Duits om woorde te memoriseer

> Forums > Aktiewe leer en Duitse woord memorisatie metodes > Duits om woorde te memoriseer

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    rtstxnumx
    Deelnemer

    Almal het 'n ander manier om woorde te onthou, ouens, en ek het gesê ek kan my eie vertel, miskien sal 'n vriend werk. Ek doen dit nie vir name nie, dit is maklik om name te memoriseer. As u wonder en voortdurend kyk na die dinge wat in die dag voorkom, is die woordeskat sonder artikels reeds gevorm.

    Ek het op aanbeveling van 'n vriend begin, hy het gesê dat woorde verkoop word en ek het gesê dat ek eers die dinge moet skryf wat vir my naam nuttig is. Eerstens skryf ek die werkwoord, ek het klein vraestelle hiervoor voorberei. Agterop skryf ek die vervoeging in die derde persoon enkelvoud en die werkwoord in die derde vorm. Dit was nie moontlik om die tweede weergawe te gebruik nie; dit is genoeg om te sê dat ek dit voorlopig in Duitsland gedoen het. Ek skryf die betekenis onder hulle, en dit is nie maklik om te vergeet as u 'n sin oor hierdie woord skryf nadat u die betekenis geskryf het nie, wat dit ook al is. Toe ek dit vir die eerste keer voorberei, skryf ek nie die sinne nie, en dit word maklik uit die geheue uitgewis. Ek wil ook noem dat ek eers met onreëlmatige werkwoorde begin het. Soos die dae verbygaan, sal u meer entoesiasties wees dat die gesproke woorde in die omgewing woorde is wat u onthou.

    Ek het vir 1 jaar privaatlesse geneem terwyl ek in Turkye was.God seën my onderwyser, dit was baie goed.Dit was baie goed dat hy elke jaar 3 maande in Duitsland deurgebring het en verduidelik het hoe dit was om by die veranderende taal aan te pas. Maar toe ek Duitsland toe kom, het ek weer van a1-a2 begin. Want die onderwysers hier het 'n ander styl van uitdrukking as in Turkye. Ek vind dit beide vermaaklik en logies. Mens kan egter geen taal as moedertaal aanleer na die ouderdom van 4 nie. Ek sê dit as dokterskandidaat :) My vriendin studeer al 7 jaar hier en gee selfs konferensies en seminare as ingenieur. Hy het DAF amper sonder enige foute geslaag, maar selfs hy sê altyd ek het tekortkominge :)) hy sê dit sal nooit soos die moedertaal wees nie... ag, al was ons ook so, al het ons tekortkominge gehad.

  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.