bedrag wat u aan die kursus betaal het, kry.
    U kan die nodige inligting op die webwerf van Bundesamt für Migration und Flüchtlinge kry.

    CIPET
    Deelnemer

    Vriende, ek skryf vir diegene wat nuuskierig is oor die voortsetting van die transaksieproses. Nadat die tweede eksamen aangekondig is, het die instelling waar ek die eksamen afgelê het, die Bundesamt für Migration und Flüchtlinge-stelsel betree.
    Dan 1 weke later, 50% van die geld wat ek vir die kursus betaal het, is terug na my rekening. Ek wens almal maklik.

    Ezggg
    Deelnemer

    Hallo, ek sal teruggaan na b1, ek het geslaag sonder om te praat. Wat is u aanbevelings?

    lampard87
    Deelnemer

    Hallo, ek sal teruggaan na b1, ek het geslaag sonder om te praat. Wat is u aanbevelings?

    Wanneer gaan u die eksamen aflê? Ek neem ook die Telc B1-eksamen in Augustus en die moeilikste is die sprekende deel. U het dit reeds aan u deurgegee. Vir Schreiben kan u die video's van Yiğit Günal op Youtube kyk. U het sekere frases gedeel en met hierdie frases moet u iets skryf op elke brief- of e-posmonster.

Wys 5 antwoorde - 1 tot 5 (totaal 5)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.