Duitse A1 Eksamen Gesinshereniging Kursus in Antalya (Drie Plus Taalkursus)

> Forums > Algemene Duitse en Duitse A1 Familiekombinasie Kursusse > Duitse A1 Eksamen Gesinshereniging Kursus in Antalya (Drie Plus Taalkursus)

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    MuhaяяeM
    Deelnemer
    99,9% suksessyfer van Antalya Üçartı-kursus vir vreemde tale

    Die Üçartı-kursus vir vreemde tale, wat in die Dokuma-distrik in Antalya geleë is en deur almancax aanbeveel word, trek die aandag met 'n baie hoë suksessyfer. Die kursus, wat gestig en bestuur is deur die Duitse onderwyser Ünal ÖZDAL, bied jare lank Engels- en Russiese lesse aan, sowel as Turkse lesse vir Duitsers. Die eksamensuksessyfer van die leerlinge wat aan die Üçartı-kursus vir vreemde tale studeer, wat gereeld Duitse gesinsherenigingskursusse aanbied, is baie naby aan 100%.

    Die stigter en bestuurder van die 1art-kursus vir vreemde tale, ons Duitse onderwyser Ünal ÖZDAL, woon gereeld Goethe-seminare by en het baie kennis van die A1-eksamen. Hy het baie meer ervaring as wat hy jare lank in die beroep was. Die tweede kursus word heeltemal GRATIS gegee aan die leerlinge wat die eksamen druip, alhoewel hulle nie die eksamen slaag nie. Ons Ünal-onderwyser maak spesiale programme vir diegene wat voorberei vir die AXNUMX-eksamen en verskillende opvoedkundige materiaal gebruik. Daarbenewens gee hy sy studente gratis Duitse lesvideo's wat hy voorberei het. Vir gedetailleerde inligting, kontak die kursus deur die onderstaande kontakinligting te gebruik.

    Baie Duitse lesvideo's wat op die internet gepubliseer is, is voorberei en uitgespreek deur Ünal ÖZDAL, Duitsonderwyser by Üçartı Vreemdetaalkursus. Ons onderwyser Ünal se unieke Duitse lesvideo's word in die "video's"-afdeling van ons webwerf gepubliseer. Daarbenewens is hierdie video's ook gepubliseer op deelwebwerwe soos Facebook en YouTube en ontvang hoë trefslae Sy video's Wanneer jy kyk, sal jy sien dat ons onderwyser Ünal op 'n wonderlike manier onderrig en jy sal met plesier leer.

    Dit is moontlik om ons onderwyser Ünal ÖZDAL en Antalya Üçartı Kursus vir vreemde tale te bereik op unalozdal.net.

    As u op soek is na 'n Duitse kursus in Antalya, moet u nie besluit sonder om na die videolesse van die Üçartı-kursus vir vreemde tale te kyk nie.

    Kontak Almancax-lede om te leer oor spesiale afslag en geleenthede.

    Kontakinligting vir Antalya Üçartı-kursus vir buitelandse tale:

    Adres: Saturday Market Entrance Weaving / ANTALYA

    Foon: 0 242 346 36 66 – 346 37 77

    Bis Zum Ende
    Deelnemer

    99,9% suksessyfer van Antalya Üçartı-kursus vir vreemde tale

    Die Üçartı-kursus vir vreemde tale, wat in die Dokuma-distrik in Antalya geleë is en deur almancax aanbeveel word, trek die aandag met 'n baie hoë suksessyfer. Die kursus, wat gestig en bestuur is deur die Duitse onderwyser Ünal ÖZDAL, bied jare lank Engels- en Russiese lesse aan, sowel as Turkse lesse vir Duitsers. Die eksamensuksessyfer van die leerlinge wat aan die Üçartı-kursus vir vreemde tale studeer, wat gereeld Duitse gesinsherenigingskursusse aanbied, is baie naby aan 100%.

    Die stigter en bestuurder van die 1art-kursus vir vreemde tale, ons Duitse onderwyser Ünal ÖZDAL, woon gereeld Goethe-seminare by en het baie kennis van die A1-eksamen. Hy het baie meer ervaring as wat hy jare lank in die beroep was. Die tweede kursus word heeltemal GRATIS gegee aan die leerlinge wat die eksamen druip, alhoewel hulle nie die eksamen slaag nie. Ons Ünal-onderwyser maak spesiale programme vir diegene wat voorberei vir die AXNUMX-eksamen en verskillende opvoedkundige materiaal gebruik. Daarbenewens gee hy sy studente gratis Duitse lesvideo's wat hy voorberei het. Vir gedetailleerde inligting, kontak die kursus deur die onderstaande kontakinligting te gebruik.

    Baie Duitse lesvideo's wat op die internet gepubliseer is, is voorberei en uitgespreek deur Ünal ÖZDAL, Duitsonderwyser by Üçartı Vreemdetaalkursus. Ons onderwyser Ünal se unieke Duitse lesvideo's word in die "video's"-afdeling van ons webwerf gepubliseer. Daarbenewens is hierdie video's ook gepubliseer op deelwebwerwe soos Facebook en YouTube en ontvang hoë trefslae Sy video's Wanneer jy kyk, sal jy sien dat ons onderwyser Ünal op 'n wonderlike manier onderrig en jy sal met plesier leer.

    Dit is moontlik om ons onderwyser Ünal ÖZDAL en Antalya Üçartı Kursus vir vreemde tale te bereik op unalozdal.net.

    As u op soek is na 'n Duitse kursus in Antalya, moet u nie besluit sonder om na die video-lesse van die Üçartı-vreemde-taalkursus Duitse onderwyser Ünal ÖZDAL te kyk nie. Klik hier om na die Duitse kursusvideo's te kyk wat deur Ünal voorberei is. (maak in nuwe venster oop)

    Kontakinligting vir Antalya Üçartı-kursus vir buitelandse tale:

    Adres: Saturday Market Entrance Weaving / ANTALYA

    Foon: 0 242 346 36 66 – 346 37 77

    antalya-germanca-kursus.jpg

    Die beste groete vir Unal-onderwyser ..

    hektaar
    Deelnemer

    Dankie, hierdie onderwerp was baie goed, ek het sulke inligting nodig gehad. Is dit nie tans aktief in Antalya nie? Kan ek ook enige vrae vra wat ek het?

    Sdinç
    Deelnemer

    Ek ken Ünal Hodja nie persoonlik nie, maar ek het baat gevind by al die video's oor gesinshereniging. Om die waarheid te sê, toe ek met 'n telefoon op die internet by my aankom dat ek my afvra of hy nog in gebruik is, het hy na my teruggekeer en al my vrae geduldig beantwoord. Ek het ook baie nuttige inligting gekry as lid van die Duitse Tekno-webwerf. Dankie.

    Aykutsan
    Deelnemer

    hallo, daarbenewens kan ek sdm taalskool in Istanbul aanbeveel

Wys 4 antwoorde - 1 tot 4 (totaal 4)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.