Duitsland of Turkye in 2015???

> Forums > Cafe Almancax > Duitsland of Turkye in 2015???

WELKOM BY ALMANCAX FORUMS. JY KAN AL DIE INLIGTING NA SOEK OOR DUITSLAND EN DIE DUITSE TAAL VIND IN ONS FORUMS.
    egelixnumx
    Deelnemer

    Vriende het die onderwerp voortdurend bespreek, maar ek weet dat u dink dat ek die tydsone wat ons in Duitsland woon, wil opdateer of my dak in Turkye voordeliger wil laat gaan. Ek wil net hê dat u eerlik met jouself moet wees en op hierdie manier moet reageer. As ons regtig die situasie weerspieël waarin ons verkeer, sal ons miskien vooroordele vernietig. Daar is baie mense in die forum, hul vreugde in die visumproses en hul teleurstelling nadat hulle 'n visum gekry het.
    Is diegene wat werklik in Duitsland woon en beweer dat hulle ongelukkig is, reg ???
    Of is diegene wat so graag na Duitsland wou gaan en daar redding gesien het?

    1963
    Deelnemer

    Hallo, jy het 'n goeie onderwerp oopgemaak. Natuurlik is daar voor- en nadele aan beide kante. Natuurlik verskil die voor- en nadele van persoon tot persoon. Laat ek jou vertel hoe dit gebeur, wat ek van myself en diegene waargeneem het om my. Nou, as jy nie 'n beroep met 'n diploma in Turkye het nie of as jy nie 'n geldige beroep hier het nie, is die salaris wat jy hier sal ontvang min of meer seker, as jy 'n professionele persoon is. werk het, soos dit bekend staan, in baie sektore in Turkye is die prioriteit nie om 'n diploma te hê nie, maar om die werk te ken. Hier is die prioriteit die teenoorgestelde, hulle soek 'n diploma en dan vaardigheid in die beroep. As jy nie 'n diploma het nie, wees so vaardig as wat jy wil, dit is nie belangrik in jou werk nie.Ek het 'n vriend wat ek in die kursus geken het, hy het in die skoenvervaardigingsbesigheid in Turkye gewerk, sy salaris was voorheen goed hy het hierheen gekom, hy het geen navorsing gedoen nie. Toe ek hom vra hoekom hy nie navorsing gedoen het nie, het hy gesê: "Kan ek daar werk in hierdie werk? Daar is geen kans om my werk nou hier te doen nie." , "Hoekom het jy geen navorsing gedoen nie?" Hy het gesê: "Ja, ek het hierdie situasie ook al baie gehoor. Mense beskryf hierdie plek so goed, dit lyk asof oral hier is." Daar is nie so iets soos 'n werk en 'n baie goeie salaris. Natuurlik is dit nie net vir diegene wat werkloos is of nie 'n diploma het nie. Natuurlik, al is dit 'n geldige beroep, is daar probleme. So, soos jy verstaan, begin jy jou lewe van voor af.My raad aan nuwe vriende wat hierheen sal kom is dat as jy 'n goeie werk en 'n goeie salaris in Turkye het, en as jou gade hier nie 'n baie goeie werk het nie of nie hier werk nie, moenie steur nie. jou roetine. Sosiale lewe hier is baie minder in vergelyking met Turkye, so 'n eentonige lewe wag op jou, huishuur is hoog. Meeste van die poste wat jy hier sal werk sal deur subkontrakteursmaatskappye wees, wat nie goed is nie. Inkomstebelasting is ook baie hoog , sal daar baie aftrekkings wees in die salaris wat jy ontvang. Natuurlik hang dit af van jou inkomste, afhangend van die werksituasie van jou gades. Natuurlik is daar goeie aspekte hiervan, ten minste in baie van hulle, jy gaan naweekvakansies, jaarlikse verlof, meer kos en drinkgoed hê as in Turkye Motorpryse is meer bekostigbaar as elektroniese Turkye Daar is ook een ding: as twee mense met 'n beroep hier werk, sal hulle 'n beter inkomste verdien as in Turkye. As ek sou opsom wat ek geskryf het, Duitsland of Turkye, is daar natuurlik faktore wat dit bepaal, dit verskil van persoon tot persoon, elkeen sal sy eie situasie evalueer, ek het immers geskryf wat ek waargeneem het. 
    Eintlik het ek gedink voordat ek dit geskryf het of nie, want dit maak nie saak vir diegene wat hierheen sal kom nie, want baie mense voel of hulle op die wolke is voordat hulle hierheen kom, vertel hulle wat hulle wil hê, dit maak nie saak vir hulle nie, hulle word een keer gekondisioneer, maar nadat hulle na Duitsland gekom het, voel hulle baie spyt. vra verlede gebeur tabiikii sal die boodskap so iets kalmiy van jou drome hier jou versoek Ek het die toekomstige vriende toegedraai nie dwaal ondersoek na die droom wêreld na hul ineenstorting sal jy sê, waarom het jy daar gegaan ozaman my grootste faktor esim hier in my koms om 'n goeie beroep te hê en die beroep om so moeilik om te doen in Turkye natuurlik my in As u sê, is u spyt dat u 'n geldige beroep hier het, het ons uiteindelik 'n manier gekies, dit sal my seermaak as ons spyt is.
    Ek wou nie onverskillig wees oor die onderwerp van die vriende nie, alhoewel ek nie geweet het dat my skryfwerk nie belangrik was nie, maar dit is 'n werk wat hulle sal weet sodra ek wil skryf, ek het my humanitêre plig nagekom, ek is jammer as ek 'n fout in my skrywe het sonder om dit te weet.

