2019 visum-kelners en gebiede

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    ysmnxnumx
    Deelnemer

    Vriende, ek het op 30 September vanaf Izmir aansoek gedoen vir gesinshereniging. Daar is 'n 4-syfer nommer onder die strepieskode regs bo op die A6-vraestel wat na die onderhoud gegee word. Is dit wat jy die opsporingsnommer noem? En kan iemand asseblief hul ervarings neerskryf? By by:)

    ysmnxnumx
    Deelnemer

    O, ek is baie jammer hoeveel inkomste u vrou het

    Maid
    Deelnemer

    Die minimum loon, maar ons het geweet dat dit genoeg was. Ons sal nou appelleer, hopelik sal dit nie weer terugval nie. Omdat ek so oorweldig is :(

    ysmnxnumx
    Deelnemer

    Rabbim yardım etsin biran önce kavuş eşine çocuğunla birlikte inşallah gerçekten çok üzüldüm. İçini rahat tut çözer avukat bu durumu.

    Maid
    Deelnemer

    İnsallah çözülür  :cryla:

    ysmnxnumx
    Deelnemer

    Gelukkig, het u by die prokureur aansoek gedoen, is daar vordering?

    Maid
    Deelnemer

    Bu hafta itiraz edicez insallah. Orada Avukat bulmak da mesele arkadaşım. Inşallah itiraza da red gelmez. Önce şartlarımızı duzeltmemiz lazım. Umarım tekrar başvuru yapmak zorunda kalmam. Çünkü tekrar Ankara'ya gitmek hem zahmetli hem masraflı. Usandim vallahi.
    Het u enige nuus oor u visum?

    ysmnxnumx
    Deelnemer

    As ek kan, druk ek en gee u die visum, insha'Allah, u sal so spoedig moontlik sonder probleme gaan. Daar kom geen vaal stem van my af nie. Ek weet nie of die dokumente weg is of nie. Hy stuur pos, my vrou kom nie terug nie, hulle kyk nie. Ek het my kort aanstoot gegee oor hierdie werk

    Maid
    Deelnemer

    Hulle het gesê dit is laat of nie moeilik nie.
    Senin vize onaylanır inşallah.
    Ya cidden içimde heves falan kalmadı. Sadece cocuguma üzülüyorum 1 senedir babasız büyüdü. Herkese baba diyor :'(
    Kom ons kyk watter resultaat ons sal kry, ek het geen geduld meer nie.

    ysmnxnumx
    Deelnemer

    Jy het net nie meer geduld nie. Ek wens hulle het nie so hard probeer nie.

    Maid
    Deelnemer

    Wat hulle doen, is teen menseregte.
    Ek het voorheen aansoek gedoen vir 'n toeristevisum, en hulle het die negende item geweier.
    Ek sukkel al maande. Ek het vir die A1-sertifikaat gesit, ek het die hele nag by die huis gewerk, ek is na Ankara en het die eksamen afgelê.
    Dit is moeilike dinge vir 'n persoon met 'n kind.
    Ek het weer in September gegaan en met die kind aansoek gedoen. Wag, wag vir die einde, altyd frustrasie. Glo my, ek het geen krag meer nie. My arbeid, my geld en my tyd het in die lug opgegaan :( my vrou het so daar gewerk. Ek weet nie, kom ons kyk wat ons einde gaan wees.

    ysmnxnumx
    Deelnemer

    Mag God u geduld gee in watter stad u gewoon het

    ysmnxnumx
    Deelnemer

    Waar is jy in Duitsland? My vrou bel en kan nie bereik nie, het Donderdag 'n afspraak gemaak. Jy was baie gelukkig

    ysmnxnumx
    Deelnemer

    My paspoort is vandag aan die vrag gegee, insha'Allah, ek hoop dat die brief nie aan my vrou gestuur is nie.

    ysmnxnumx
    Deelnemer

    Arkadaşlar nihayet vizem geldi izmirden 30 eylülde başvurdum 15 kasım kargoya  verildi 18 kasım yani bugün bana ulaştı. Berline gidiyorm yabancı şube ne eşimi aradı ne mektup yolladı hiçbir şekilde iletişime geçmedi. Birden kargo mesajı geldi. Allah bekleyenlere sabır versin  güzel haberler alın inşallah

    Maid
    Deelnemer

    Hayırlı olsun ysmn0 senin adına cok sevindim. Darısı bana inşallah. Dilerim her şey gönlünce olur. Eşinle mutluluklar dilerim.

Wys 15 antwoorde - 16 tot 30 (totaal 34)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.