Duitse Onderhoud

> Forums > Duitse Spraakpatrone > Duitse Onderhoud

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    wiccantrxnumx
    Deelnemer

    Vriende, my Duitse huiswerk. Ek moet met iemand onderhoude voer. Maar ek sukkel om Duitse vrae te stel. Dit is anderhalf jaar sedert ek Duits begin leer het. Ek het nie veel woordeskat as ek na die woordeboek kyk nie en ek weet nie watter een ek moet gebruik nie. Kan jy my help?

    3,14
    Deelnemer

    –> Wat is die onderwerp van die onderhoud? Tussen wie sal dit plaasvind? Nuus of program? As jy dit nog nodig het, vertel my hierdie, ek sal vir jou 'n lekker onderhoud skryf, so God wil.

    die türkkız
    Deelnemer

    Hallo daar . Ek het nou net by die webwerf aangesluit. :) Ek sou na die chat-afdeling skryf, maar ek het die bladsy verloor, want ek het gesê ek moet hier skryf. Ek hoop iemand sal antwoord as hulle dit sien :)

    3,14
    Deelnemer

    –> Hallo, welkom by die webwerf. Hierdie onderwerp titel Ons gesels in Duits. Hierdie onderwerp titel ons gesels ook in Turks onder. Ek vra my eerste vraag om die vraag te sien en te beantwoord hier klik. :)

    wiskundige
    Deelnemer

    Ek het ook huiswerk vir 'n onderhoud. Ek kan dit nie doen nie, kan u ons help? :( My onderhoud sal met 'n onderwyser wees, ek bedoel die onderwyser, ek sal vrae vra en hy sal antwoord. Kan jy dit asseblief vir my doen? Die onderhoud sal Donderdag wees, so ek moet dit op die laatste môre doen. Help asseblief :engel: okey :) cofe:)

    3,14
    Deelnemer

    –> Broer, berei dit voor in Turks, ek sal dit binne 'n uur in Duits vertaal. Ek het nie vandag tyd nie, maar dit sal môre gedoen word. Stuur dit vir my persoonlik of per e-pos. Of skryf hier. Dit maak nie saak nie, solank dit vir jou sigbaar is. ;)

    die türkkız
    Deelnemer

    Ek kan jou ook help ;)  klap:) klap:) dans:)

    3,14
    Deelnemer

    –> Hierdie hulpvaardigheid het geen einde nie! applous:) Baie geluk aan jou, Willkommen im Club! applous :)

    die türkkız
    Deelnemer

    danke: haha ​​:: haha:

    3,14
    Deelnemer

    –> Dit is nie maklik vir 'n 3,14 om op 'n webwerf te verskyn nie. applous :)

    die türkkız
    Deelnemer

    Turkse girlda: zopa :: haha ​​:: haha ​​:: haha:

    3,14
    Deelnemer

    –> Ja!! Wie het die naam van die Turkse meisie gesê? :zopa:

    die türkkız
    Deelnemer

    taaaaaaaaaaa selfiiiiiiiii installeer ;) het iets gebeur :zopa:

    3,14
    Deelnemer

    –> Wel, ek wou hulle vra hoe, meneer::) : haha:

    3,14
    Deelnemer

    –> Laat my die oog van vrees liefhê. :haha:

    die türkkız
    Deelnemer

    hahahahah: haha ​​:: haha: ek is bang vir my gedagtes, ek is bang, ek sal dit doen naaaaaaaa, nanana offoff :): haha ​​:: haha:

Wys 15 antwoorde - 1 tot 15 (totaal 62)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.