    egelixnumx
    Deelnemer

    Jy het baie goed geskryf. U weet waar my kop my konfronteer, ek het baie nabye familielede in albei lande. Maar om een ​​of ander rede bewonder almal mekaar se lewe. Iemand sê jy het 'n meisiestoring, jy het 'n see, en die ander een sê dat jy baie petrol het, goedkoop motors, goedkoop vakansies daar. Is dit die natuurskoon of die vakansiemotor wat ons as basis moet neem as ons die twee lande vergelyk? As ons hierdie kwessie met my neef bespreek, sê hy in sy proefskrif dat ek in Duitsland wil woon. My kind is baie beter en voordeliger om 'n volwasse kind met drie tale groot te maak, natuurlik is die bydraes van die staat baie beter en voordeliger. Hy het gesê dat ek wil hê dat u my moet verstaan. Ek het gesê jy is reg, ek het dit reg gegee. Daardie neef se broer woon in Duitsland. Oda het gesê dat sy liefde vir Istanbul, die see en die tekort aan tweedeklas burgerskap wat hy daar gehad het, die lewe nog nooit so maklik was nie, en dat die tromgeluid van 'n afstand aangenaam was. Ek het gesê dat ek hom ook die reg gegee het Toe was daar 'n klein voorval tussen ons, my neef in TR het my vertel hoekom hy gelyk het, hy het 'n BMW 22 vir 30 duisend TL gekoop. 5.20-modelbroer het dieselfde 1998-model in Duitsland vir 2000 € gekoop. Hy het dieselfde motor gekoop. saam met hom maak ek 1.600 ton vol. My LPG-tenk vul dit 110 €. Ek het nie geweet waarom ek gaan wees nie, twee van hulle is bekommerd en albei is ongelukkig. Die een wil makliker lewe, die ander verlang na 'n vaderland, verlang na 'n gesin en dink dat hy uitgesluit is in die land waarin hy woon. Hulle dink albei dat die ekonomie van die land waarin hulle woon sleg is en dat hulle ongelukkig is. Watter een is regtig ongelukkig ??? Watter een is reg ???

