Maniere om Akkusativ en Dativ te verstaan ​​...

> Forums > Duitse kursus en kennisbank > Maniere om Akkusativ en Dativ te verstaan ​​...

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    verhewe
    Deelnemer
    Wat ek voorberei het is nie 'n aanhaling nie...
    Ek het dit alles self voorberei...
    As ek verkeerd is, wil ek graag hê my vriende of ons onderwyser moet my regstel...
    My doel is om vriende te help wat nie weet nie...

    ::) Binne-in jou God seën jou Sê maar net::)


    33.jpg

    34.jpg

    35.jpg

    36.jpg

    37.jpg

    jentzsch2
    Deelnemer

    God seën u, verhewe ;)

    Ek is seker dat hierdie inligting baie nuttig sal wees vir mense wat verward is oor hierdie kwessie.1 Ek het die skakel na die bladsy selfs aan my vriend gestuur ;)

    verhewe
    Deelnemer

    Amen Timur, ek is bly ek kon help.. ::)

    fbsahin
    Deelnemer

    Baie dankie…

    memolixnumx
    Deelnemer

    :) Hallo my vriend Yücel, jy het dit baie goed verduidelik, baie dankie 😮 :o. Ek het net een vraag en ek sal baie bly wees as jy my kan help. Waar word hierdie selfstandige naamwoorde altyd in die sin geplaas? Is dit na of voor die werkwoord? Dit is, über, nach, auf, an, von these ( Hoe kan ek dit in 'n sin met die woord dersen gebruik) of (schreiben) Ek kon nie verstaan ​​hoe om dit te gebruik nie, dankie in vooruit. :)

    verhewe
    Deelnemer

    :) Hallo my vriend Yücel, jy het dit baie goed verduidelik, baie dankie 😮 :o. Ek het net een vraag en ek sal baie bly wees as jy my kan help. Waar word hierdie selfstandige naamwoorde altyd in die sin geplaas? Is dit na of voor die werkwoord? Dit is, über, nach, auf, an, von these ( Hoe kan ek dit in 'n sin met die woord dersen gebruik) of (schreiben) Ek kon nie verstaan ​​hoe om dit te gebruik nie, dankie in vooruit. :)

    as memoli maat,

    Ek het hulle al voorheen in die vorm van 'n tabel gegee, ek weet nie of u gekyk het nie,
    Hierdie onderwerp waarna jy soek is ingesluit ... (sien die tabel hieronder).
    2. $ IK)
    https://www.almancax.com/forum/index.php?topic=4101.msg23704#msg23704

    selimistan
    Deelnemer

    God seën dat almal 'n moeilike onderwerp is om te verstaan

    verhewe
    Deelnemer

    God seën dat almal 'n moeilike onderwerp is om te verstaan

    Amen, van ons almal...

    nahur
    Deelnemer

    Wel, laat ek jou dit vertel, ek gaan al vir hoeveel jaar in Switserland skool, ek het nog nooit so iets gesien soos wat jy beskryf het nie.Mag God jou seën en baie dankie vir jou hand en brein.

    Achten Sie
    Deelnemer

    My liewe Yukuk broer, dit is dalk 'n bietjie moeilik vir beginners, maar dit is 'n onderwerp waarmee almal sukkel, selfs Duitsers sukkel om hul eie grammatika te verstaan. In elk geval, dankie in elk geval, mag God jou seën……

    verhewe
    Deelnemer

    My liewe Yukuk broer, dit is dalk 'n bietjie moeilik vir beginners, maar dit is 'n onderwerp waarmee almal sukkel, selfs Duitsers sukkel om hul eie grammatika te verstaan. In elk geval, dankie in elk geval. Mag God jou seën……

    Ja, ek dink dit was 'n bietjie so ... So kom ons noem dit A2

    voor
    Deelnemer

    thanks

    Kaşüstü
    Deelnemer

    Dit het ure geneem om dit voor te berei, ek weet dat ek 'n soortgelyke voorberei het.
    Slegs 'n goeie en hulpvaardige persoon kan dit so doen.
    God seën jou.

    verhewe
    Deelnemer

    Dit het ure geneem om dit voor te berei, ek weet dat ek 'n soortgelyke voorberei het.
    Slegs 'n goeie en hulpvaardige persoon kan dit so doen.
    God seën jou.

    Ja, dit het my 'n rukkie geneem, maar my doel is om iets te deel... :D :)

    liefde en god
    Deelnemer

    hallo yücel vriend, baie dankie, jy het iets lekker voorberei, maar hier is iets verkeerd kamer DER TOURİST DANKT DEM BEAMTE FÜR DİE HİLFE

    liefde en god
    Deelnemer

    DER TOERIST DANKT DEM BEAMTE FUR DIE IS NOT HİLFE (DER TOURIST DANKT DEM BEAMTEN FÜR DİE HİLFE)

Wys 15 antwoorde - 1 tot 15 (totaal 48)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.