Duitse webwerf

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    verhewe
    Deelnemer
    'n Lekker Duitse webwerf wat ek sopas raakgeloop het ...

    Al die lesse is in PDF-formaat en is baie goed voorberei...

    Duitse webwerf

    esma 41
    Deelnemer

    Dankie vir die deel.
    Yücel is bewonderenswaardig dat u hierdie Duits leer.

    Wel, ek sal jou iets vra.
    Die uitdrukking op die webwerf is in Duits. Het u probleme om die Duitse tekste te verstaan?

    verhewe
    Deelnemer

    Eerlik gesê, ek het geen probleme gehad om die vakke waarna ek gekyk het te verstaan ​​nie, natuurlik, daar was plekke wat ek nie verstaan ​​het nie...
    My doel met die aanbeveling van hierdie webwerf is dat die onderwerpe goed voorberei is in PDF-formaat van begin tot einde...
    Dit is nie 'n kwessie van verstaan ​​of nie...
    Ons het immers gekom as 'n ingevoerde bruidegom, dit is normaal dat ons sommige dinge nie verstaan ​​nie .... ;D

    esma 41
    Deelnemer

    Eerlik gesê, ek het geen probleme gehad om die vakke waarna ek gekyk het te verstaan ​​nie, natuurlik, daar was plekke wat ek nie verstaan ​​het nie...
    My doel met die aanbeveling van hierdie webwerf is dat die onderwerpe goed voorberei is in PDF-formaat van begin tot einde...
    Dit is nie 'n kwessie van verstaan ​​of nie...
    Ons het immers gekom as 'n ingevoerde bruidegom, dit is normaal dat ons sommige dinge nie verstaan ​​nie .... ;D

    Is jy 'n "ingevoerde" bruidegom?... (oeps iemand het 'n tasch gegooi)  ;D

    verhewe
    Deelnemer

    Nee, het ek iets gevaarlik gesê???
    Of het jy so 'n OOMBLIK onthou::)

    esma 41
    Deelnemer

    Nee, het ek iets gevaarlik gesê???
    Of het jy so 'n OOMBLIK onthou::)

    Nee Yucel, alles is reg... ??? ::)

    verhewe
    Deelnemer

    As jy sê jy is ook 'n ingevoerde bruidegom, dink ek ander is ook ingevoerde bruidegoms...

    personeel_34
    Deelnemer

    Ek het albei CD's. maar ek weet nie hoe om dit op te laai nie. Ek gee jou 'n aandskakel, jy kry dit van daar af.
    Ek benodig my die huidige 2 boeke.
    waar kan ek vind???
    Ongelukkig is daar geen boeke nie, behalwe vir die oorspronklike druk, want die staat versamel kleurfoto's op die mark.
    Hulle vra tussen 60 en 70 TL vir die oorspronklike.
    Help my asseblief.

    ALANYALI
    Deelnemer

    Dankie vir die deel en hulpbronne, vriende. Dankie :)

Wys 8 antwoorde - 1 tot 8 (totaal 8)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.