wat doen 'n universiteitsdiploma in Duitsland

> Forums > Besigheid en werkslewe in Duitsland > wat doen 'n universiteitsdiploma in Duitsland

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.

    Hallo vriende, as my vrou 2 maande swanger is, sal ons na 3 maande Duitsland toe gaan en vir die visum aansoek doen. Sal werwers my as gegradueerde aanstel? Of sou dit nuttig wees om 'n beroep te doen in werk naby my beroep, dws kantoorfinansiering, rekeningkunde, menslike hulpbronne, ens.

    yenicerixnumx
    Deelnemer

    Hallo vriende, as my vrou 2 maande swanger is, sal ons na 3 maande Duitsland toe gaan en vir die visum aansoek doen. Sal werwers my as gegradueerde aanstel? Of sou dit nuttig wees om 'n beroep te doen in werk naby my beroep, dws kantoorfinansiering, rekeningkunde, menslike hulpbronne, ens.

    groete

    ’n Diploma sal nuttig wees, maar jy moet eers kyk of jou beroep hier relevant is. Dit beteken anerkenung in Duits.Alhoewel ek nie presies seker is nie, dink ek Duitsland sal nie die skool en departement waarin jy studeer, aanvaar nie. Hiervoor moet jy anerkennung hê. Maar doen bietjie navorsing, miskien is daar geen behoefte aan anerkenung nie. hier gaan jy site https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/de/
    Daar is Turkse taalondersteuning. Van hier af kan u verstaan ​​of daar 'n beroep is of nie, en kontak die bevoegde owerhede om te verseker dat u skool en departement geldig is in Duitsland.

    Om 'n werk in u hoofvak te vind, moet u egter die Duitse en selfs die sakeduit goed ken, veral geldelike afkortings. Aangesien dit 'n mondelinge afdeling is, word daar op hierdie stadium direk gekyk na u aanleer van Duits. Tot dan maak dit nie saak waar ek gewerk het nie, dink net dat ek kan werk, dit is 'n moeilike proses. Ons almal ly aan hierdie probleme, behalwe vir diegene wat gereed is om in Duitsland te werk. Natuurlik kan u die beroepe doen wat u hier genoem het, maar die duur van die beroep is 2 jaar, die laagste is 3 jaar.

    selametle

Wys tans 1 antwoord (1 totaal)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.