om 'n motor uit Duitsland na Turkye ry?

> Forums > Cafe Almancax > om 'n motor uit Duitsland na Turkye ry?

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    tugce_doerj is
    Deelnemer

    hallo,

    Ek wil ’n kar Turkye toe vat en dit daar los sodat my broer dit kan bestuur. Watter pad moet ek volg? Is so iets moontlik?Ek het geen kennis nie. Ek sal bly wees as my vriende met kennis my kan help. :)

    waterverf
    Deelnemer

    hallo,

    Ek wil ’n kar Turkye toe vat en dit daar los sodat my broer dit kan bestuur. Watter pad moet ek volg? Is so iets moontlik?Ek het geen kennis nie. Ek sal bly wees as my vriende met kennis my kan help. :)

    Toe ek sy troos sien terwyl hy hierdie vraag gevra het, wens ek dat ek die paleise van die harte soos jy waardig kon wees.
    Om 'n motor na Turkye te neem en dit daar te los, is iets wat jou baie geld kan kos.Gee op met hierdie idee.

    Gestel ons neem 'n 2015-motor (omdat dit nie meer as 3 jaar oud moet wees nie), die prys van die motor is 3 jaar gelede 30 duisend euro.
    Die koste van hierdie motor in 2018; 30.000 68 x 20400% ?? => XNUMX Euro.
    Versending en versekeringspatroon? Hy ontslaan 500 euro.
    Die bedrag wat belas moet word; 20900 Euro.
    Totaal alle belastings; 20900 x 88,80% ?? => ongeveer 19.000 88,80 euro. (1600% enjinvolume tussen 2000 en XNUMXCC)

    As u 15 duisend euro aan hierdie motor gee en dit koop, kos dit u totaal 34.000 XNUMX euro.
    Is dit die moeite werd?

    Natuurlik nie die moeite werd nie .. dit maak nie sin nie. Hy sê om moed op te gee en terug te leun van sy vrede af.

    tugce_doerj is
    Deelnemer

    :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: Wel, ek het gehoor 'n kar is net een keer gevat, dis hoekom ek gevra het. Andersins weet ek dit gaan jou baie geld kos. :D Ek kan die kar daar koop vir dieselfde geld, met daardie logika :)

    waterverf
    Deelnemer

    :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: Wel, ek het gehoor 'n kar is net een keer gevat, dis hoekom ek gevra het. Andersins weet ek dit gaan jou baie geld kos. :D Ek kan die kar daar koop vir dieselfde geld, met daardie logika :)

    Wel, ek is nie verbaas dat u so 'n gelukkige lewe met hierdie logika leef nie. Ek was jaloers.

Wys 3 antwoorde - 1 tot 3 (totaal 3)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.