Nuwe Duitse woordspeletjies van almancax

> Forums > Nuus en Aankondigings oor Almancax Produkte en Dienste > Nuwe Duitse woordspeletjies van almancax

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    MuhaяяeM
    Deelnemer

    hallo,
    Almancax-bestuur bied met trots 5 verskillende Duitse woordspeletjies aan wat deur Java-ontwikkelaar Murat İNAN voorberei is.

    Alhoewel u pret met hierdie speletjies sal hê, sal u beide u sleutelbord en u Duits verbeter.

    Laat ons nou ons speletjies aan u voorstel, kliek net op die spelnaam (titel) om te speel.

    1-) Anagram spel
    In hierdie speletjie wen of verloor u punte deur die regte spelling van die gegewe woorde te raai deur letters te meng. Leer woorde deur dit in u gedagtes te graveer. Los raaisels op en brei u woordeskat uit.
    U sal u tikfoute met hierdie speletjie verminder.

    2-) Sokker Woordspel
    In hierdie wedstryd word u gevra om die betekenis van die woord in die middelveld te raai. U moet die woord na die regte kasteel gooi met behulp van die pyltjie-sleutels. As u raaiskoot korrek is, verdien u punte, as dit verkeerd is, verloor u punte. Soek die regte doel en moenie u eie doel aanteken nie.

    3-) The Walking Words Game
    In hierdie speletjie sal jy baie woorde op dieselfde tyd op die skerm sien loop. Jy moet altyd die eerste woord skryf. Jy kry punte vir elke korrekte letter en verloor punte vir elke verkeerde letter. Die sessie sal eindig wanneer ten minste een van die woorde die linkermuur van die skerm tref. Vir nuwe sessies, dubbelklik eenvoudig op die skerm. Ewekansige geselekteerde woorde, lukraak geselekteerde posisies in elke sessie... Met hierdie prettige speletjie sal jy beide woorde leer en jou tikspoed op die sleutelbord verbeter.

    4-) Geanimeerde Woordtoetsspel
    In hierdie speletjie sal u 'n woord van bo na onder op die skerm sien daal en drie lukraak geselekteerde opsies daaronder. U moet met die muis op die regte woord klik. U sal punte kry as u op die regte woord klik, en u verloor punte as u op die verkeerde woord klik.

    5-) Sleutelbordwoordspel
    In hierdie speletjie sien u 'n woord wat van bo na onder op die skerm neerdaal. Tik hierdie woord op u sleutelbord in. U kry punte vir elke korrekte letter en verloor punte vir elke verkeerde letter. U sal albei woorde aanleer en u tikspoed verbeter. Sodra u die regte woord tik, verskyn 'n nuwe, willekeurige woord op die skerm. Passie vir leer en vinnig skryf ..

    Opmerking: U moet die nuutste weergawe van Java op u rekenaar geïnstalleer het om die speletjies te speel, anders sien u niks anders as 'n vierkant wat die helfte van die skerm beslaan nie.

    Op u rekenaar Klik hier om Java-sagteware af te laai en installeer die program wat u afgelaai het.

    verhewe
    Deelnemer

    Dankie aan die wat dit voorberei het, dit was regtig pragtig...

    Maar ek kan nie genoeg kry om die woorde te skryf wat soos water loop nie...
    Hoe gaan dit as die spoed hiervan 'n bietjie verminder word...

    … misterie …
    Deelnemer

    Dis baie lekker, dankie... oukei :) hulle is regtig nuttig, ek kan byvoorbeeld net aan 3-5 woorde in 2 minute dink. :) Weereens dankie… :)

    peppe
    Deelnemer

    Doeltreffende manier om supergesondheid te leer vir u arbeid.

    elif77
    Deelnemer

    Ek dink die mooiste Anagram en Football Word Game installeer ;)
    Ek wil graag vir Murat İNAN bedank..Danke sehr...!! ;)

    barisch
    Deelnemer

    Dit was perfek…
    Ek het die eerste wedstryd gespeel, dit is baie aangenaam en dit is makliker om die woorde in hierdie vorm in Turks / Duits te onthou.
    Sterkte oukei :)

    michaelar
    Deelnemer

    Dit is regtig pragtig, maar ek dink ek is 'n amateur, veral as dit by aktiewe mense kom, is dit baie moeilik om by te bly ...

    Nogtans dankie… ;)

    esma 41
    Deelnemer

    Ek wil almal bedank wat tot my bydrae gelewer het.
    Selfs ek het 'n bietjie gesukkel met "loopwoorde".  :) (selfs - normaal, my sleutelbord is vinnig)  ;D

    Maar tog is alles baie goed.  ;)

    turad
    Deelnemer

    Ek kan nie speel nie. Die speletjies is nie beskikbaar nie. Ek het ook Java. Hoekom is dit nie?  :-

    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Wat sien u byvoorbeeld op die skerm?
    U sê dat u Java het, maar is u seker dat dit die nuutste weergawe is?

    turad
    Deelnemer

    Ek ken nie my nuutste weergawe nie, maar ek het dit pas geïnstalleer. Hoe is die nuutste weergawe van javan?  :-

    turad
    Deelnemer

    Niks verskyn op die skerm nie. Wit, grys kleur

    MuhaяяeM
    Deelnemer

    Goed, u Java is nie die laaste weergawe nie, dus u sien dit so.

    Kyk hier as u wil: https://www.java.com/tr/

    turad
    Deelnemer

    Dankie, juffrou, dit is nou.

    in polywo
    Deelnemer

    Ek het pas die speletjies ontdek. Ideaal vir effektiewe leer. Ek hoop dat mnr. Murat sal voortgaan.

    Liefde en sê

    salman
    Deelnemer

    Geagte vriende, ek wag op die vriende wat op 6 April die ankara-eksamen gaan aflê.

Wys 15 antwoorde - 1 tot 15 (totaal 20)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.