2020 kruis navraag probleem

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    Arslanmet om
    Deelnemer

    Hallo vriende, ek het in Februarie aansoek gedoen om 'n visum in Istanbul, maar hulle het vir my vrou gesê dat die vraag 'n tweede keer gevra sou word as gevolg van haar ouderdom. Ons het met liefde getrou, maar die konsulaat wil dit nie glo nie sal ons doen as ek iets verkeerd sê as gevolg van opgewondenheid en dit is nie goedgekeur nie. Kan my vriende asseblief help proses???

    Arslanmet om
    Deelnemer

    Hallo vriende, ek het in Februarie aansoek gedoen om 'n visum in Istanbul, maar hulle het vir my vrou gesê dat die vraag 'n tweede keer gevra sou word as gevolg van haar ouderdom. Ons het met liefde getrou, maar die konsulaat wil dit nie glo nie sal ons doen as ek iets verkeerd sê as gevolg van opgewondenheid en dit is nie goedgekeur nie. Kan my vriende asseblief help proses???

    Vriende, sal enige iemand wat hierdie situasie ervaar het asseblief help????

    opstandig
    Deelnemer

    Wel, diegene wat onder kruisverhoor is, is oor die algemeen diegene wat 'n groot ouderdomsverskil tussen hulle het, ek bedoel, jou kanse is vyftig-vyftig 'n prokureur Dit is jou werk op die ou end, dit is natuurlik nie ons plek om te bevraagteken nie.. maar die goedkeurende owerhede luister nie regtig na die storie van "Ek is verlief op 'n man of vrou wat baie jare ouer is as jy nie". Hulle kyk na jou soos 'n jagter nadat hulle 'n Duitse visum gekry het. Trouens, Duitsers doen dit baie op sosiale media.

Wys 2 antwoorde - 1 tot 2 (totaal 2)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.