Duitse kursus oor ILM en die Goethe Instituut

> Forums > Algemene Duitse en Duitse A1 Familiekombinasie Kursusse > Duitse kursus oor ILM en die Goethe Instituut

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    guru
    Deelnemer

    Hallo vriende,

    Ek het op die forum gesoek, maar die enigste ding wat ek oor die kursusse in Istanbul kon vind, was netalmanca.com.

    Ons is op soek na 'n Duitse A1-kursus in Istanbul vir my vrou. Toe ek die goethe-instituut skakel, het hulle gesê dat hulle die eksamensentrum van die Istanboel-taalsentrum is. Baie kursussentrums op die internet sê egter dat hulle by die eksamen ingesluit is. Daar is natuurlik skelms in hierdie besigheid.

    Ons moet seker maak dat daar geen naweekkursusse is nie
    Is daar iemand tevrede met die Istanboustaal?

    tesekkurler

    fuk_xnumx
    Deelnemer

    Daar is baie korrekte instellings wat nou lesings lewer, maar die instansie wat die eksamen aflê, is 4 goethe, telch, osd en tesdaf, een daarvan is dat u nie die eksamen daar afgelê het nadat u 'n kursus in Netalman of 'n ander kursus gevolg het nie, of dat daar geen instansie is wat u aan hierdie eksamen bygewoon het nie. Die instelling wat eksamens aflê, dit wil sê die voorbereiding van die eksamenvraestelle, is een van hierdie vier kursusse, omdat Duitsland slegs die diplomas wat van hierdie 4 name ontvang word, as geldig aanvaar, as u tyd het om u werk te doen, of selfstudie of na die plekke gaan wat les gee vir die A4-eksamen, maar slegs A1 is nie Duits nie.

    guru
    Deelnemer

    my vrou het haar tweede week in die taalsentrum in Istanbul voltooi en is nou baie tevrede. As daar dus mense is wat wil gaan, kan ek Bakırköy aanbeveel.

    netalman deur
    Deelnemer

    HANIM ASIYE SOU MAAR JY SOEK NOG KURSUSSE EN INLIGTING!

    guru
    Deelnemer

    dame asiye wat nie verstaan ​​nie? komedie of ernstig is jy komedie

    netalman deur
    Deelnemer

    :) :) :)

    guru
    Deelnemer

    Dink jy dat jy nou iets geleer het? Ek het geen werk nie, ek het vir die kursus ingeskryf, maar ek het met u te doen.
    Dis dit. Jy praat nonsens. Dankie Here my naam is nie Asiye nie want as jy my naam hier gebruik kan ek erger dinge skryf!

Wys 6 antwoorde - 1 tot 6 (totaal 6)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.