Duitse% 100 permanente woord memorisering, memorisering van honderde Duitse woorde

< Forums < Aktiewe leer en Duitse woord memorisatie metodes < Duitse% 100 permanente woord memorisering, memorisering van honderde Duitse woorde

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    strongmist is
    Deelnemer

    Hallo vriende
    Ek wou kortliks die metode wat ek gedink en toegepas het, self deel en 100% sukses behaal.
    Hulle sê die taal is vergete, maar om die een of ander rede vra mense nie waarom die moedertaal nie vergeet word nie.:)
    Dit is nie hier wat herhaling die enigste ding is nie; daar is twee soorte geheue by mense, deurlopende, maar deurlopende, korttermyn- en langtermyn-langtermyn-memorisering gaan weer oor.
    In die eerste plek is ek iemand wat die A1-eksamen afgelê het en van plan was om 'n lewe met 'n gesinshereniging in Duitsland te begin, ek is 'n voedselingenieur, ek het 15 dae gelede 89 punte verdien, maar die vorige eksamen was 54 weens my gebrek aan woordeskat.
    Hoe dit ook al sy, die essensie van die werk is om elke dag 14 woorde te vind (onderskeidelik uit A1 A2 B1-boeke) en om dit gereeld aan die een kant van ons notaboek te skryf en om dit agterop die notaboek te skryf, waar die woord nie 'n betekenis het nie, en om elke dag dieselfde woorde te herhaal sonder om na die betekenis te kyk. 'N Woordeskat van woorde sal geskep word.
    Nou het ek meer as 1000 woordeskat en dink nie eens aan die betekenis van die woorde wat ek herhaal nie, en dit is baie maklik om dit te herhaal ... en dit word natuurlik weerspieël in die praat met minder as die helfte van die grammatika, selfs om te luister en te skryf ..
    Glo my, binne twee jaar, met 'n halfuur per dag, sal 'n houer van 2 woorde baie deure vir u oopmaak in die taal en in ander dele van u lewe. Moenie dink hoe om elke dag 10000 woorde te herhaal nie.
    Ek gaan nog aan, ek hoop ek kan 'n idee gee.
    Sterkte met

    slvia
    Deelnemer

    As 'n Duitse taalleerder dink ek dat u baie goed deel, ek sal dit nou elke dag 14 woorde doen, dankie vir die deel (:

    saalesque
    Deelnemer

    Dit is die moeite werd om te probeer

    Rodolfo
    Deelnemer

    Soos u gesê het, kan die leer van 'n taal meer permanent wees met sekere tegniese werk. O, as ons dit net kan toepas :) Dankie vir die deel.

    alicorak
    Deelnemer

    yuppi:) yuppi:) yuppi:) yuppi:) dankie

    gülseren
    Deelnemer

    Dankie, ek sal probeer :)

    reyyan om
    Deelnemer

    Het jy 'n skakel of iets? Hoekom kan ek nie sien nie? ???

    shamata
    Deelnemer

    Het jy 'n skakel of iets? Hoekom kan ek nie sien nie? ???

    Die kern van die werk is om elke dag 14 woorde te vind (onderskeidelik uit A1 A2 B1-boeke) en om dit gereeld aan die een kant van ons notaboek te skryf en om dit agterop die notaboek te skryf, waar die woord nie 'n betekenis het nie, en om elke dag dieselfde woorde te herhaal sonder om na die betekenis te kyk.

    alicorak
    Deelnemer

    tickoff:) tickoff:) tickoff:) yuppi:) yuppi:) klap:) klap:) klap:) klap:) klap:)

Wys 8 antwoorde - 1 tot 8 (totaal 8)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.