A1-kursus verwarring; 20 dae en 80 uur waarborg rage...!!!

> Forums > Algemene Duitse en Duitse A1 Familiekombinasie Kursusse > A1-kursus verwarring; 20 dae en 80 uur waarborg rage...!!!

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    aser_xnumx
    Deelnemer

    Hallo vriende; ek het begin navorsing doen vir die a1-eksamen op die internet. Ek kyk na al die kursusse rondom Mersin-Adana-Hatay. Die mans beweer dat hulle spesiaal vir A1 voorberei het en binne 20 dae die vlak sal kry om die sertifikaat te kry.
    Vriende wat A1-sertifikaat ontvang het en kursusse bygewoon het... Hierdie instansies praat die waarheid met hul aansprake, kan hulle dit kry?
    Vanaf die alfabet het ek gemiddeld 'n halfuur per dag Duits begin studeer, en ek dink daaraan om die taktiek van die eksamen so te sê in hierdie 20 dae kursusse te leer.
    Deel asseblief u siening oor die onderwerp.

    Dankie

    aser_xnumx
    Deelnemer

    Vriende, die onderwerp is op datum.

    aser_xnumx
    Deelnemer

    Vriende, niemand woon sulke kursusse by nie, deel asseblief u ervarings.

    Dankie ...

    reyyan om
    Deelnemer

    Dit hang geheel en al af van jou inspanning en vasberadenheid. Natuurlik, as jy gewillig is, sal dit jou help in jou kursus. Die kursus sal die formaat van die A1-eksamen leer en 'n proefeksamen aflê. Hou aan om baie woorde te leer. Kry byvoorbeeld 'n klein notaboekie en skryf die Duitse woorde in Turks. Hou hierdie notaboek te alle tye by jou en kyk voortdurend daarna. Daar is reeds lettermonsters op die webwerf, kry inligting daarvandaan. Goethe Institut het eksamenmonsters. Maak seker om dit na te gaan. Jy sal baie baat hierby. Ek gee vir jou die skakel. Sterkte.
    https://www.goethe.de/lrn/prj/pba/bes/ft1/mat/trindex.htm

    aser_xnumx
    Deelnemer

    Hallo, baie dankie vir u belangstelling.

Wys 4 antwoorde - 1 tot 4 (totaal 4)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.