Hoe om in Duitsland klas te gee

> Forums > Besigheid en werkslewe in Duitsland > Hoe om in Duitsland klas te gee

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    ozzzyj
    Deelnemer

    Hallo, as iemand wat tans wag vir 'n gesinsherenigingsvisum, wou ek vra of daar iemand onder julle is wat inligting het.Ek is al 7.5 jaar 'n Engelse onderwyser in die staat, maar ek sal my bedanking indien wanneer ek kom na Duitsland. Alhoewel ek navorsing gedoen het, kon ek nie volledige inligting vind nie, ek was 'n bietjie deurmekaar, om eerlik te wees...
    Wat moet ek doen om Engels by 'n privaat skool of instansie in Duitsland te onderrig? Is dit net moontlik met diploma-ekwivalensie? Of is daar diploma-ekwivalensie in hierdie veld vir my veld? Ek sal baie bly wees as iemand wat weet my kan help 🙏🏻 Baie dankie, applous vir julle almal :)

    fuk_xnumx
    Deelnemer

    Sover ek verstaan, sal die offisier en die offisier na Duitsland kom om 'n bietjie meer daaraan te dink, dink ek,

    ozzzyj
    Deelnemer

    Sover ek verstaan, sal die offisier en die offisier na Duitsland kom om 'n bietjie meer daaraan te dink, dink ek,

    Ek moet bedank, want dit is 'n familie-reünie

    yenicerixnumx
    Deelnemer

    Ek moet bedank, want dit is 'n familie-reünie

    Hulle doen 'n effens ander prosedure om hier te onderrig. Hiervoor beveel ek aan dat u eers inligting oor anerkennung kry voordat u hierheen kom.
    https://www.anerkennung-in-deutschland.de/html/de/

    Dit is die webwerf. U kan in Engels praat. Kry 'n telefoon-inligting en sinkroniseer u diploma so gou as moontlik. Dan kan jy werk waar jy wil.

Wys 3 antwoorde - 1 tot 3 (totaal 3)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.