    reyyan om
    Deelnemer

    Hallo, jy het 'n goeie onderwerp oopgemaak. Natuurlik is daar voor- en nadele aan beide kante. Natuurlik verskil die voor- en nadele van persoon tot persoon. Hoe kan dit gebeur? Laat ek jou vertel wat ek van myself waargeneem het en van diegene rondom my. Nou, as jy nie 'n beroep met 'n diploma in Turkye het nie of as jy nie 'n geldige beroep hier het nie, is die salaris wat jy hier gaan ontvang min of meer seker, as jy 'n professionele persoon is. het nie 'n werk nie, soos dit bekend staan, in baie sektore in Turkye is die prioriteit nie om 'n diploma te hê nie, maar om die werk te ken. Hier is die prioriteit om 'n diploma te hê, dan soek hulle vaardigheid in die beroep As jy nie 'n diploma het nie, wees so vaardig as wat jy wil, dit is nie belangrik in jou werk nie. Ek het 'n vriend wat ek in die kursus ontmoet het. Hy het in die skoenvervaardigingsonderneming in Turkye gewerk. Hy het 'n goeie salaris voordat hy hierheen gekom het. Hy het geen navorsing gedoen nie. Toe ek hom vra hoekom hy nie navorsing gedoen het nie, het hy gesê: "Kan ek daar werk in hierdie werk? Daar is geen kans om my werk nou hier te doen nie." gesê: "Hoekom het jy geen navorsing gedoen nie?" Hy het gesê: "Ja, ek het hierdie situasie ook al baie gehoor. Mense beskryf hierdie plek so goed, dit lyk of oral hier is." Daar is nie so iets soos 'n werk en 'n baie goeie salaris. Natuurlik is dit nie net vir diegene wat werkloos is of nie 'n diploma het nie. Natuurlik, al is dit 'n geldige beroep, is daar probleme. So, soos jy verstaan, is jy begin jou lewe van voor af.My raad aan nuwe vriende wat hierheen sal kom is dat as jy 'n goeie werk en 'n goeie salaris in Turkye het, en as jou gade hier nie 'n baie goeie werk het nie of nie hier werk nie, sal ek sê moenie jou roetine versteur nie. Sosiale lewe hier is baie minder in vergelyking met Turkye, so 'n eentonige lewe wag op jou, huishuur is hoog. Meeste van die poste wat jy hier sal werk sal deur subkontrakteursmaatskappye wees, wat nie goed is nie. Inkomstebelasting ook baie hoog is, sal daar baie aftrekkings wees in die salaris wat jy ontvang.Natuurlik hang dit af van jou inkomste, afhangend van die werksituasie van jou gades.Natuurlik is daar goeie aspekte hiervan, ten minste is daar baie van hulle, jy het naweekvakansies, jaarlikse verlof, meer kos en drinkgoed as in Turkye. Motorpryse is meer bekostigbaar as elektroniese Turkye. Daar is ook een ding: as twee professionele mense hier werk, sal hulle 'n beter inkomste verdien as Turkye.As ek sou opsom wat ek geskryf het, is daar faktore wat Duitsland of Turkye bepaal, natuurlik, dit verskil van persoon tot persoon, elkeen sal hul eie situasie evalueer, ek het immers geskryf wat ek waargeneem het. 
    Eintlik het ek gedink voordat ek dit geskryf het of nie, want dit maak nie saak vir diegene wat hierheen sal kom nie, want baie mense voel of hulle op die wolke is voordat hulle hierheen kom. Vertel hulle wat jy wil hê. vra verlede gebeur tabiikii sal die boodskap so iets kalmiy van jou drome hier jou versoek Ek het die toekomstige vriende toegedraai nie dwaal ondersoek na die droom wêreld na hul ineenstorting sal jy sê, hoekom het jy daar gegaan ozaman my grootste faktor esim hier in my koms om 'n goeie beroep te hê en die beroep om so moeilik om te doen in Turkye natuurlik my in As u sê, is u spyt dat u hier 'n geldige beroep het, kies ons uiteindelik 'n manier, dit sal my seermaak as ons spyt is.
    Ek wou nie onverskillig wees oor die onderwerp van die vriende nie, alhoewel ek nie geweet het dat my skryfwerk nie belangrik was nie, maar dit is 'n werk wat hulle sal weet sodra ek wil skryf, ek het my humanitêre plig nagekom, ek is jammer as ek 'n fout in my skrywe het sonder om dit te weet.

    Ek het herhaaldelik kommentaar oor hierdie onderwerp geskryf wat gelyk is aan u mening. wat jy letterlik geskryf het. Ek is met u oor hierdie kwessie
    Ek het dieselfde mening. Goed opgesom.

    1963
    Deelnemer

    Ek het herhaaldelik kommentaar oor hierdie onderwerp geskryf wat gelyk is aan u mening. wat jy letterlik geskryf het. Ek is met u oor hierdie kwessie
    Ek het dieselfde mening. Goed opgesom.

    dankie vir u gedagtes

    tugce_doerj is
    Deelnemer

    Die situasie verander natuurlik volgens die verwagtinge en lewensstandaarde van mense. As u genoeg Duits het om 'n geldige beroep in Duitsland te beoefen, is Duitsland natuurlik beter. belasting is hoog in Duitsland, maar standaarde is ook hoog. Om in Duitsland te woon is maklik en gemaklik solank daar taal en werk is.

    die sawr
    Deelnemer

    die einde van die kalkoen,
    Ek is nog steeds honger in blikgeleenthede in Turkye,
    Alles is geld, die staat moedig luiheid amptelik aan as hy nie werk nie,
    Hier is geen voordeel nie,
    Alhoewel man en vrou werk, is die maksimum geld wat u kry nie meer as 2500 nie, maar dit gaan al na 1500. belasting is te hoog,
    belasting op alles
    Hulle het mense met die robot verbind, jy ken die robot in die vorm van 'n koei, hulle melk die bızt bızt van alle kante, oral waar jy gaan,

    omerr34
    Deelnemer

    Die situasie verander natuurlik volgens die verwagtinge en lewensstandaarde van mense. Duitsland is natuurlik beter as u genoeg Duits het om 'n beroep in Duitsland te beoefen. belasting is hoog in Duitsland, maar standaarde is ook hoog. Om in Duitsland te woon is maklik en gemaklik solank daar taal en werk is.

    U het die gebeurtenis in Duitsland saamgevat met 'n baie maklike lewe deur elke soort kalkoen.

    lambdawinner829
    Deelnemer

    Die keuse tussen Duitsland en Turkye is 'n persoonlike besluit gebaseer op verskillende faktore. Elke land het sy eie voordele en geleenthede. Mense se ervarings en opinies verskil, daarom is dit belangrik om 'n oop gemoed te hou. Die belangrikste ding is om 'n plek te vind waar jy gelukkig en tevrede voel.

Wys 8 antwoorde - 1 tot 8 (totaal 8)
  • Om op hierdie onderwerp te antwoord Jy moet aangemeld wees.