Oor aflewering van Duitsland na Turkye.

> Forums > Algemene afdeling oor Duitsland en ander Europese lande > Oor aflewering van Duitsland na Turkye.

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    Kılıçarslan
    Deelnemer

    Hallo vriende,

    As gevolg van my ouma se dood, moes ek na Turkye kom nadat ek vir 'n verblyfkaart aansoek gedoen het. Ek het my eggenoot 'n volmag gegee om die verblyfkaart te ontvang en hy het dit op 18 Maart saam met Deutsche Post na die ontvangs van die verblyfkaart aan my gestuur. Die vrag het egter nog nie aangekom nie. Ek kyk na die opsporingsnommer en dit lyk asof dit in PTT se stelsel vervoer word. Toe ons Deutsche Post gebel het, staan ​​dat die vrag op 21.03.2019 gestuur is. Dink u daar is 'n moontlikheid van vragverlies? As ek more na die konsulaat gaan, kan ek dan 'n tydelike reisdokument kry deur 'n verlore verblyfkaart aan te vra? Reik hulle hierdie reisdokument op dieselfde dag uit? Moet ek enige ander dokumente saambring? Baie dankie by voorbaat vir u hulp.

    hartelose
    Deelnemer

    Ek het 'n pakket gestuur en dit het 35-40 dae geneem. As u nie geld vir so 'n belangrike kwessie vermy het nie en UPS express gestuur het, sou dit u binne 24 uur bereik en ek het daar gewerk en ek weet dieselfde. Geweer per vliegtuig. Hulle stuur

    Kılıçarslan
    Deelnemer

    Ek het 'n pakket gestuur en dit het 35-40 dae geneem. As u nie geld vir so 'n belangrike kwessie vermy het nie en UPS express gestuur het, sou dit u binne 24 uur bereik en ek het daar gewerk en ek weet dieselfde. Geweer per vliegtuig. Hulle stuur

    Ongelukkig het ek vir hom gesê om dit via ups te stuur, maar toe die Deutsche Post-amptenaar sê dat dit oor agt dae sou duur, het hy dit van daar af gestuur. Ek hoop die vrag het geen kans om verlore te gaan nie. 

    Nesibe van
    Deelnemer

    Ongelukkig het ek vir hom gesê om dit via ups te stuur, maar toe die Deutsche Post-amptenaar sê dat dit oor agt dae sou duur, het hy dit van daar af gestuur. Ek hoop die vrag het geen kans om verlore te gaan nie.

    Ek wens dat u 'n bietjie langer kan wag as u die terugbetaling doen, ek dink in sommige gevalle het dit 8 dae gesê, maar dit kan 'n maksimum van twee weke bereik. My vrou het dokumente vir my gestuur en dit binne 2 dae ontvang.

    Kılıçarslan
    Deelnemer

    Ek wens dat u 'n bietjie langer kan wag as u die terugbetaling doen, ek dink in sommige gevalle het dit 8 dae gesê, maar dit kan 'n maksimum van twee weke bereik. My vrou het dokumente vir my gestuur en dit binne 2 dae ontvang.

    Vrag het 28 dae later opgedaag :)

    die almanyafatih
    Deelnemer

    Ek het vrag 3 of 4 keer gestuur en ontvang. Diegene wat uit Duitsland kom, neem gewoonlik 1.5 tot 2 weke. 1 week kom uit Turkye. Dit kan verleng word volgens die stad en vakansiedae van die ander party.

    bivens
    Deelnemer

    Vragvervoer van Duitsland na Turkye behels die verskeping van goedere tussen die twee lande. Verskeie logistieke maatskappye bied dienste soos lugvrag, seevrag en landvervoer aan om die beweging van vrag te vergemaklik, om doeltreffende aflewering en voldoening aan doeaneregulasies vir internasionale handel te verseker.

Wys 6 antwoorde - 1 tot 6 (totaal 6)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.