die versekering om voordeel te trek uit gesondheidsdienste in Turkye in Duitsland

> Forums > Besigheid en werkslewe in Duitsland > die versekering om voordeel te trek uit gesondheidsdienste in Turkye in Duitsland

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    yenicerixnumx
    Deelnemer

    Selamunaleyküm sin

    Soos u weet, begin die verlofperiode. Miskien het ons vriende wat van hierdie onderwerp weet, maar dit sal goed wees om weer te deel vir diegene wat dit nie doen nie. In Sigortanizl, Turkye in Duitsland, kan u voordeel trek uit die mediese dienste by openbare hospitale. In private hospitale kan u slegs voordeel trek uit die aandeel wat SGK gee. u moet die prysverskil sonder terugbetaling uit u sak betaal. Nadat u die prys van die medisyne wat u gekoop het en die rekening ontvang het, in die apteek betaal, kan u u versekeringsmaatskappy in kennis stel wanneer u na Duitsland terugkeer en die medisyne geld terugkry.

    Vereiste dokumente

    – Ontvang 'n versekeringskennisgewing van jou versekeringsmaatskappy in Duitsland. Om dit te doen, moet jy die versekeringsmaatskappy bel en meld dat jy met vakansie na Turkye gaan en dat jy 'n internasionale versekeringskennisgewingdokument wil ontvang. Moenie e-posse of fotostate ontvang nie. Slegs oorspronklike dokumente met nat handtekeninge word deur SSI aanvaar.
    – Verkryging van 'n versekeringsnommer (yupas-nommer) van enige sosiale sekerheidskantoor nadat u Turkye binnegekom het.

    As u hierdie nommer agterna aan die hospitaal voorlê, kan u voordeel trek uit u eie versekering.

    Net so is daar gesondheidsversekerings in die buiteland wat deur private ondernemings aangebied word. (Byvoorbeeld, ADAC doen dit, ek dink dit is 40 euro per jaar.) Die versekerings wat deur sulke maatskappye gemaak word, is 80% terugbetaalbaar, maar sluit ook private hospitale in.

    Moenie sê wie al die transaksies wat ek gesê het, sal in totaal nie 15 minute neem nie. Maar as u 'n gesondheidsverwante situasie ervaar, moet u dit nie sê dat ek wil nie. Mag Allah ons almal toelaat om met goeie gesondheid terug te gaan.

    gesond.

  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.